Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején

Kende Ágnes and Messing Vera and Fejes József Balázs: Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2). pp. 76-97. ISSN 1215-5233 (2021)

[thumbnail of 34272-ArticleText-40254-1-10-20210427.pdf]
Preview
Text
34272-ArticleText-40254-1-10-20210427.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Date: 2021
Volume: 31
Number: 2
Page Range: pp. 76-97
ISSN: 1215-5233
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31989453
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.76
Date Deposited: 2021. Nov. 05. 08:24
Last Modified: 2021. Nov. 05. 08:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22818

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year