Fejes, József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2).
pp. 115-129.
ISSN 0025-0260
(2014)
|
Text
Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf - Published Version Download (374kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Date: | 2014 |
Volume: | 114 |
Number: | 2 |
Page Range: | pp. 115-129 |
ISSN: | 0025-0260 |
Publisher: | SZTE BTK |
Faculty: | Faculty of Arts |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
MTMT id: | 2725289 |
Date Deposited: | 2017. Jan. 25. 22:55 |
Last Modified: | 2019. Jul. 30. 14:58 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7616 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |