Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?

Fejes, József Balázs, Rausch, Attila, Török, Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 183-213. ISSN 0025-0260 (2015)

[img]
Preview
Text
Fejes_MPed20153.pdf - Published Version

Download (637kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2015
Volume: 115
Number: 3
Page Range: pp. 183-213
ISSN: 0025-0260
Publisher: SZTE BTK
Faculty: Faculty of Arts
Institution: Szegedi Tudományegyetem
MTMT id: 2982145
DOI id: https://www.doi.org/10.17670/MPed.2015.3.183
Date Deposited: 2016. Aug. 05. 11:43
Last Modified: 2019. Jul. 15. 11:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7623

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year