A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2). pp. 115-129. ISSN 0025-0260 (2014)

[thumbnail of Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf]
Preview
Text
Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf - Published Version

Download (374kB) | Preview
Creators:
Fejes József Balázs MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2014
Volume: 114
Number: 2
Page Range: pp. 115-129
ISSN: 0025-0260
Publisher: SZTE BTK
Faculty/Unit: Faculty of Arts
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 2725289
Date Deposited: 2017. Jan. 25. 22:55
Last Modified: 2019. Jul. 30. 14:58
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7616

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year