Mezei Tímea and Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának lehetőségei.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA, 21(49) (1).
pp. 7-35.
ISSN 0133-2570
(2023)
Text
pedagoguskepzes.2023.1.007-0351.pdf - Published Version Download (309kB) |
Item Type: | Journal Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA |
Date: | 2023 |
Volume: | 21(49) |
Number: | 1 |
Page Range: | pp. 7-35 |
ISSN: | 0133-2570 |
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
Language: | Hungarian |
MTMT rekordazonosító: | 34081108 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.01 |
Date Deposited: | 2023. Sep. 19. 11:09 |
Last Modified: | 2023. Sep. 19. 11:09 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28270 |
Actions (login required)
View Item |