A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében.
Iskolakultúra, 22 (7-8). pp. 80-95. ISSN 1215-5233 (2012)

Ez a mű legutolsó verziója.

[img]
Előnézet
Szöveg
Fejes_2012_Mentor.isk.pdf - Megjelent verzió

Download (376kB)
Mű típusa: Cikk
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Tanszék: Neveléstudományi Intézet
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Felhasználó: Horváth Edina Helga
A mű MTMT azonosítója: 2049269
Dátum: 2012. Szep. 13. 08:20
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 22. 11:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1332

Az archívumban megtalálható verziók

  • A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. (deposited 2012. Szep. 13. 08:20) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet