Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4).
pp. 18-30.
ISSN 1215-5233
(2015)
Előnézet |
Szöveg
2_Hodi_B_Nemeth_Korom.pdf - Megjelent verzió Download (817kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 25 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 18-30 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2884284 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18 |
Dátum: | 2016. Jan. 12. 19:50 |
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 10. 14:05 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6021 |
Actions (login required)
Tétel nézet |