Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről

Tóth Edit: Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 111 (3). pp. 225-249. ISSN 0025-0260 (2011)

[img]
Preview
Text
Toth_MP1113.pdf - Published Version

Download (343kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2011
Volume: 111
Number: 3
Page Range: pp. 225-249
ISSN: 0025-0260
Publisher: SZTE BTK
Faculty: Bölcsészettudományi Kar
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Identification Number: 1999933
Date Deposited: 2016. Apr. 25. 11:38
Last Modified: 2018. Oct. 08. 08:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6631

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year