Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején

Kende Ágnes; Messing Vera; Fejes József Balázs: Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2). pp. 76-97. ISSN 1215-5233 (2021)

[thumbnail of 34272-ArticleText-40254-1-10-20210427.pdf]
Előnézet
Szöveg
34272-ArticleText-40254-1-10-20210427.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 31
Szám: 2
Oldalak: pp. 76-97
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31989453
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.76
Dátum: 2021. Nov. 05. 08:24
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 05. 08:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22818

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben