Szerző: " Tóth Edit"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 50.

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Elméleti és gyakorlati útmutató a nyelvi fejlesztéshez.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 93-98. ISSN 2060-0623 (2024)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling.
International Journal of Early Childhood, 56. pp. 169-188. ISSN 0020-7187 (2024)

Kasik László; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Tóth Edit: Friendship Functions in Adolescence: Hungarian Version of the McGill Friendship Questionnaire.
CANADIAN JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY, 39 (2). pp. 151-169. ISSN 0829-5735 (2024)

Balogh-Pécsi Anett; Tóth Edit; Kasik László: Social problem-solving, coping strategies and communication among 5 th and 7 th graders.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ADOLESCENCE AND YOUTH, 29 (1). ISSN 0267-3843 (2024)

Tóth Edit; Kinyó László: A tanárképzés szerepe az oktatási rendszer fejlesztésében – a pedagógusképzés megújításának lehetőségei Csapó Benő gondolkodásában.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS, 21(49) (2). pp. 83-91. ISSN 0133-2570 (2023)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1). pp. 3-19. ISSN 0025-0260 (2022)

Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (3). pp. 36-61. ISSN 2063-9546 (2022)

Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógus-képzésben: áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről.
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-, 62 (2.). pp. 3-18. ISSN 2063-3734 (2022)

Kasik László; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Gál Zita: Problémamegoldás barátok és nem barátok között serdülők körében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 77 (1). pp. 29-52. ISSN 0025-0279 (2022)

Fejes József Balázs; Bugyi Anett; Szűcs Norbert; Tóth Edit: Szülői preferenciák és tapasztalatok az általános iskola választásával összefüggésben.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 10 (4). pp. 26-49. ISSN 2063-9945 (2022)

Tóth Edit; Csapó Benő: Teachers’ beliefs about assessment and accountability.
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY, 34 (4). pp. 459-481. ISSN 1874-8597 (2022)

Molnár Gyöngyvér; Tóth Edit (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Szeged, Budapest. (2022) ISBN 9789633068960

B. Németh Mária; Tóth Edit; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: A természettudomány tanulásának motivációi a 6. és a 8. évfolyamon [Science Learning Motivation in Grades 6 and 8].
MAGYAR TUDOMÁNY, 183 (11). pp. 1407-1419. ISSN 0025-0325 (2022)

Végh Edit; Gaál János; Géher Pál; Gömöri Edina; Kovács Attila; Kovács László; Nagy Katalin; Feketéné Posta Edit; Tamási László; Tóth Edit; Varga Eszter; Domján Andrea; Szekanecz Zoltán; Szűcs Gabriella: Assessing the risk of rapid radiographic progression in Hungarian rheumatoid arthritis patients.
BMC MUSCULOSKELETAL DISORDERS, 22 (1). Terjedelem: 9 p-Azonosító: 325. ISSN 1471-2474 (2021)

Kasik László; Tóth Edit; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Barátságfunkciók serdülőkorban – a McGill Friendship Questionnaire magyar változatának pszichometriai mutatói [Functions of friendship among adolescents – the psychometric properties of the Hungarian version of McGill Friendship Questionnaire].
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 22 (4). pp. 1-21. ISSN 1419-8126 (2021)

B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Juhász Fruzsina; Sárik Anett M.; Tóth Edit: Szülők véleménye az óvodáskorú gyermekek IKT-eszköz használatának negatív és pozitív hatásairól.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (1). pp. 8-38. ISSN 2063-9945 (2021)

Molnár Gyöngyvér; Tóth Edit (szerk.): A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. : program, előadás-összefoglalók.
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged. (2021) ISBN 9789633068335

Fejes József Balázs; Tóth Edit; Szabó Dóra Fanni: Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 68-78. ISSN 0025-0325 (2020)

B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit: IKT-eszközök használata óvodás korban – Egy kérdőív nyílt tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 8 (2). pp. 32-54. ISSN 2063-9945 (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1). pp. 71-90. ISSN 0025-0260 (2020)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária: Development of hungarian students' reading literacy.
In: Education and Training. Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó, Szeged, pp. 237-249. (2019) ISBN 9786155946042

Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit: Educational achievement in social and international contexts.
In: Hungarian Social Report 2019. Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236. (2019)

B. Németh Mária; Juhász Fruzsina; Hódi Ágnes; Tóth Edit: IKT-eszközök használata óvodás korban - egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 7 (2-3). pp. 170-186. ISSN 2063-9945 (2019)

B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Hódi Ágnes; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet; Tóth Edit: Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 68-78. ISSN 1215-5233 (2019)

Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária; Fáyné Dombi Alice: Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 7 (2). pp. 22-41. ISSN 2063-9546 (2019)

Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire).
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH, 9. ISSN 1838-0956 (2018)

Kasik László; Guti Kornél; Gál Zita; Gáspár Csaba; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2). pp. 59-76. ISSN eISSN: 2073-7629 (2018)

Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit: A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2). pp. 131-151. ISSN 1419-872X (2018)

Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett: A neveléstudomány társszerzői együttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 7 (4). pp. 18-33. ISSN 0209-584X (2018)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4). pp. 327-360. ISSN 0025-0260 (2018)

Kasik László; Vidákovich Tibor; Gáspár Csaba; Tóth Edit: Az SPSI-A hazai adaptálásának eredményei.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 72 (2). pp. 201-229. ISSN 0025-0279 (2017)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 95-136. ISSN 0025-0260 (2017)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit: Text formats in the frameworks and reports of system-level reading assessment programs.
DOCERE, 3-4. pp. 27-60. ISSN 2559-9240 (2017)

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4). pp. 423-449. ISSN 0025-0260 (2017)

Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés mint folyamat – az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (2). pp. 219-253. ISSN 0025-0260 (2016)

Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (3). pp. 339-363. ISSN 0025-0260 (2016)

Hódi Ágnes; Tóth Edit: A különböző szocioökonómiai státuszú tanulók iskolakezdéskor mért elemi alapkészségeinek és a későbbi szövegértés teljesítményének alakulása az óvodában eltöltött évek tükrében.
ISKOLAKULTÚRA, 26 (9). pp. 51-72. ISSN 1215-5233 (2016)

Tóth Edit: Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (2). pp. 115-138. ISSN 0025-0260 (2015)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén.
ISKOLAKULTÚRA, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233 (2015)

Tóth Edit: A gazdasági műveltség diagnosztikus mérésének lehetőségei online környezetben.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 269-293. (2015) ISBN 978-963-19-7938-1

Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In: Társadalmi Riport 2014. TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136. (2014)

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér: Az osztályok és iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen.
In: Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.) A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató hallgatói mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 71-86. (2013)

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Kéziratban)

Nagy Zsuzsanna; Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Tóth Edit; Hülber László; Kurucz Katalin (szerk.): Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetkép-elemzés és jó gyakorlatok feltérképezése.
Tempus Közalapítvány, Budapest. (2012) ISBN 9789638930255

Hódi Ágnes; Tóth Edit; D. Molnár Éva: Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types.
In: To Know Is Not Enough, 2012.04.13-2012.04.17, Vancouver. Terjedelem: 5 p.-Azonosító: 539124.1.

Csapó Benő; Tóth Edit (szerk.): PÉK 2012 X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Program – Előadás-összefoglalók = CEA 2012 10TH Conference on Educational Assessment Program – Abstracts.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2012) ISBN 978-963-306-150-3

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján.
Iskolakultúra, 21 (10-11). pp. 124-137. ISSN 1215-5233 (2011)

Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 111 (3). pp. 225-249. ISSN 0025-0260 (2011)

Tóth Edit; Csapó Benő; Székely László: Az iskolák és osztályok közötti különbségek alakulása a magyar iskolarendszerben. Egy longitudinális vizsgálat eredményei.
KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 57 (9). pp. 798-814. ISSN 0023-4346 (2010)

Tóth Edit: Tesztalapú elszámoltathatóság a közoktatásban.
ISKOLAKULTÚRA, 20 (1). pp. 60-78. ISSN 1215-5233 (2010)

A lista elkészítésének dátuma 2024. november 25. 14:02:54 CET.