A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2). pp. 115-129. ISSN 0025-0260 (2014)

[thumbnail of Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf]
Előnézet
Szöveg
Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf - Megjelent verzió

Download (374kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2014
Kötet: 114
Szám: 2
Oldalak: pp. 115-129
ISSN: 0025-0260
Kiadó: SZTE BTK
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2725289
Dátum: 2017. Jan. 25. 22:55
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 30. 14:58
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7616

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben