A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán

Török Tímea and Hódi Ágnes and Kiss Renáta Mária: A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 83-99. ISSN 1419-872X (2016)

[thumbnail of AP_2016_1_Torok_etal.pdf]
Preview
Text
AP_2016_1_Torok_etal.pdf - Published Version

Download (516kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA
Date: 2016
Volume: 16
Number: 1
Page Range: pp. 83-99
ISSN: 1419-872X
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 3113201
DOI azonosító: https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2016.1.83
Date Deposited: 2022. Dec. 07. 08:18
Last Modified: 2022. Dec. 07. 08:18
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25716

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year