Szerző: " Fejes József Balázs"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 85.

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623 (2024)

Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Rausch Attila; Mezei Tímea; Szenczi Beáta: Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers.
SAGE OPEN, 14 (2). pp. 1-13. ISSN 2158-2440 (2024)

Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor: The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire.
In: I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy]. BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 21-24. (2024) ISBN 9789634219453

Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Vígh Tibor; Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students.
HELIYON, 9 (8). ISSN 2405-8440 (2023)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES. ISSN 1057-3569 (2023)

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). ISSN 2060-0623 (2023)

Kálmán Dóra; Fejes József Balázs: Mire jó a gamifikáció? : A gamifikáció oktatási alkalmazásának nemzetközi tapasztalatai és a bevezetés első lépései.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 33 (7). pp. 72-81. ISSN 1215-5233 (2023)

Kis Noémi; Fejes József Balázs: Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (2). pp. 67-81. ISSN 0025-0260 (2023)

Fejes József Balázs: Unpacking classroom goal structures based on students’ own words.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 26 (2). pp. 433-472. ISSN 1381-2890 (2023)

Mezei Tímea; Fejes József Balázs: A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1). pp. 7-35. ISSN 0133-2570 (2023)

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623 (2022)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Megfogyva bár… Helyzetkép a tanodák finanszírozási hátteréről.
ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 33 (3). pp. 49-70. ISSN 0865-0810 (2022)

Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi-Velkey Beáta; Tary Blanka; Vígh Tibor: Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623 (2022)

Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina: Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 10 (1). pp. 170-180. ISSN 2168-3603 (2022)

Fejes József Balázs; Bugyi Anett; Szűcs Norbert; Tóth Edit: Szülői preferenciák és tapasztalatok az általános iskola választásával összefüggésben.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 10 (4). pp. 26-49. ISSN 2063-9945 (2022)

Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 3-26. ISSN 1215-5233 (2022)

Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Gál Zita: A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1). pp. 37-63. ISSN 1419-872X (2022)

Szűcs Norbert; Fejes József Balázs: Csodafegyver vagy pótcselekvés?: A tanodamozgalom története és legitimációs kérdései.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (1). pp. 45-67. ISSN 1215-5233 (2021)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes.
INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS, 7 (3). pp. 60-79. ISSN 2416-089X (2021)

Kende Ágnes; Messing Vera; Fejes József Balázs: Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2). pp. 76-97. ISSN 1215-5233 (2021)

Mezei Tímea; Fejes József Balázs: A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései – szakirodalmi áttekintés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4). pp. 361-394. ISSN 0025-0260 (2021)

Fejes József Balázs; Tóth Edit; Szabó Dóra Fanni: Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 68-78. ISSN 0025-0325 (2020)

Mezei Tímea; Fejes József Balázs: Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (7). pp. 26-45. ISSN 1215-5233 (2020)

Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: Az észlelt tanulmányi sikeresség és az iskolai jóllét pszichológiai erőforrásainak összefüggései középiskolás diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (4). pp. 265-286. ISSN 0025-0260 (2019)

Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Gál Zita; Kasik László; Szabó Hangya Lilla; Nagy Krisztina: Célok, tervek és tanulási stratégiák serdülők és fiatal felnőttek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 18-35. ISSN 1215-5233 (2019)

Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit: Educational achievement in social and international contexts.
In: Hungarian Social Report 2019. Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236. (2019)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Egyházi iskolák és oktatási szegregáció – előszó.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (7). pp. 3-7. ISSN 1215-5233 (2019)

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina; Szabó Hangya Lilla: Középiskolások és egyetemisták szociálisprobléma-megoldásának nem szerinti különbségei.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 49-61. ISSN 1215-5233 (2019)

Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita; Kasik László; Fejes József Balázs: Serdülők és fiatal felnőttek identitása az önértékelés és a társas támogatás függvényében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 36-48. ISSN 1215-5233 (2019)

Gál Zita; Kasik László; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs; Nagy Krisztina: A problémamegoldás kapcsolata az élettel való elégedettséggel és az iskolai jólléttel – középiskolások és egyetemisták longitudinális vizsgálata.
In: Új kutatások a neveléstudományokban, 2018: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. L' Harmattan Kiadó, Budapest, pp. 158-172. (2019) ISBN 9789634145660

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A tanodák hatásának vizsgálata a szövegértés, matematika és néhány affektív változó alapján az eDia-platform alkalmazásával.
In: Tanodai tapasztalatok (2015–2019) : Tanodajellemzők, egyéni fejlesztés, mérés. Záró tanulmánykötet. Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 73-108. (2019) ISBN 9786158106412

Baráth Szabolcs; Binder Mátyás; Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A tanodák jellemzői.
In: Tanodai tapasztalatok (2015–2019). Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 7-26. (2019) ISBN 9786158106412

Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés jellemzőinek feltárása középiskolások és egyetemisták körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (6). pp. 3-17. ISSN 1215-5233 (2019)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén.
In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 11-30. (2018) ISBN 9786150011561

Kasik László; Guti Kornél; Gál Zita; Gáspár Csaba; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA).
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 10 (2). pp. 59-76. ISSN eISSN: 2073-7629 (2018)

Kasik László; Fejes József Balázs; Guti Kornél; Gáspár Csaba; Zsolnai Anikó: Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION, 33 (1). pp. 86-101. ISSN 0885-6257 (2018)

Fejes József Balázs: A deszegregációval kapcsolatos ismeretek és vélemények befolyásolási lehetőségei pedagógusok körében.
In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 111-125. (2018) ISBN 9786150011561

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Hol tart ma az oktatási integráció ügye?
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 67 (11-12). pp. 100-116. ISSN 1215-1807 (2017)

Kasik László; Guti Kornél; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés mint folyamat – az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (2). pp. 219-253. ISSN 0025-0260 (2016)

Fejes József Balázs: Kognitív képességek mérése a tanodában.
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 145-158. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes József Balázs; Lencse Máté; Szűcs Norbert (szerk.): Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, Magyarország. (2016) ISBN 978-963-12-5164-7

Tóth Edit; Fejes József Balázs; Patai Jolán; Csapó Benő: Reziliencia a magyar oktatási rendszerben egy longitudinális program adatainak tükrében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 116 (3). pp. 339-363. ISSN 0025-0260 (2016)

Fejes József Balázs: Szegregál-e a tanoda?
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 171-179. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes József Balázs: Szövegértés-fejlesztés a tanodában.
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 81-86. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: A tanodaszféra és a TanodaPlatform kapcsolódási pontjai.
In: Mire jó a tanoda? : A TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 13-21. (2016) ISBN 9789631251647

Fejes József Balázs: Célok és motiváció : Tanulási motiváció a célorientációs elmélet alapján.
Gondolat Kiadó, Budapest. (2015) ISBN 978-963-693-613-6

Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 183-213. ISSN 0025-0260 (2015)

Kiss Veronika; Csempesz Péter; Fejes József Balázs: Motiváció Ösztöndíjprogram - Egy szövegértést fejlesztő mentorprogram koncepciója és tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1). Terjedelem: 10 p.-Azonosító: 556. ISSN 2060-0623 (2015)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert; Kelemen Valéria: Possible Benefits of Linking Teacher Education with Disadvantage Compensation. The Example of the Motivation Student Mentoring Program.
In: Professional Calling in Higher Education : Challenges of Teacher Education in the Carpathian Basin. Partium Press, Personal Problems Solution, Új Mandátum, Nagyvárad-Budapest, pp. 160-166. (2015) ISBN 9789631234015

Fejes József Balázs: Szövegértés-fejlesztés a tanodában : Lehetőségek és nehézségek.
TANÍ-TANI ONLINE. (2015)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert; Kelemen Valéria: A pedagógusképzés és a hátránykompenzálás összekapcsolása: a Motiváció Hallgatói Mentorprogram.
In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. Felsőoktatás és társadalom (2). Partium Press, Nagyvárad, pp. 269-275. (2015) ISBN 978-963-1233-98-8

Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In: Társadalmi Riport 2014. TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136. (2014)

Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Sz?cs Norbert: Educational segregation in the Hungarian context.
In: International conference on vocational and adult education: "Gyula Juhász" Faculty of Education, University of Szeged: 17-19. October, 2013 Szeged, Hungary. SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország, pp. 56-65. (2014) ISBN 978-615-5455-02-5

Fejes József Balázs: Mire jó a tanoda?
ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT, 26 (4). pp. 29-56. ISSN 0865-0810 (2014)

Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert: A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje: Útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához.
SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet, Szeged. (2014) ISBN 978-963-306-306-4

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2). pp. 115-129. ISSN 0025-0260 (2014)

Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert: The model of Motivation Student Mentoring Program: Guidelines for the realisation of disadvantaged compensation programs with the involvement university students.
SZTE JGYPK FI, Szeged, Magyarország. (2014) ISBN 978-963-306-307-1

Kelemen Valéria; Sz?cs Norbert; Fejes József Balázs; Németh Katalin; Csempesz Péter: A Hallgatói Mentorprogram.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 107-127. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes József Balázs: Miért van szükség deszegregációra?
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram. Öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 15-35. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert: Parent mentoring to prevent transmission of social disadvantage.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-9927-91-9

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Pedagógusképzés és hátránykompenzálás.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 171-188. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs (szerk.): PÉK 2013. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia.
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2013) ISBN 978-963-306-212-8

Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert: Szülők mentorálása a hátrányos helyzet átörökítésének megelőzése érdekében.
SZTE JGYPK, Szeged, Magyarország. (2013) ISBN 978-963-9927-77-3

Bathó Edit; Fejes József Balázs: Többségi, hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképe.
ISKOLAKULTÚRA, 23. (7-8.). pp. 3-16. ISSN 1215-5233 (2013)

Csempesz Péter; Fejes József Balázs: A szegedi deszegregáció első éve az új intézményekbe áthelyezett tanulók nézőpontjából.
In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai. Belvedere Meridionale, Szeged, pp. 191-203. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert (szerk.): A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram: öt év tapasztalatai.
Belvedere Meridionale, Szeged. (2013) ISBN 987-963-9573-97-0

Fejes József Balázs: A tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálata a célelmélet alapján felső tagozatos tanulók körében.
ISKOLAKULTÚRA, 23 (11). pp. 44-57. ISSN 1215-5233 (2013)

Fejes József Balázs: Learning motivation of disadvantaged students.
In: Encyclopedia of the Sciences of Learning. Springer Tudományos Kiadó, New York, pp. 1935-1937. (2012) ISBN 978-1-4419-1427-9

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 112 (2). pp. 93-123. ISSN 0025-0260 (2012)

Fejes József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében.
Iskolakultúra, 22 (7-8). pp. 80-95. ISSN 1215-5233 (2012)

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs: A tanulás affektív tényezői.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 367-406. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Fejes József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: a célorientációs elmélet.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 111 (1). pp. 25-51. ISSN 0025-0260 (2011)

Bereczky Krisztina; Fejes József Balázs: Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben.
Magyar Pedagógia, 110 (4). pp. 329-354. ISSN 0025-0260 (2010)

Fejes József Balázs; Szenczi Beáta: Tanulási korlátok a magyar és az amerikai szakirodalomba.
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE, 38 (4). pp. 273-287. ISSN 0133-1108 (2010)

Szűcs Norbert; Fejes József Balázs: A deszegregációs intézkedéseket támogató Hallgatói Mentorprogram lehetőségei a pedagógusképzésben.
In: Az óvodapedagógiától az andragógiáig. Kaposvári Egyetem, Kaposvár, pp. 113-125. (2010) ISBN 978-963-9541-09-2

Józsa Krisztián; Fejes József Balázs: A szociális környezet szerepe a tanulási motiváció alakulásában.
In: A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai. Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 134-162. (2010) ISBN 978-963-19-6863-7

Fejes József Balázs: A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei a célorientációs elmélet alapján.
In: Bölcsészműhely 2009. JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 43-53. (2010)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233 (2009)

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Hallgatói Mentorprogram.
Új Pedagógiai Szemle, 59 (2). pp. 61-75. ISSN 1215-1807 (2009)

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői.
Iskolakultúra, 17 (6-7). pp. 83-96. ISSN 1215-5233 (2007)

Fejes József Balázs: Online tanulóközösségek.
Iskolakultúra, 17 (4). pp. 32-37. ISSN 1215-5233 (2007)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11). pp. 92-97. ISSN 1215-5233 (2006)

Fejes József Balázs: Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók?
Új Pedagógiai Szemle, 56 (7-8). pp. 17-26. ISSN 1215-1807 (2006)

Fejes József Balázs: Roma tanulók motivációját befolyásoló tényezők.
Iskolakultúra, 15 (11). pp. 3-13. ISSN 1215-5233 (2005)

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 185-205. ISSN 0025-0260 (2005)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 13. 01:14:49 CEST.