Kende Ágnes; Messing Vera; Fejes József Balázs:
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2).
pp. 76-97.
ISSN 1215-5233
(2021)
Előnézet |
Szöveg
34272-ArticleText-40254-1-10-20210427.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 31 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 76-97 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 31989453 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.76 |
Dátum: | 2021. Nov. 05. 08:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 08:24 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22818 |
Actions (login required)
Tétel nézet |