Unpacking classroom goal structures based on students’ own words

Fejes József Balázs: Unpacking classroom goal structures based on students’ own words.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 26 (2). pp. 433-472. ISSN 1381-2890 (2023)

[thumbnail of s11218-022-09753-z.pdf]
Előnézet
Szöveg
s11218-022-09753-z.pdf - Elfogadott verzió

Download (900kB) | Előnézet
[thumbnail of 33549959_megjelent.pdf] Szöveg
33549959_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (883kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 26
Szám: 2
Oldalak: pp. 433-472
ISSN: 1381-2890
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33549959
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s11218-022-09753-z
Dátum: 2023. Feb. 14. 12:28
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 03. 13:34
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26492

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben