Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 8 (4).
pp. 117-136.
ISSN 2411-7390
(2022)
Előnézet |
Szöveg
15895-ArticleText-41742-4-10-20221226.pdf - Megjelent verzió Download (384kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 8 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 117-136 |
ISSN: | 2411-7390 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33531223 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17323/jle.2022.15895 |
Dátum: | 2023. Jan. 25. 13:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 25. 13:25 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26330 |
Actions (login required)
Tétel nézet |