Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis.
HELIYON, 9 (2). ISSN 2405-8440 (2023)

[thumbnail of 1-s2.0-S2405844023005005-main.pdf] Szöveg
1-s2.0-S2405844023005005-main.pdf - Megjelent verzió

Download (486kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 9
Szám: 2
Terjedelem: 13
Közlemény azonosító: e13293
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33627601
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e13293
Dátum: 2023. Már. 29. 09:08
Utolsó módosítás: 2023. Már. 29. 09:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26858
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben