Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices.
HELIYON, 9 (5). ISSN 2405-8440 (2023)

[thumbnail of Heliyon_Mamad-Vigh_2023.pdf] Szöveg
Heliyon_Mamad-Vigh_2023.pdf - Megjelent verzió

Download (485kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 9
Szám: 5
Terjedelem: 12
Közlemény azonosító: e15626
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33801311
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e15626
Dátum: 2023. Jún. 19. 09:06
Utolsó módosítás: 2023. Jún. 19. 09:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27452

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben