A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői

Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4). pp. 423-449. ISSN 0025-0260 (2017)

[thumbnail of Molnar_MPed20174.pdf]
Előnézet
Szöveg
Molnar_MPed20174.pdf - Megjelent verzió

Download (818kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 117
Szám: 4
Oldalak: pp. 423-449
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3348665
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2017.4.423
Dátum: 2022. Dec. 14. 16:21
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 14. 16:21
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25785

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben