A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései – szakirodalmi áttekintés

Mezei Tímea; Fejes József Balázs: A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései – szakirodalmi áttekintés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4). pp. 361-394. ISSN 0025-0260 (2021)

[thumbnail of Mezei_MPed20214.pdf]
Előnézet
Szöveg
Mezei_MPed20214.pdf - Megjelent verzió

Download (649kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 121
Szám: 4
Oldalak: pp. 361-394
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33035578
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2021.4.361
Dátum: 2022. Okt. 20. 09:58
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 20. 09:58
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25345

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben