Vissza |
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1).
pp. 5-21.
ISSN 2060-0623
(2024)
Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Rausch Attila; Mezei Tímea; Szenczi Beáta:
Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers.
SAGE OPEN, 14 (2).
pp. 1-13.
ISSN 2158-2440
(2024)
Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire.
In:
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy].
BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 21-24.
(2024)
ISBN 9789634219453
Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Vígh Tibor; Gál Zita:
Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students.
HELIYON, 9 (8).
ISSN 2405-8440
(2023)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES.
ISSN 1057-3569
(2023)
Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1).
ISSN 2060-0623
(2023)
Kálmán Dóra; Fejes József Balázs:
Mire jó a gamifikáció? : A gamifikáció oktatási alkalmazásának nemzetközi tapasztalatai és a bevezetés első lépései.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (7).
pp. 72-81.
ISSN 1215-5233
(2023)
Kis Noémi; Fejes József Balázs:
Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (2).
pp. 67-81.
ISSN 0025-0260
(2023)
Fejes József Balázs:
Unpacking classroom goal structures based on students’ own words.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 26 (2).
pp. 433-472.
ISSN 1381-2890
(2023)
Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1).
pp. 7-35.
ISSN 0133-2570
(2023)
Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4).
ISSN 2060-0623
(2022)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Megfogyva bár… Helyzetkép a tanodák finanszírozási hátteréről.
ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 33 (3).
pp. 49-70.
ISSN 0865-0810
(2022)
Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi-Velkey Beáta; Tary Blanka; Vígh Tibor:
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2).
pp. 1-17.
ISSN 2060-0623
(2022)
Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina:
Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 10 (1).
pp. 170-180.
ISSN 2168-3603
(2022)
Fejes József Balázs; Bugyi Anett; Szűcs Norbert; Tóth Edit:
Szülői preferenciák és tapasztalatok az általános iskola választásával összefüggésben.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 10 (4).
pp. 26-49.
ISSN 2063-9945
(2022)
Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila:
A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 3-26.
ISSN 1215-5233
(2022)
Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Gál Zita:
A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1).
pp. 37-63.
ISSN 1419-872X
(2022)
Szűcs Norbert; Fejes József Balázs:
Csodafegyver vagy pótcselekvés?: A tanodamozgalom története és legitimációs kérdései.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (1).
pp. 45-67.
ISSN 1215-5233
(2021)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes.
INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS, 7 (3).
pp. 60-79.
ISSN 2416-089X
(2021)
Kende Ágnes; Messing Vera; Fejes József Balázs:
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2).
pp. 76-97.
ISSN 1215-5233
(2021)
Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései – szakirodalmi áttekintés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4).
pp. 361-394.
ISSN 0025-0260
(2021)
Fejes József Balázs; Tóth Edit; Szabó Dóra Fanni:
Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1).
pp. 68-78.
ISSN 0025-0325
(2020)
Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (7).
pp. 26-45.
ISSN 1215-5233
(2020)
Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs:
Az észlelt tanulmányi sikeresség és az iskolai jóllét pszichológiai erőforrásainak összefüggései középiskolás diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (4).
pp. 265-286.
ISSN 0025-0260
(2019)
Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Gál Zita; Kasik László; Szabó Hangya Lilla; Nagy Krisztina:
Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 18-35.
ISSN 1215-5233
(2019)
Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit:
Educational achievement in social and international contexts.
In:
Hungarian Social Report 2019.
Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236.
(2019)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Egyházi iskolák és oktatási szegregáció – előszó.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (7).
pp. 3-7.
ISSN 1215-5233
(2019)
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina; Szabó Hangya Lilla:
Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 49-61.
ISSN 1215-5233
(2019)
Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Kasik László; Fejes József Balázs:
Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 36-48.
ISSN 1215-5233
(2019)
Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina:
A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések.
L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172.
(2019)
ISBN 9789634145660
Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
A tanodák hatásának vizsgálata a szövegértés, matematika és néhány affektív változó alapján az eDia-platform alkalmazásával.
In:
Tanodai tapasztalatok (2015–2019) : Tanodajellemzők, egyéni fejlesztés, mérés. Záró tanulmánykötet.
Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 73-108.
(2019)
ISBN 9786158106412
Baráth Szabolcs; Binder Mátyás; Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
A tanodák jellemzői.
In:
Tanodai tapasztalatok (2015–2019).
Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 7-26.
(2019)
ISBN 9786158106412
Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs:
A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6).
pp. 3-17.
ISSN 1215-5233
(2019)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén.
In:
Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 11-30.
(2018)
ISBN 9786150011561
Kasik László; Guti Kornél; Gál Zita; Gáspár Csaba; Tóth Edit; Fejes József Balázs:
Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2).
pp. 59-76.
ISSN eISSN: 2073-7629
(2018)
Kasik László; Fejes József Balázs; Guti Kornél; Gáspár Csaba; Zsolnai Anikó:
Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, 33 (1).
pp. 86-101.
ISSN 0885-6257
(2018)
Fejes József Balázs:
A deszegregációval kapcsolatos ismeretek és vélemények befolyásolási lehetőségei pedagógusok körében.
In:
Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 111-125.
(2018)
ISBN 9786150011561
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Hol tart ma az oktatási integráció ügye?
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (11-12).
pp. 100-116.
ISSN 1215-1807
(2017)
Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs:
Az elkerülés mint folyamat – az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (2).
pp. 219-253.
ISSN 0025-0260
(2016)
Fejes József Balázs:
Kognitív képességek mérése a tanodában.
In:
Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 145-158.
(2016)
ISBN 9789631251647
Fejes József Balázs; Lencse Máté; Szűcs Norbert (szerk.):
Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, Magyarország.
(2016)
ISBN 978-963-12-5164-7
Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő:
Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (3).
pp. 339-363.
ISSN 0025-0260
(2016)
Fejes József Balázs:
Szegregál-e a tanoda?
In:
Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 171-179.
(2016)
ISBN 9789631251647
Fejes József Balázs:
Szövegértés-fejlesztés a tanodában.
In:
Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 81-86.
(2016)
ISBN 9789631251647
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
A tanodaszféra és a TanodaPlatform kapcsolódási pontjai.
In:
Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 13-21.
(2016)
ISBN 9789631251647
Fejes József Balázs:
Célok és motiváció : Tanulási motiváció a célorientációs elmélet alapján.
Gondolat Kiadó, Budapest.
(2015)
ISBN 978-963-693-613-6
Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea:
Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 183-213.
ISSN 0025-0260
(2015)
Kiss Veronika; Csempesz Péter; Fejes József Balázs:
Motiváció Ösztöndíjprogram - Egy szövegértést fejlesztő mentorprogram koncepciója és tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1).
Terjedelem: 10 p.-Azonosító: 556.
ISSN 2060-0623
(2015)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert; Kelemen Valéria:
Possible Benefits of Linking Teacher Education with Disadvantage Compensation. The Example of the Motivation Student Mentoring Program.
In:
Professional Calling in Higher Education : Challenges of Teacher Education in the Carpathian Basin.
Partium Press, Personal Problems Solution, Új Mandátum, Nagyvárad-Budapest, pp. 160-166.
(2015)
ISBN 9789631234015
Fejes József Balázs:
Szövegértés-fejlesztés a tanodában : Lehetőségek és nehézségek.
TANÍ-TANI ONLINE.
(2015)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert; Kelemen Valéria:
A pedagógusképzés és a hátránykompenzálás összekapcsolása: a Motiváció Hallgatói Mentorprogram.
In:
Szakmai szocializáció a felsőoktatásban.
Felsőoktatás és társadalom
(2).
Partium Press, Nagyvárad, pp. 269-275.
(2015)
ISBN 978-963-1233-98-8
Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit:
Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In:
Társadalmi Riport 2014.
TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136.
(2014)
Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Sz?cs Norbert:
Educational segregation in the Hungarian context.
In:
International conference on vocational and adult education: "Gyula Juhász" Faculty of Education, University of Szeged: 17-19. October, 2013 Szeged, Hungary.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország, pp. 56-65.
(2014)
ISBN 978-615-5455-02-5
Fejes József Balázs:
Mire jó a tanoda?
ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 26 (4).
pp. 29-56.
ISSN 0865-0810
(2014)
Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert:
A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje: Útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához.
SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged.
(2014)
ISBN 978-963-306-306-4
Fejes József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2).
pp. 115-129.
ISSN 0025-0260
(2014)
Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert:
The model of Motivation Student Mentoring Program: Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students.
SZTE JGYPK FI, Szeged, Magyarország.
(2014)
ISBN 978-963-306-307-1
Kelemen Valéria; Sz?cs Norbert; Fejes József Balázs; Németh Katalin; Csempesz Péter:
A Hallgatói Mentorprogram.
In:
A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 107-127.
(2013)
ISBN 987-963-9573-97-0
Fejes József Balázs:
Miért van szükség deszegregációra?
In:
A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 15-35.
(2013)
ISBN 987-963-9573-97-0
Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert:
Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország.
(2013)
ISBN 978-963-9927-91-9
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Pedagógusképzés és hátránykompenzálás.
In:
A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 171-188.
(2013)
ISBN 987-963-9573-97-0
Józsa Krisztián; Fejes József Balázs (szerk.):
PÉK 2013. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2013)
ISBN 978-963-306-212-8
Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert:
Szülők mentorálása a hátrányos helyzet átörökítésének megelőzése érdekében.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország.
(2013)
ISBN 978-963-9927-77-3
Bathó Edit; Fejes József Balázs:
Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe.
ISKOLAKULTÚRA, 23. (7-8.).
pp. 3-16.
ISSN 1215-5233
(2013)
Csempesz Péter; Fejes József Balázs:
A szegedi deszegregáció első éve az új intézményekbe áthelyezett tanulók nézőpontjából.
In:
A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 191-203.
(2013)
ISBN 987-963-9573-97-0
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.):
A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged.
(2013)
ISBN 987-963-9573-97-0
Fejes József Balázs:
A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében.
ISKOLAKULTÚRA, 23 (11).
pp. 44-57.
ISSN 1215-5233
(2013)
Fejes József Balázs:
Learning motivation of disadvantaged students.
In:
Encyclopedia of the Sciences of Learning.
Springer Tudományos Kiadó, New York, pp. 1935-1937.
(2012)
ISBN 978-1-4419-1427-9
Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 112 (2).
pp. 93-123.
ISSN 0025-0260
(2012)
Fejes József Balázs:
A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében.
Iskolakultúra, 22 (7-8).
pp. 80-95.
ISSN 1215-5233
(2012)
Józsa Krisztián; Fejes József Balázs:
A tanulás affektív tényezői.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 367-406.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Fejes József Balázs:
A tanulási motiváció új kutatási iránya: a célorientációs elmélet.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 111 (1).
pp. 25-51.
ISSN 0025-0260
(2011)
Bereczky Krisztina; Fejes József Balázs:
Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben.
Magyar Pedagógia, 110 (4).
pp. 329-354.
ISSN 0025-0260
(2010)
Fejes József Balázs; Szenczi Beáta:
Tanulási korlátok a magyar és az amerikai szakirodalomba.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 38 (4).
pp. 273-287.
ISSN 0133-1108
(2010)
Szűcs Norbert; Fejes József Balázs:
A deszegregációs intézkedéseket támogató Hallgatói Mentorprogram lehetőségei a pedagógusképzésben.
In:
Az óvodapedagógiától az andragógiáig.
Kaposvári Egyetem, Kaposvár, pp. 113-125.
(2010)
ISBN 978-963-9541-09-2
Józsa Krisztián; Fejes József Balázs:
A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában.
In:
A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai.
Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 134-162.
(2010)
ISBN 978-963-19-6863-7
Fejes József Balázs:
A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei a célorientációs elmélet alapján.
In:
Bölcsészműhely 2009.
JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 43-53.
(2010)
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László:
Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6).
pp. 40-54.
ISSN 1215-5233
(2009)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Hallgatói Mentorprogram.
Új Pedagógiai Szemle, 59 (2).
pp. 61-75.
ISSN 1215-1807
(2009)
Fejes József Balázs; Józsa Krisztián:
Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői.
Iskolakultúra, 17 (6-7).
pp. 83-96.
ISSN 1215-5233
(2007)
Fejes József Balázs:
Online tanulóközösségek.
Iskolakultúra, 17 (4).
pp. 32-37.
ISSN 1215-5233
(2007)
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László:
Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11).
pp. 92-97.
ISSN 1215-5233
(2006)
Fejes József Balázs:
Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók?
Új Pedagógiai Szemle, 56 (7-8).
pp. 17-26.
ISSN 1215-1807
(2006)
Fejes József Balázs:
Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők.
Iskolakultúra, 15 (11).
pp. 3-13.
ISSN 1215-5233
(2005)
Fejes József Balázs; Józsa Krisztián:
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 185-205.
ISSN 0025-0260
(2005)