Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária:
A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1).
pp. 83-99.
ISSN 1419-872X
(2016)
Előnézet |
Szöveg
AP_2016_1_Torok_etal.pdf - Megjelent verzió Download (516kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2016 |
Kötet: | 16 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 83-99 |
ISSN: | 1419-872X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 3113201 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2016.1.83 |
Dátum: | 2022. Dec. 07. 08:18 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 08:18 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25716 |
Actions (login required)
Tétel nézet |