Items where Author is "Fejes, József Balázs"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 60.

Fejes, József Balázs, Tóth, Edit, Szabó, Dóra Fanni: Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 68-78. ISSN 0025-0325 (2020)

Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Gál, Zita, Kasik, László, Szabó Hangya, Lilla, Nagy, Krisztina: Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 18-35. ISSN 1215-5233 (2019)

Csapó, Benő, Fejes, József Balázs, Kinyó, László, Tóth, Edit: Educational achievement in social and international contexts.
In: Hungarian Social Report 2019. Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236. (2019)

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert: Egyházi iskolák és oktatási szegregáció – előszó.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (7). pp. 3-7. ISSN 1215-5233 (2019)

Kasik, László, Gál, Zita, Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Nagy, Krisztina, Szabó Hangya, Lilla: Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 49-61. ISSN 1215-5233 (2019)

Szabó Hangya, Lilla, Jámbori, Szilvia, Gál, Zita, Kasik, László, Fejes, József Balázs: Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 36-48. ISSN 1215-5233 (2019)

Gál, Zita, Kasik, László, Jámbori, Szilvia, Fejes, József Balázs, Nagy, Krisztina: A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In: Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172. (2019) ISBN 9789634145660

Nagy, Krisztina, Gál, Zita, Jámbori, Szilvia, Kasik, László, Fejes, József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 (2019)

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén.
In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 11-30. (2018) ISBN 9786150011561

Kasik, László, Guti, Kornél, Gál, Zita, Gáspár, Csaba, Tóth, Edit, Fejes, József Balázs: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2). pp. 59-76. ISSN eISSN: 2073-7629 (2018)

Kasik, László, Fejes, József Balázs, Guti, Kornél, Gáspár, Csaba, Zsolnai, Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, 33 (1). pp. 86-101. ISSN 0885-6257 (2018)

Fejes, József Balázs: A deszegregációval kapcsolatos ismeretek és vélemények befolyásolási lehetőségei pedagógusok körében.
In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 111-125. (2018) ISBN 9786150011561

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert: Hol tart ma az oktatási integráció ügye?
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (11-12). pp. 100-116. ISSN 1215-1807 (2017)

Kasik, László, Guti, Kornél, Tóth, Edit, Fejes, József Balázs: Az elkerülés mint folyamat – az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (2). pp. 219-253. ISSN 0025-0260 (2016)

Fejes, József Balázs: Kognitív képességek mérése a tanodában.
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 145-158. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes, József Balázs, Lencse, Máté, Szűcs, Norbert (szerk.): Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, Magyarország. (2016) ISBN 978-963-12-5164-7

Tóth, Edit, Fejes, József Balázs, Patai, Jolán, Csapó, Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (3). pp. 339-363. ISSN 0025-0260 (2016)

Fejes, József Balázs: Szegregál-e a tanoda?
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 171-179. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes, József Balázs: Szövegértés-fejlesztés a tanodában.
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 81-86. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert: A tanodaszféra és a TanodaPlatform kapcsolódási pontjai.
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 13-21. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes, József Balázs: Célok és motiváció : Tanulási motiváció a célorientációs elmélet alapján.
Gondolat Kiadó, Budapest. (2015) ISBN 978-963-693-613-6

Fejes, József Balázs, Rausch, Attila, Török, Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 183-213. ISSN 0025-0260 (2015)

Kiss, Veronika, Csempesz, Péter, Fejes, József Balázs: Motiváció Ösztöndíjprogram - Egy szövegértést fejlesztő mentorprogram koncepciója és tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1). Terjedelem: 10 p.-Azonosító: 556. ISSN 2060-0623 (2015)

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert, Kelemen, Valéria: Possible Benefits of Linking Teacher Education with Disadvantage Compensation. The Example of the Motivation Student Mentoring Program.
In: Professional Calling in Higher Education : Challenges of Teacher Education in the Carpathian Basin. Partium Press, Personal Problems Solution, Új Mandátum, Nagyvárad-Budapest, pp. 160-166. (2015) ISBN 9789631234015

Fejes, József Balázs: Szövegértés-fejlesztés a tanodában : Lehetőségek és nehézségek.
TANÍ-TANI ONLINE. (2015)

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert, Kelemen, Valéria: A pedagógusképzés és a hátránykompenzálás összekapcsolása: a Motiváció Hallgatói Mentorprogram.
In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. Felsőoktatás és társadalom (2). Partium Press, Nagyvárad, pp. 269-275. (2015) ISBN 978-963-1233-98-8

Csapó, Benő, Fejes, József Balázs, Kinyó, László, Tóth, Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In: Társadalmi Riport 2014. TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136. (2014)

Fejes, József Balázs, Kelemen, Valéria, Sz?cs, Norbert: Educational segregation in the Hungarian context.
In: International conference on vocational and adult education: "Gyula Juhász" Faculty of Education, University of Szeged: 17-19. October, 2013 Szeged, Hungary. SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország, pp. 56-65. (2014) ISBN 978-615-5455-02-5

Fejes, József Balázs: Mire jó a tanoda?
ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 26 (4). pp. 29-56. ISSN 0865-0810 (2014)

Fejes, József Balázs, Kelemen, Valéria, Szűcs, Norbert: A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje: Útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához.
SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. (2014) ISBN 978-963-306-306-4

Fejes, József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2). pp. 115-129. ISSN 0025-0260 (2014)

Fejes, József Balázs, Kelemen, Valéria, Szűcs, Norbert: The model of Motivation Student Mentoring Program: Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students.
SZTE JGYPK FI, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 978-963-306-307-1

Kelemen, Valéria, Sz?cs, Norbert, Fejes, József Balázs, Németh, Katalin, Csempesz, Péter: A Hallgatói Mentorprogram.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 107-127. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes, József Balázs: Miért van szükség deszegregációra?
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 15-35. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes, József Balázs, Kelemen, Valéria, Szűcs, Norbert: Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-9927-91-9

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert: Pedagógusképzés és hátránykompenzálás.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 171-188. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Józsa, Krisztián, Fejes, József Balázs (szerk.): PÉK 2013. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2013) ISBN 978-963-306-212-8

Fejes, József Balázs, Kelemen, Valéria, Szűcs, Norbert: Szülők mentorálása a hátrányos helyzet átörökítésének megelőzése érdekében.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-9927-77-3

Bathó, Edit, Fejes, József Balázs: Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe.
ISKOLAKULTÚRA, 23. (7-8.). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2013)

Csempesz, Péter, Fejes, József Balázs: A szegedi deszegregáció első éve az új intézményekbe áthelyezett tanulók nézőpontjából.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 191-203. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert (szerk.): A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes, József Balázs: A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében.
ISKOLAKULTÚRA, 23 (11). pp. 44-57. ISSN 1215-5233 (2013)

Fejes, József Balázs: Learning motivation of disadvantaged students.
In: Encyclopedia of the Sciences of Learning. Springer Tudományos Kiadó, New York, pp. 1935-1937. (2012) ISBN 978-1-4419-1427-9

Fejes, József Balázs, Vígh, Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 112 (2). pp. 93-123. ISSN 0025-0260 (2012)

Fejes, József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében.
Iskolakultúra, 22 (7-8). pp. 80-95. ISSN 1215-5233 (2012)

Józsa, Krisztián, Fejes, József Balázs: A tanulás affektív tényezői.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 367-406. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Fejes, József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: a célorientációs elmélet.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 111 (1). pp. 25-51. ISSN 0025-0260 (2011)

Bereczky, Krisztina, Fejes, József Balázs: Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben.
Magyar Pedagógia, 110 (4). pp. 329-354. ISSN 0025-0260 (2010)

Fejes, József Balázs, Szenczi, Beáta: Tanulási korlátok a magyar és az amerikai szakirodalomba.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 38 (4). pp. 273-287. ISSN 0133-1108 (2010)

Szűcs, Norbert, Fejes, József Balázs: A deszegregációs intézkedéseket támogató Hallgatói Mentorprogram lehetőségei a pedagógusképzésben.
In: Az óvodapedagógiától az andragógiáig. Kaposvári Egyetem, Kaposvár, pp. 113-125. (2010) ISBN 978-963-9541-09-2

Józsa, Krisztián, Fejes, József Balázs: A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában.
In: A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 134-162. (2010) ISBN 978-963-19-6863-7

Fejes, József Balázs: A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei a célorientációs elmélet alapján.
In: Bölcsészműhely 2009. JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 43-53. (2010)

Fejes, József Balázs, Kasik, László, Kinyó, László: Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233 (2009)

Fejes, József Balázs, Szűcs, Norbert: Hallgatói Mentorprogram.
Új Pedagógiai Szemle, 59 (2). pp. 61-75. ISSN 1215-1807 (2009)

Fejes, József Balázs, Józsa, Krisztián: Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői.
Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 83-96. ISSN 1215-5233 (2007)

Fejes, József Balázs: Online tanulóközösségek.
Iskolakultúra, 17 (4). pp. 32-37. ISSN 1215-5233 (2007)

Fejes, József Balázs, Kasik, László, Kinyó, László: Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11). pp. 92-97. ISSN 1215-5233 (2006)

Fejes, József Balázs: Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók?
Új Pedagógiai Szemle, 56 (7-8). pp. 17-26. ISSN 1215-1807 (2006)

Fejes, József Balázs: Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők.
Iskolakultúra, 15 (11). pp. 3-13. ISSN 1215-5233 (2005)

Fejes, József Balázs, Józsa, Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 185-205. ISSN 0025-0260 (2005)

This list was generated on 2021. január 26. 22:55:25 CET.