Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Tóth Edit; Jagodics Balázs; Szabó Éva: Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 122 (1). pp. 3-19. ISSN 0025-0260 (2022)

[thumbnail of Kasik_MPed_20221.pdf] Szöveg
Kasik_MPed_20221.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 122
Szám: 1
Oldalak: pp. 3-19
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33684945
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2022.1.3
Dátum: 2023. Szep. 10. 15:17
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 10. 15:17
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28218

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben