A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes, József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében.
Iskolakultúra, 22 (7-8). pp. 80-95. ISSN 1215-5233 (2012)

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Fejes_2012_Mentor.isk.pdf - Published Version

Download (376kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2012
Volume: 22
Number: 7-8
Page Range: pp. 80-95
ISSN: 1215-5233
Publisher: Pécsi Tudományegyetem
Faculty: Faculty of Arts
Department: Neveléstudományi Intézet
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT id: 2049269
Date Deposited: 2012. Sep. 13. 08:20
Last Modified: 2018. Jul. 10. 14:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1332

Available Versions of this Item

  • A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. (2012. Sep. 13. 08:20) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year