Teachers’ beliefs about assessment and accountability

Tóth Edit; Csapó Benő: Teachers’ beliefs about assessment and accountability.
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY, 34 (4). pp. 459-481. ISSN 1874-8597 (2022)

[thumbnail of 33062729.pdf]
Előnézet
Szöveg
33062729.pdf - Megjelent verzió

Download (797kB) | Előnézet
[thumbnail of s11092-022-09396-w.pdf]
Előnézet
Szöveg
s11092-022-09396-w.pdf - Elfogadott verzió

Download (734kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 34
Szám: 4
Oldalak: pp. 459-481
ISSN: 1874-8597
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33062729
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s11092-022-09396-w
Dátum: 2022. Aug. 23. 22:36
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 05. 09:51
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24947
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben