Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján

Tóth Edit: Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (2). pp. 115-138. ISSN 0025-0260 (2015)

[thumbnail of Toth_MPed20152115.pdf]
Előnézet
Szöveg
Toth_MPed20152115.pdf - Megjelent verzió

Download (499kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 115
Szám: 2
Oldalak: pp. 115-138
ISSN: 0025-0260
Kiadó: SZTE BTK
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2922225
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.115
Dátum: 2016. Jan. 12. 23:03
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 09. 10:09
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6024

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben