Török Tímea; Hódi Ágnes:
A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1).
pp. 1-11.
ISSN 2060-0623
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Torok_Hodi_2015_Anyanyelv-pedagogia.pdf - Megjelent verzió Download (343kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 8 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 1-11 |
ISSN: | 2060-0623 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2896108 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2022. Dec. 07. 09:29 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 09:29 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25721 |
Actions (login required)
Tétel nézet |