Molnár Pál and Pintér Henriett and Tóth Edit:
A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4).
pp. 423-449.
ISSN 0025-0260
(2017)
Preview |
Text
Molnar_MPed20174.pdf - Published Version Download (818kB) | Preview |
Creators: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |||
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||
Date: | 2017 | |||
Volume: | 117 | |||
Number: | 4 | |||
Page Range: | pp. 423-449 | |||
ISSN: | 0025-0260 | |||
Faculty/Unit: | Faculty of Arts | |||
Institution: | University of Szeged (2000-) | |||
Language: | Hungarian | |||
MTMT rekordazonosító: | 3348665 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.4.423 | |||
Date Deposited: | 2022. Dec. 14. 16:21 | |||
Last Modified: | 2022. Dec. 14. 16:21 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25785 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |