A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

[thumbnail of 2_Hodi_B_Nemeth_Korom.pdf]
Előnézet
Szöveg
2_Hodi_B_Nemeth_Korom.pdf - Megjelent verzió

Download (817kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 25
Szám: 4
Oldalak: pp. 18-30
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2884284
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18
Dátum: 2016. Jan. 12. 19:50
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 10. 14:05
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6021

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben