Szerző: " Magyar Andrea"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 35.

Habók Anita; Oo Tun Zaw; Magyar Andrea: The effect of reading strategy use on online reading comprehension.
HELIYON, 10 (2). ISSN 2405-8440 (2024)

Anggia Helta; Magyar Andrea; Habók Anita: Measurement invariance of the English reading motivational structure of bilingual and multilingual university students.
HELIYON, 9 (12). ISSN 2405-8440 (2023)

Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: Számítógépes szókincsmérő teszt kisiskolás diákok részére.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (1). pp. 33-47. ISSN 0025-0260 (2023)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A tanuláshoz, a tankönyvi szövegek megértéséhez nélkülözhetetlen szókincs játékos, számítógép-alapú, személyre szabott fejlesztése 2-4. évfolyamon : kontrollcsoportos hatásvizsgálat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (3). pp. 145-161. ISSN 0025-0260 (2023)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. ISSN 1664-1078 (2022)

Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér: Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. Terjedelem: 10-Azonosító: 808546. ISSN 1664-1078 (2022)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13. Terjedelem: 9-Azonosító: 867714. ISSN 1664-1078 (2022)

Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). ISSN 2079-3200 (2022)

Habók Anita; Kong Yunjun; Ragchaa Jargaltuya; Magyar Andrea: Cross-cultural differences in foreign language learning strategy preferences among Hungarian, Chinese and Mongolian University students.
HELIYON, 7 (3). Terjedelem: 7-Azonosító: e06505. ISSN 2405-8440 (2021)

Oo Tun Zaw; Magyar Andrea; Habók Anita: Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 22. pp. 675-698. ISSN 1598-1037 (2021)

Habók Anita; Magyar Andrea: Tanárszakos hallgatók angolnyelv-tanulási és online olvasásistratégia-használata közötti összefüggések.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 9 (1). pp. 48-59. ISSN 2063-9546 (2021)

Magyar Andrea; Krausz Anita; Kapás Ildikó Dóra; Habók Anita: Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students.
HELIYON, 6 (5). Azonosító: e03851-Terjedelem: 10 p. ISSN 2405-8440 (2020)

Habók Anita; Magyar Andrea; B. Németh Mária; Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 103. ISSN 0883-0355 (2020)

Habók Anita; Magyar Andrea: Szövegértésre és szövegfeldolgozásra épülő képességfejlesztés megvalósítása online tanulási környezetben.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 30 (4-5). pp. 40-48. ISSN 1215-5233 (2020)

Habók Anita; Magyar Andrea: The role of students’ approaches in foreign language learning.
COGENT EDUCATION, 7 (1). Azonosító: 1770921-Terjedelem: 21 p. ISSN 2331-186X (2020)

Habók Anita; Magyar Andrea: Hogyan tanuljak? - A szövegfeldolgozás játékos fejlesztése számítógéppel.
TANÍTÓ, 57 (3). pp. 5-6. ISSN 0496-8387 (2019)

Habók Anita; Magyar Andrea: The effects of EFL reading comprehension and certain learning-related factors on EFL learners’ reading strategy use.
COGENT EDUCATION, 6. Azonosító: 1616522-Terjedelem: 19 p. ISSN 2331-186X (2019)

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 53-73. ISSN 0025-0260 (2019)

Habók Anita; Magyar Andrea; Nagy-Pál Marietta: 10–14 éves tanulók idegen nyelvű szövegértési, szövegalkotási tudásának és stratégiahasználatának vizsgálata.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 6 (1). pp. 60-77. ISSN 2063-9546 (2018)

Doró Katalin; Habók Anita; Magyar Andrea: Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése.
Akadémiai Kiadó, BUDAPEST. (2018) ISBN 9789630599238

Magyar Andrea; Habók Anita: Olvasási stratégiák vizsgálata angol nyelvű szövegértési feladatokban 10-14 éves nyelvtanulók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (8-9). pp. 22-37. ISSN 1215-5233 (2018)

Habók Anita; Magyar Andrea: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire through multidimensional modelling.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 9. Terjedelem: 11 p.-Azonosító: 1388. ISSN 1664-1078 (2018)

Habók Anita; Magyar Andrea: The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 8. Terjedelem: 8 p.-Azonosító: 2358. ISSN 1664-1078 (2018)

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A szóolvasó készség papíralapú és online értékelő-fejlesztő rendszere.
In: Funkcionális analfabetizmus – Megelőző fejlesztési lehetőségek. Mozaik Kiadó, Szeged, pp. 123-140. (2018) ISBN 9789636978136

Török Tímea; Thékes István; Asztalos Kata; Magyar Andrea; Kiss Renáta Mária: A 2014-es nicosiai EARLI JURE konferencia.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2015 (2). pp. 82-88. ISSN 1215-5233 (2015)

Magyar Andrea; Pásztor Attila; Pásztor-Kovács Anita; Pluhár Zsuzsa; Molnár Gyöngyvér: A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2014. Új kutatások a neveléstudományokban . Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 230-243. (2015) ISBN 978-615-5509-17-9

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elfogadottsága pedagógusok és diákok körében.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (1). pp. 47-64. ISSN 0025-0260 (2015)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (4). pp. 403-428. ISSN 0025-0260 (2015)

Magyar Andrea: Adaptív tesztek készítésének folyamata.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 2014 (4). pp. 26-35. ISSN 1215-5233 (2014)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség adaptív mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 114 (4). pp. 259-279. ISSN 0025-0260 (2014)

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú adaptív és rögzített formátumú tesztelés összehasonlító hatékonyságvizsgálata.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 113 (3). pp. 181-193. ISSN 0025-0260 (2013)

Magyar Andrea: Többszakaszos adaptív tesztek felépítése, működése.
OKTATÁS-INFORMATIKA, 2013 (1-2). Azonosító: 6-Terjedelem: 10. ISSN 2061-179X (2013)

Pásztor-Kovács Anita; Magyar Andrea; Hülber László; Pásztor Attila; Tongori Ágota: Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói.
Iskolakultúra, 23 (11). pp. 86-100. ISSN 1215-5233 (2013)

Magyar Andrea: Számítógépes adaptív tesztelés.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 22 (5). pp. 52-60. ISSN 1215-5233 (2012)

Magyar Andrea; Garaczi Edina; Hajdú Edit; Kemény Lajos: Komplikált bőr- és lágyrész-fertőzések empirikus antibiotikus terápiája a bőrgyógyászati gyakorlatban.
Orvosi Hetilap, 152 (7). pp. 252-258. ISSN 0030-6002 (2011)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 01:55:35 CEST.