Vígh Tibor:
Development of research skills through research-focused microteaching lesson study in preservice teacher education.
TEACHING AND TEACHER EDUCATION, 145.
ISSN 0742-051X
(2024)
Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context.
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT, 26 (2).
pp. 181-198.
ISSN 1657-0790
(2024)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1).
pp. 5-21.
ISSN 2060-0623
(2024)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2).
pp. 25-39.
ISSN 2060-0623
(2024)
Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context.
HELIYON, 10 (11).
ISSN 2405-8440
(2024)
Hull Piseth; Vígh Tibor:
Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ).
ISSN 2062-9605
(2024)
(Benyújtva)
Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor:
Teachers’ Beliefs About the Usefulness and Feasibility of the TARGETS Dimensions (Poster 12).
In: 2024 AERA Annual Meeting, 2024.04.11-2024.04.14, Philadelphia (PA).
p. 2101964.
Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Rausch Attila; Mezei Tímea; Szenczi Beáta:
Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers.
SAGE OPEN, 14 (2).
pp. 1-13.
ISSN 2158-2440
(2024)
Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire.
In:
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy].
BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 21-24.
(2024)
ISBN 9789634219453
Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Vígh Tibor; Gál Zita:
Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students.
HELIYON, 9 (8).
ISSN 2405-8440
(2023)
Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES, 40 (5).
pp. 489-511.
ISSN 1057-3569
(2023)
Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1).
ISSN 2060-0623
(2023)
Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices.
HELIYON, 9 (5).
ISSN 2405-8440
(2023)
Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4).
ISSN 2060-0623
(2022)
Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 8 (4).
pp. 117-136.
ISSN 2411-7390
(2022)
Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi-Velkey Beáta; Tary Blanka; Vígh Tibor:
Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2).
pp. 1-17.
ISSN 2060-0623
(2022)
Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila:
A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 3-26.
ISSN 1215-5233
(2022)
Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Gál Zita:
A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1).
pp. 37-63.
ISSN 1419-872X
(2022)
Abderrahim Mamad; Vígh Tibor:
Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 7 (3).
pp. 119-135.
ISSN 2411-7390
(2021)
Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta:
Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
MODERN NYELVOKTATÁS, 25 (3-4).
pp. 156-173.
ISSN 1219-638X
(2019)
Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
A tanodák hatásának vizsgálata a szövegértés, matematika és néhány affektív változó alapján az eDia-platform alkalmazásával.
In:
Tanodai tapasztalatok (2015–2019) : Tanodajellemzők, egyéni fejlesztés, mérés. Záró tanulmánykötet.
Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 73-108.
(2019)
ISBN 9786158106412
Baráth Szabolcs; Binder Mátyás; Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
A tanodák jellemzői.
In:
Tanodai tapasztalatok (2015–2019).
Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 7-26.
(2019)
ISBN 9786158106412
Vígh Tibor:
Sprachtests im kommunikativen Fremdsprachenunterricht.
In:
Unterrichtsmanagement.
Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 85-121.
(2018)
ISBN 9783823382133
Vígh Tibor:
Testaufgaben gestalten und sprachliche Leistungen bewerten.
In:
Unterrichtsmanagement.
Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 123-160.
(2018)
ISBN 9783823382133
Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Szekeres Ágota; Zentai Gabriella:
Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2016.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 142-169.
(2017)
ISBN 978-963-306-567-9
D. Molnár Éva; Vígh Tibor:
PÉK 2017 [CEA 2017] XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia [15th Conference on Educational Assessment] : program és absztraktkötet [program book and abstracts].
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2017)
ISBN 978-963-306-529-7
Petneki Katalin; Vígh Tibor:
Az emelt szintű érettségi, mint a nyelvszakok bemeneti követelménye.
EDULINGUA, 1 (1).
pp. 7-15.
ISSN 2415-945X
(2015)
Vígh Tibor; Sominé Hrebik Olga; Thékes István; Vidákovich Tibor:
Fiatal nyelvtanulók német és angol alapszókincsének online diagnosztikus vizsgálata.
In:
Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-33.
(2015)
ISBN 9789631979381
Vidákovich Tibor; Vígh Tibor; Sominé Hrebik Olga ; Thékes István:
Az angol és német nyelvi szókincs online diagnosztikus tesztelése a 6. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 23 (11).
pp. 117-130.
ISSN 1215-5233
(2013)
Vígh Tibor:
A középszintű angol és német nyelvi érettségin elért teljesítmények változásai 2007 és 2012 között.
MODERN NYELVOKTATÁS, 19 (1-2).
pp. 17-35.
ISSN 1219-638X
(2013)
Nikolov Marianne; Vígh Tibor:
Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 241-288.
(2012)
ISBN 9789631972337
Vígh Tibor:
Recenzió: Csizér Kata – Holló Dorottya – Károly Krisztina (szerk.): Dinamikus csoport, dinamikus tanulás. A csoportdinamika szerepe a nyelvtanulásban.
MODERN NYELVOKTATÁS, 18 (1-2).
pp. 92-95.
ISSN 1219-638X
(2012)
Fejes József Balázs; Vígh Tibor:
A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 112 (2).
pp. 93-123.
ISSN 0025-0260
(2012)
Vígh Tibor:
A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 22 (7-8).
pp. 62-79.
ISSN 1215-5233
(2012)
Vidákovich Tibor; Vígh Tibor:
Az idegen nyelvi értékelés és oktatás kapcsolata.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban, 2008.
MTA Pedagógiai Bizottság, Budapest, pp. 159-168.
(2009)
ISBN 9789635033867
Vígh Tibor:
Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 108 (1).
pp. 29-51.
ISSN 0025-0260
(2008)
Vígh Tibor:
Theoretische und empirische Grundlagen zur Erforschung von Rückwirkungsmechanismen des Abiturs für DaF in Ungarn.
In:
Jahrbuch der ungarischen Germanistik 2007.
ELTE Germanistisches Institut; DAAD, Budapest, Bonn, pp. 302-317.
(2008)
Vígh Tibor:
Lodewick, K.: TestDaF-Training Neu. Vorbereitung auf den Test Deutsch als Fremdsprache. Göttingen: Fabouda, 2005.
INFORMATIONEN DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE, 34 (2-3).
pp. 241-243.
ISSN 0724-9616
(2007)
Vígh Tibor:
A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 107 (2).
pp. 141-161.
ISSN 0025-0260
(2007)
Vígh Tibor:
Der Prüfungsteil Schreiben im neuen Abitur für DaF.
In:
Jahrbuch der ungarischen Germanistik 2005.
ELTE Germanistisches Institut; DAAD, Budapest, Bonn, pp. 335-351.
(2006)
Vígh Tibor:
A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 105 (4).
pp. 381-407.
ISSN 0025-0260
(2005)