Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?

Vígh Tibor and Kiss-Kovács Renáta: Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
MODERN NYELVOKTATÁS, 25 (3-4). pp. 156-173. ISSN 1219-638X (2019)

[thumbnail of EPA03139_modern_nyelvoktatas_2019_03-04_156-173.pdf]
Preview
Text
EPA03139_modern_nyelvoktatas_2019_03-04_156-173.pdf - Published Version

Download (511kB) | Preview
[thumbnail of 31240169_címlap_tartj.pdf]
Preview
Text
31240169_címlap_tartj.pdf - Accepted Version

Download (46kB) | Preview
Creators:
Vígh Tibor MTMT
Kiss-Kovács Renáta MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MODERN NYELVOKTATÁS
Date: 2019
Volume: 25
Number: 3-4
Page Range: pp. 156-173
ISSN: 1219-638X
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31240169
Date Deposited: 2020. Oct. 12. 14:20
Last Modified: 2020. Oct. 12. 14:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19682

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year