Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes

Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Digital learning for disadvantaged students during Covid-19: Perceptions of teachers in Hungary’s after-school programmes.
INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS, 7 (3). pp. 60-79. ISSN 2416-089X (2021)

[thumbnail of 783-ArticleText-3511-1-10-20211229.pdf]
Előnézet
Szöveg
783-ArticleText-3511-1-10-20211229.pdf - Megjelent verzió

Download (487kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 7
Szám: 3
Oldalak: pp. 60-79
ISSN: 2416-089X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32559462
DOI azonosító: https://doi.org/10.17356/ieejsp.v7i3.783
Dátum: 2022. Okt. 20. 10:05
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 21. 21:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25346
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben