A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 83-99. ISSN 1419-872X (2016)

[thumbnail of AP_2016_1_Torok_etal.pdf]
Előnézet
Szöveg
AP_2016_1_Torok_etal.pdf - Megjelent verzió

Download (516kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 16
Szám: 1
Oldalak: pp. 83-99
ISSN: 1419-872X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3113201
DOI azonosító: https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2016.1.83
Dátum: 2022. Dec. 07. 08:18
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 07. 08:18
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25716

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben