Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?

Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (3). pp. 183-213. ISSN 0025-0260 (2015)

[thumbnail of Fejes_MPed20153.pdf]
Előnézet
Szöveg
Fejes_MPed20153.pdf - Megjelent verzió

Download (637kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 115
Szám: 3
Oldalak: pp. 183-213
ISSN: 0025-0260
Kiadó: SZTE BTK
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2982145
DOI azonosító: https://www.doi.org/10.17670/MPed.2015.3.183
Dátum: 2016. Aug. 05. 11:43
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 15. 11:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7623

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben