A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei

Mezei Tímea and Fejes József Balázs: A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1). pp. 7-35. ISSN 0133-2570 (2023)

[thumbnail of pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf] Text
pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf - Published Version

Download (309kB)
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA
Date: 2023
Volume: 21(49)
Number: 1
Page Range: pp. 7-35
ISSN: 0133-2570
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 34081108
DOI azonosító: https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.01
Date Deposited: 2023. Sep. 19. 11:09
Last Modified: 2023. Sep. 19. 11:09
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28270

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year