Fejes József Balázs:
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (2).
pp. 115-129.
ISSN 0025-0260
(2014)
Preview |
Text
Fejes_2014_Kontextus_MP.pdf - Published Version Download (374kB) | Preview |
Creators: |
|
|
---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
Date: | 2014 | |
Volume: | 114 | |
Number: | 2 | |
Page Range: | pp. 115-129 | |
ISSN: | 0025-0260 | |
Publisher: | SZTE BTK | |
Faculty/Unit: | Faculty of Arts | |
Institution: | University of Szeged (2000-) | |
Language: | Hungarian | |
MTMT rekordazonosító: | 2725289 | |
Date Deposited: | 2017. Jan. 25. 22:55 | |
Last Modified: | 2019. Jul. 30. 14:58 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7616 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |