Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 8 (4). pp. 117-136. ISSN 2411-7390 (2022)

[thumbnail of 15895-ArticleText-41742-4-10-20221226.pdf]
Előnézet
Szöveg
15895-ArticleText-41742-4-10-20221226.pdf - Megjelent verzió

Download (384kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 8
Szám: 4
Oldalak: pp. 117-136
ISSN: 2411-7390
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33531223
DOI azonosító: https://doi.org/10.17323/jle.2022.15895
Dátum: 2023. Jan. 25. 13:25
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 25. 13:25
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26330

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben