Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései – szakirodalmi áttekintés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4).
pp. 361-394.
ISSN 0025-0260
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Mezei_MPed20214.pdf - Megjelent verzió Download (649kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 121 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 361-394 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 33035578 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2021.4.361 |
Dátum: | 2022. Okt. 20. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 20. 09:58 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25345 |
Actions (login required)
Tétel nézet |