Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók?

Fejes, József Balázs: Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók?
Új Pedagógiai Szemle, 56 (7-8). pp. 17-26. ISSN 1215-1807 (2006)

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Fejes_2006__UPSZ.pdf - Accepted Version

Download (144kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Új Pedagógiai Szemle
Date: 2006
Volume: 56
Number: 7-8
Page Range: pp. 17-26
ISSN: 1215-1807
Faculty: Faculty of Arts
Department: Neveléstudományi Intézet
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT id: 1413727
Related URLs:
Date Deposited: 2012. Aug. 14. 11:04
Last Modified: 2018. Jul. 04. 09:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1084

Available Versions of this Item

  • Miért (nem) fontosak a hátrányos helyzetű tanulók? (2012. Aug. 14. 11:04) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year