Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea:
Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3).
pp. 183-213.
ISSN 0025-0260
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Fejes_MPed20153.pdf - Megjelent verzió Download (637kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 115 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 183-213 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kiadó: | SZTE BTK |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2982145 |
DOI azonosító: | https://www.doi.org/10.17670/MPed.2015.3.183 |
Dátum: | 2016. Aug. 05. 11:43 |
Utolsó módosítás: | 2019. Júl. 15. 11:56 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7623 |
Actions (login required)
Tétel nézet |