Szerző: " Vígh Tibor"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 41.

Vígh Tibor: Development of research skills through research-focused microteaching lesson study in preservice teacher education.
TEACHING AND TEACHER EDUCATION, 145. ISSN 0742-051X (2024)

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context.
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT, 26 (2). pp. 181-198. ISSN 1657-0790 (2024)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623 (2024)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623 (2024)

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context.
HELIYON, 10 (11). ISSN 2405-8440 (2024)

Hull Piseth; Vígh Tibor: Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ). ISSN 2062-9605 (2024) (Benyújtva)

Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor: Teachers’ Beliefs About the Usefulness and Feasibility of the TARGETS Dimensions (Poster 12).
In: 2024 AERA Annual Meeting, 2024.04.11-2024.04.14, Philadelphia (PA). p. 2101964.

Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Rausch Attila; Mezei Tímea; Szenczi Beáta: Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers.
SAGE OPEN, 14 (2). pp. 1-13. ISSN 2158-2440 (2024)

Peng Diya; Fejes József Balázs; Vígh Tibor: The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire.
In: I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy]. BME GTK Műszaki pedagógia Tanszék, Budapest, pp. 21-24. (2024) ISBN 9789634219453

Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Vígh Tibor; Gál Zita: Exploring social problem-solving profiles among Hungarian high school and university students.
HELIYON, 9 (8). ISSN 2405-8440 (2023)

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES, 40 (5). pp. 489-511. ISSN 1057-3569 (2023)

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 16 (1). ISSN 2060-0623 (2023)

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices.
HELIYON, 9 (5). ISSN 2405-8440 (2023)

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623 (2022)

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 8 (4). pp. 117-136. ISSN 2411-7390 (2022)

Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi-Velkey Beáta; Tary Blanka; Vígh Tibor: Nem érti, amit olvas! Kinek a feladata az olvasás tanítása?
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (2). pp. 1-17. ISSN 2060-0623 (2022)

Fejes József Balázs; Mezei Tímea; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 3-26. ISSN 1215-5233 (2022)

Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Gál Zita: A szociálisprobléma-megoldás vizsgálata személyközpontú megközelítésben serdülők és fiatal felnőttek körében.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 22 (1). pp. 37-63. ISSN 1419-872X (2022)

Abderrahim Mamad; Vígh Tibor: Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 7 (3). pp. 119-135. ISSN 2411-7390 (2021)

Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta: Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
MODERN NYELVOKTATÁS, 25 (3-4). pp. 156-173. ISSN 1219-638X (2019)

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A tanodák hatásának vizsgálata a szövegértés, matematika és néhány affektív változó alapján az eDia-platform alkalmazásával.
In: Tanodai tapasztalatok (2015–2019) : Tanodajellemzők, egyéni fejlesztés, mérés. Záró tanulmánykötet. Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 73-108. (2019) ISBN 9786158106412

Baráth Szabolcs; Binder Mátyás; Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A tanodák jellemzői.
In: Tanodai tapasztalatok (2015–2019). Oktatási Hivatal, Budapest, pp. 7-26. (2019) ISBN 9786158106412

Vígh Tibor: Sprachtests im kommunikativen Fremdsprachenunterricht.
In: Unterrichtsmanagement. Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 85-121. (2018) ISBN 9783823382133

Vígh Tibor: Testaufgaben gestalten und sprachliche Leistungen bewerten.
In: Unterrichtsmanagement. Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 123-160. (2018) ISBN 9783823382133

Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Szekeres Ágota; Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 142-169. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

D. Molnár Éva; Vígh Tibor: PÉK 2017 [CEA 2017] XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia [15th Conference on Educational Assessment] : program és absztraktkötet [program book and abstracts].
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2017) ISBN 978-963-306-529-7

Petneki Katalin; Vígh Tibor: Az emelt szintű érettségi, mint a nyelvszakok bemeneti követelménye.
EDULINGUA, 1 (1). pp. 7-15. ISSN 2415-945X (2015)

Vígh Tibor; Sominé Hrebik Olga; Thékes István; Vidákovich Tibor: Fiatal nyelvtanulók német és angol alapszókincsének online diagnosztikus vizsgálata.
In: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 13-33. (2015) ISBN 9789631979381

Vidákovich Tibor; Vígh Tibor; Sominé Hrebik Olga ; Thékes István: Az angol és német nyelvi szókincs online diagnosztikus tesztelése a 6. évfolyamon.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 23 (11). pp. 117-130. ISSN 1215-5233 (2013)

Vígh Tibor: A középszintű angol és német nyelvi érettségin elért teljesítmények változásai 2007 és 2012 között.
MODERN NYELVOKTATÁS, 19 (1-2). pp. 17-35. ISSN 1219-638X (2013)

Nikolov Marianne; Vígh Tibor: Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 241-288. (2012) ISBN 9789631972337

Vígh Tibor: Recenzió: Csizér Kata – Holló Dorottya – Károly Krisztina (szerk.): Dinamikus csoport, dinamikus tanulás. A csoportdinamika szerepe a nyelvtanulásban.
MODERN NYELVOKTATÁS, 18 (1-2). pp. 92-95. ISSN 1219-638X (2012)

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk megismerésére alkalmas kérdőív fejlesztése klasszikus és valószínűségi tesztelmélet felhasználásával.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 112 (2). pp. 93-123. ISSN 0025-0260 (2012)

Vígh Tibor: A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 22 (7-8). pp. 62-79. ISSN 1215-5233 (2012)

Vidákovich Tibor; Vígh Tibor: Az idegen nyelvi értékelés és oktatás kapcsolata.
In: Új kutatások a neveléstudományokban, 2008. MTA Pedagógiai Bizottság, Budapest, pp. 159-168. (2009) ISBN 9789635033867

Vígh Tibor: Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 108 (1). pp. 29-51. ISSN 0025-0260 (2008)

Vígh Tibor: Theoretische und empirische Grundlagen zur Erforschung von Rückwirkungsmechanismen des Abiturs für DaF in Ungarn.
In: Jahrbuch der ungarischen Germanistik 2007. ELTE Germanistisches Institut; DAAD, Budapest, Bonn, pp. 302-317. (2008)

Vígh Tibor: Lodewick, K.: TestDaF-Training Neu. Vorbereitung auf den Test Deutsch als Fremdsprache. Göttingen: Fabouda, 2005.
INFORMATIONEN DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE, 34 (2-3). pp. 241-243. ISSN 0724-9616 (2007)

Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 107 (2). pp. 141-161. ISSN 0025-0260 (2007)

Vígh Tibor: Der Prüfungsteil Schreiben im neuen Abitur für DaF.
In: Jahrbuch der ungarischen Germanistik 2005. ELTE Germanistisches Institut; DAAD, Budapest, Bonn, pp. 335-351. (2006)

Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 105 (4). pp. 381-407. ISSN 0025-0260 (2005)

A lista elkészítésének dátuma 2024. december 22. 03:55:16 CET.