Vígh Tibor:
A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 107 (2).
pp. 141-161.
ISSN 0025-0260
(2007)
Preview |
Text
1628351.pdf - Published Version Download (351kB) | Preview |
Item Type: | Journal Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Date: | 2007 |
Volume: | 107 |
Number: | 2 |
Page Range: | pp. 141-161 |
ISSN: | 0025-0260 |
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
Language: | Hungarian |
MTMT rekordazonosító: | 1628351 |
Date Deposited: | 2020. Mar. 20. 13:02 |
Last Modified: | 2020. Mar. 20. 13:02 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18414 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |