Fejes József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2).
pp. 115-129.
ISSN 0025-0260
(2014)
Előnézet |
Szöveg
Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf - Megjelent verzió Download (374kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2014 |
Kötet: | 114 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 115-129 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | SZTE BTK |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2725289 |
Dátum: | 2017. Jan. 25. 22:55 |
Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 30. 14:58 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7616 |
Actions (login required)
Tétel nézet |