A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata

Török Tímea; Hódi Ágnes: A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1). pp. 1-11. ISSN 2060-0623 (2015)

[thumbnail of Torok_Hodi_2015_Anyanyelv-pedagogia.pdf]
Előnézet
Szöveg
Torok_Hodi_2015_Anyanyelv-pedagogia.pdf - Megjelent verzió

Download (343kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ANYANYELV-PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 8
Szám: 1
Oldalak: pp. 1-11
ISSN: 2060-0623
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2896108
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2022. Dec. 07. 09:29
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 07. 09:29
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25721

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben