Hódi Ágnes; Tóth Edit:
Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2).
pp. 93-98.
ISSN 2060-0623
(2024)
Hódi Ágnes; Tóth Edit:
Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56.
pp. 169-188.
ISSN 0020-7187
(2024)
Kasik László; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Tóth Edit:
Friendship Functions in Adolescence: Hungarian Version of the McGill Friendship Questionnaire.
CANADIAN JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY, 39 (2).
pp. 151-169.
ISSN 0829-5735
(2024)
Balogh-Pécsi Anett; Tóth Edit; Kasik László:
Social problem-solving, coping strategies and communication among 5 th and 7 th graders.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ADOLESCENCE AND YOUTH, 29 (1).
ISSN 0267-3843
(2024)
Tóth Edit; Kinyó László:
A tanárképzés szerepe az oktatási rendszer fejlesztésében – a pedagógusképzés megújításának lehetőségei Csapó Benő gondolkodásában.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS, 21(49) (2).
pp. 83-91.
ISSN 0133-2570
(2023)
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva:
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1).
pp. 3-19.
ISSN 0025-0260
(2022)
Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária:
IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (3).
pp. 36-61.
ISSN 2063-9546
(2022)
Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógus-képzésben: áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 62 (2.).
pp. 3-18.
ISSN 2063-3734
(2022)
Kasik László; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Gál Zita:
Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (1).
pp. 29-52.
ISSN 0025-0279
(2022)
Fejes József Balázs; Bugyi Anett; Szűcs Norbert; Tóth Edit:
Szülői preferenciák és tapasztalatok az általános iskola választásával összefüggésben.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 10 (4).
pp. 26-49.
ISSN 2063-9945
(2022)
Tóth Edit; Csapó Benő:
Teachers’ beliefs about assessment and accountability.
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY, 34 (4).
pp. 459-481.
ISSN 1874-8597
(2022)
Molnár Gyöngyvér; Tóth Edit (szerk.):
Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szeged, Budapest.
(2022)
ISBN 9789633068960
B. Németh Mária; Tóth Edit; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet:
A természettudomány tanulásának motivációi a 6. és a 8. évfolyamon [Science Learning Motivation in Grades 6 and 8].
MAGYAR TUDOMÁNY, 183 (11).
pp. 1407-1419.
ISSN 0025-0325
(2022)
Végh Edit; Gaál János; Géher Pál; Gömöri Edina; Kovács Attila; Kovács László; Nagy Katalin; Feketéné Posta Edit; Tamási László; Tóth Edit; Varga Eszter; Domján Andrea; Szekanecz Zoltán; Szűcs Gabriella:
Assessing the risk of rapid radiographic progression in Hungarian rheumatoid arthritis patients.
BMC MUSCULOSKELETAL DISORDERS, 22 (1).
Terjedelem: 9 p-Azonosító: 325.
ISSN 1471-2474
(2021)
Kasik László; Tóth Edit; Jámbori Szilvia; Gál Zita:
Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói [Functions of friendship among adolescents – the psychometric properties of the Hungarian version of McGill Friendship Questionnaire].
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 22 (4).
pp. 1-21.
ISSN 1419-8126
(2021)
B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Juhász Fruzsina; Sárik Anett M.; Tóth Edit:
Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (1).
pp. 8-38.
ISSN 2063-9945
(2021)
Molnár Gyöngyvér; Tóth Edit (szerk.):
A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. : program, előadás-összefoglalók.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged.
(2021)
ISBN 9789633068335
Fejes József Balázs; Tóth Edit; Szabó Dóra Fanni:
Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 68-78.
ISSN 0025-0325
(2020)
B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit:
IKT-eszközök használata óvodás korban – Egy kérdőív nyílt tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (2).
pp. 32-54.
ISSN 2063-9945
(2020)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1).
pp. 71-90.
ISSN 0025-0260
(2020)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Development of hungarian students' reading literacy.
In:
Education and Training.
Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249.
(2019)
ISBN 9786155946042
Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit:
Educational achievement in social and international contexts.
In:
Hungarian Social Report 2019.
Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236.
(2019)
B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit:
IKT-eszközök használata óvodás korban - egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3).
pp. 170-186.
ISSN 2063-9945
(2019)
B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit:
Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 68-78.
ISSN 1215-5233
(2019)
Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária; Fáyné Dombi Alice:
Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2).
pp. 22-41.
ISSN 2063-9546
(2019)
Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit:
Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire).
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH, 9.
ISSN 1838-0956
(2018)
Kasik László; Guti Kornél; Gál Zita; Gáspár Csaba; Tóth Edit; Fejes József Balázs:
Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2).
pp. 59-76.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2018)
Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit:
A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 131-151.
ISSN 1419-872X
(2018)
Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett:
A neveléstudomány társszerzői együttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 7 (4).
pp. 18-33.
ISSN 0209-584X
(2018)
Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit:
A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4).
pp. 327-360.
ISSN 0025-0260
(2018)
Kasik László; Vidákovich Tibor; Gáspár Csaba; Tóth Edit:
Az SPSI-A hazai adaptálásának eredményei.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 72 (2).
pp. 201-229.
ISSN 0025-0279
(2017)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1).
pp. 95-136.
ISSN 0025-0260
(2017)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit:
Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4.
pp. 27-60.
ISSN 2559-9240
(2017)
Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit:
A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4).
pp. 423-449.
ISSN 0025-0260
(2017)
Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs:
Az elkerülés mint folyamat – az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (2).
pp. 219-253.
ISSN 0025-0260
(2016)
Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő:
Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (3).
pp. 339-363.
ISSN 0025-0260
(2016)
Hódi Ágnes; Tóth Edit:
A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9).
pp. 51-72.
ISSN 1215-5233
(2016)
Tóth Edit:
Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (2).
pp. 115-138.
ISSN 0025-0260
(2015)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4).
pp. 18-30.
ISSN 1215-5233
(2015)
Tóth Edit:
A gazdasági műveltség diagnosztikus mérésének lehetőségei online környezetben.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 269-293.
(2015)
ISBN 978-963-19-7938-1
Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit:
Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In:
Társadalmi Riport 2014.
TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136.
(2014)
Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér:
Az osztályok és iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen.
In:
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.) A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató hallgatói mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 71-86.
(2013)
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco.
Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf.
(Kéziratban)
Nagy Zsuzsanna; Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Tóth Edit; Hülber László; Kurucz Katalin (szerk.):
Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetkép-elemzés és jó gyakorlatok feltérképezése.
Tempus Közalapítvány, Budapest.
(2012)
ISBN 9789638930255
Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva:
Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver.
Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.
Csapó Benő; Tóth Edit (szerk.):
PÉK 2012 X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Program – Előadás-összefoglalók = CEA 2012 10TH Conference on Educational Assessment Program – Abstracts.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2012)
ISBN 978-963-306-150-3
Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján.
Iskolakultúra, 21 (10-11).
pp. 124-137.
ISSN 1215-5233
(2011)
Tóth Edit:
Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 111 (3).
pp. 225-249.
ISSN 0025-0260
(2011)
Tóth Edit; Csapó Benő; Székely László:
Az iskolák és osztályok közötti különbségek alakulása a magyar iskolarendszerben. Egy longitudinális vizsgálat eredményei.
KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 57 (9).
pp. 798-814.
ISSN 0023-4346
(2010)
Tóth Edit:
Tesztalapú elszámoltathatóság a közoktatásban.
ISKOLAKULTÚRA, 20 (1).
pp. 60-78.
ISSN 1215-5233
(2010)