Tételek ahol a kar "Bölcsészettudományi Kar" és a mű dátuma 2017

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | G | H | J | K | L | M | N | R | S | T | V | Z
Találatok száma: 71.

A

Asztalos Kata, Csapó Benő: Development of musical abilities: Cross-sectional computer-based assessments in educational contexts.
PSYCHOLOGY OF MUSIC, 45 (5). pp. 682-698. ISSN 0305-7356 (2017)

B

Bartha-Kovács Katalin, Penke Olga, Szász Géza (szerk.): Programok és tanulmányok.
Felvilágosodás - Lumieres - Enlightnement - Aufklarung (6). JATEPress Kiadó, Szeged, Magyarország. (2017) ISBN 978-963-315-346-8

Berta Tibor: La influencia española en la versión portuguesa de la Historia de Vespasiano: los tiempos compuestos.
In: Identidad, movilidad y perspectivas. Universidad de Belgrado, Facultad de Filología, Belgrado. (2017) ISBN 978-86-6153-448-5

Berta Tibor: On the origins of the Spanish spoken in America.
In: Confluences: Essays Mapping the Manitoba-Szeged Partnership. Papers in English and American Studies (24). JATEPress, Szeged, pp. 107-111. (2017) ISBN 978 963 315 338 3

Braunitzer Gábor, Őze Attila, Nagyné Eördegh Gabriella, Pihokker Anna, Rózsa Petra, Kasik László, Kéri Szabolcs, Nagy Attila: The development of acquired equivalence from childhood to adulthood — A cross-sectional study of 265 subjects.
PLOS ONE, 12 (6). [Terjedelem: 15 p.]-[Azonosító: e017952]. ISSN 1932-6203 (2017)

C

Csapó Benő, Csíkos Csaba, Korom Erzsébet, Molnár Gyöngyvér, Vidákovich Tibor: Neveléstudományi kutatás és kutatóképzés.
MAGYAR TUDOMÁNY, 178 (11). pp. 1339-1351. ISSN 0025-0325 (2017)

Csapó Benő, Funke Joachim: Epilogue.
In: The Nature of Problem Solving. Educational Research and Innovation . OECD, Paris, pp. 265-268. (2017) ISBN 9789264273894

Csapó Benő, Funke Joachim (szerk.): The Nature of Problem Solving.
Educational Research and Innovation . OECD, Paris. (2017) ISBN 978-92-64-27389-4

Csapó Benő, Funke Joachim: The development and assessment of problem solving in 21st-century schools.
In: The Nature of Problem Solving. Educational Research and Innovation . OECD, Paris, pp. 19-32. (2017) ISBN 9789264273894

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér: Assessment-based, personalized learning in primary education.
In: Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation. Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, Szentpétervár, pp. 443-449. (2017) ISBN 978-88-96687-10-9

Csernus-Lukács Szilveszter Sándor: Felírási javaslat a nemzetiségi egyenjogúság tárgyában, 1862.
SZÁZADOK, 151 (1). pp. 189-200. ISSN 0039-8098 (2017)

D

D. Molnár Éva, Vígh Tibor (szerk.): PÉK 2017 [CEA 2017] XV. Pedagógiai Értékelési Konferencia [15th Conference on Educational Assessment] : program és absztraktkötet [program book and abstracts].
SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2017) ISBN 978-963-306-529-7

E

Ekler Péter, Kiss Farkas Gábor, Monok István: Humanistes du bassin des Carpates, III.
Europa Humanistica, 19 . Brepols Publishers, Turnhout. (2017) ISBN 978-2-503-57571-1

G

Glässer Norbert: „hová lelkedet az úr visszahívta”: Forráskiadvány a genealógiai emlékezet és a mikrotörténelem között.
ÚJ ÉLET, 72 (5). p. 2. ISSN 0133-1353 (2017)

Glässerné Nagyillés Anikó: „A gyermek lelkében a mennyország leér a földre...” : a jezsuiták és a vallásos gyermeknevelés.
VERITATIS IMAGO: TUDOMÁNYOS, MUZEOLÓGIAI, KULTURÁLIS FOLYÓIRAT, 1 (1). pp. 19-24. (2017)

H

Habók Anita: A tanulás tanulása: a tanulást befolyásoló tényezők.
Gondolat Kiadó, Budapest. (2017) ISBN 978-963-693-777-5

Halmágyi Miklós: Párducok és tulkok, bárányok és gödölyék: Heinrich Böll hatása Rónay György békéscsabai vonatkozású regényére.
VIGILIA, 82 (2). pp. 128-135. ISSN 0042-6024 (2017)

J

Jancsó Katalin: Carlos Kossuth en Perú. ¿Un soldado de la revolución húngara de 1848 o un estafador ingenioso?
In: Las relaciones entre Europa Central y América Latina. Universidad Carolina de Praga, Editorial Karolinum, pp. 51-58. (2017) ISBN 978-80-246-3553-8

Jancsó Katalin: ¿Cómo darle la vuelta a la clase de ELE?: El aula invertida y el uso de Edpuzzle y Powtoon en la enseñanza del español.
SERIE DIDÁCTICA, 1. pp. 100-107. ISSN 2559-8309 (2017)

Jancsó Katalin: Temas latinoamericanos en la clase de ELE. Estereotipos y variedades lingüísticas.
SERIE DIDÁCTICA, 1. pp. 17-33. ISSN 2559-8309 (2017)

Juhász Péter: A 9-10. századi magyarság életmódjáról - Írott forrásaink tanúsága.
In: Középkortörténeti tanulmányok 9. Szegedi Középkorász Műhely, Szeged, pp. 237-261. (2017) ISBN 978-963-315-347-5

Juhász Péter: The Hungarian nomadic state and its princes in the 9-10th centuries.
Lambert Academic Publishing (LAP), Beau Bassin. (2017) ISBN 978-620-2-02363-4

Juhász Péter: Kortársak a honfoglalók eredetéről: egy 9. század végi migráció emlékei.
In: III. Fiatalok EUrópában Konferencia. Sopianae Kulturális Egyesület, Pécs, pp. 114-131. (2017) ISBN 978-615-80444-4-8

K

Katona Eszter: EL TEATRO DE LA MEMORIA: CINCO DRAMAS CONTRA EL OLVIDO.
BEOIBERISTICA, 1 (1). pp. 133-146. ISSN 2560-4163 (2017)

Katona Eszter: La exhumación de los clásicos españoles como fuente de modernidad en la dramaturgia lorquiana.
In: El texto dramático y las artes visuales: el teatro español del siglo de oro y sus herederos en los siglos XX y XXI. Instituto de Estudios Auriseculares (IDEA); Inspection générale des affaires sociales (IGAS), New York, pp. 181-194. (2017) ISBN 978-1-938795-29-9

Katona Eszter: La recepción del teatro español en Hungría: primeros pasos de una investigación en curso.
ANAGNORISIS: REVISTA DE INVESTIGACION TEATRAL, 15. pp. 537-557. ISSN 2013-6986 (2017)

Katona Eszter: La relatividad de los relojes. La (posible) influencia de Einstein sobre García Lorca, Dalí y Buñuel.
In: Paralelismos e interpretaciones en torno a la Residencia de Estudiantes. ELTE Eötvös József Collegium, Budapest, Magyarország, pp. 69-91. (2017) ISBN 978-615-5371-80-6

Katona Eszter: Metateatralidad en los dramas de Federico García Lorca.
In: Teatro como espejo del teatro. Verbum, Madrid, pp. 71-84. (2017) ISBN 978-84-9074-572-4

Katona Eszter: Presencia y ausencia del hombre en el teatro lorquiano.
THEATRALIA, 19. pp. 191-204. ISSN 1576-1754 (2017)

Katona Eszter: „Síromat hol lelem meg, merre, mondd?” Gondolatok Federico García Lorca sírjának keresése kapcsán.
MEDITERRÁN VILÁG, 2017 (39-40.). pp. 105-120. ISSN 1787-7350 (2017)

Konkoly Ágnes: „A fenség ellenben…” : Az eksztatikus tapasztalat Pszeudo-Longinosz A fenségesről című művében.
KÜLÖNBSÉG, 17 (1). pp. 63-73. ISSN 1785-7821 (2017)

Kovács Tamás: Some remarks on Anonymus Valesianus' Pars Posterior.
Chronica : annual of the Institute of History University of Szeged, 13. pp. 5-16. ISSN 1588-2039 (2017)

L

Lénárt András: Antonio Manuel Moral Roncal – Ricardo Colmenero Martínez (coords.): Iglesia y primer franquismo a través del cine (1939 – 1959).
HISPANIA NOVA, 15. pp. 580-582. ISSN 1138-7319 (2017)

Lénárt András: Autonóm kamerával Hispániában: a mai katalán film.
FILMVILÁG, 60 (11). pp. 42-45. ISSN 0428-3872 (2017)

Lénárt András: Columbus & Company: The Conquest of the Americas According to the Movies.
In: Confluences: Essays Mapping the Manitoba-Szeged Partnership. Papers in English and American Studies (24). JATEPress , Szeged, pp. 113-122. (2017) ISBN 978 963 315 338 3

Lénárt András: Escenarios húngaros del cine histórico universal.
In: Escenarios del cine histórico. Universidad Carlos III de Madrid, Madrid, pp. 265-279. (2017) ISBN 978-84-617-7948-2

Lénárt András: Katalónia a 20. században.
RUBICON, 28 (313). pp. 54-63. ISSN 0865-6347 (2017)

Lénárt András: A film és történelem metszéspontjai - A szovjet és a náci diktatúra filmpolitikájának alapjai.
FILMSZEM: FILMELMÉLETI ÉS FILMTÖRTÉNETI ONLINE FOLYÓIRAT, 7 (1). pp. 6-19. ISSN eISSN: 2062-9745 (2017)

M

Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között: logfile elemzések.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (2). pp. 221-238. ISSN 0025-0260 (2017)

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies.
In: Knowledge Management in the 21st Century: Resilience, Creativity and Co-creation. Institute of Knowledge Asset Management; Arts for Business Ltd; University of Basilicata; GSOM - St. Petersburg University, Szentpétervár, pp. 283-292. (2017) ISBN 978-88-96687-10-9

Molnár Gyöngyvér, Greiff Samuel, Wustenberg Sascha, Fischer Andreas: Empirical study of computer based assessment of complex problem solving skills.
In: The Nature of Problem Solving. Educational Research and Innovation . OECD, Paris, pp. 125-140. (2017) ISBN 9789264273894

Monok István: Antikváriusok, könyvtárosok és másféle könyves emberek.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 133 (1). pp. 96-98. ISSN 0025-0171 (2017)

Monok István: Borda Lajos tézisei Monok István összefoglalásával és megjegyzéseivel.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 133 (1). pp. 99-101. ISSN 0025-0171 (2017)

Monok István: Bücher für die Schulverwendung in der Bibliothek der protestantischen Schule in Güssing von 1569 bis 1634.
In: Ecclesia semper reformanda: Die Protestantische Kirche im Pannonischen Raum seit der Reformation. Wissenschaftlichen Arbeiten aus dem Burgenland (WAB) (159). Burgenländisches Landesmuseum, Eisenstadt, pp. 213-223. (2017)

Monok István: Deutsche Verfasser deutschsprachiger Bücher im Lesestoff von Aristokraten aus Nord-Kroatien in der frühen Neuzeit.
In: Deutsche Sprache und Kultur in Kroatien. Studien zur Geschichte, Presse, Literatur und Theater, sprachlichen Verhältnissen, Wissenschafts-, Kultur- und Buchgeschichte, Kulturkontakten und Identitäten. Presse und Geschichte - Neue Beiträge (106). Edition Lumiere, Bremen, pp. 59-92. (2017) ISBN 978-3-943245-75-6

Monok István: Farsangi versek, vagy tréfás mulatságok, 1790 : Balogh István kézirata az Országos Széchényi Könyvtárban.
In: Lelkiség és irodalom: Tanulmányok Szelestei N. László tiszteletére. Pázmány Irodalmi Műhely-Lelkiségtörténeti tanulmányok (17). MTA-PPKE Barokk Irodalom és Lelkiség Kutatócsoport, Budapest, Magyarország, pp. 333-336. (2017) ISBN 978-963-508-856-0

Monok István: Frédéric Barbier, Közép-Európa könyvtörténésze 65 éves.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 133 (2). pp. 251-254. ISSN 0025-0171 (2017)

Monok István: Giambattista Bodoni könyveinek ismerete Magyarországon és Erdélyben a 18. század végén és a 19. század elején.
In: A Telekiek és a kultúra. Teleki Téka Alapítvány, Marosvásárhely, pp. 129-138. (2017) ISBN 978-973-0-25539-3

Monok István: A Imprensa Universitária de Buda a Serviço da Formação da Consciéncia Nacional dos Países da Europa Central, 1648-1866.
In: Livros e Universidades. Com-Arte, Sao Paulo, pp. 143-151. (2017) ISBN 978-85-7166-173-8

Monok István: Introduction : Les spécificités de l’humanisme dans le royaume de Hongrie et en Transylvanie.
In: Humanistes du bassin des Carpates, III. Europa Humanistica (19). Brepols Publishers, Turnhout, VII-XL. (2017) ISBN 978-2-503-57571-1

Monok István: L'unique editio princeps transylvanie du XVIe siècle: le Nilus de Johann Honter.
In: Strasbourg, ville de l'imprimerie: L'édition princeps aux XVe et XVIe siècles (textes et images). Bibliologia (44). Brepols Publishers, Turnhout, pp. 119-128. (2017) ISBN 978-2-503-57047-1

N

Nagy Gyula, Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése: tendenciák, szerzők, társszerzőségi együttműködés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (1). pp. 5-27. ISSN 0025-0260 (2017)

Németh T. Enikő, Szécsényi Tibor: Köszöntő és köszönő szavak.
In: Stratégiák és struktúrák: Tanulmányok Kenesei István 70. születésnapjára. JATEPress Kiadó, Szeged, Magyarország, p. 7. (2017) ISBN 978-963-315-329-1

R

Rausch Attila: Korai számolási készségek online mérése első évfolyamos tanulók körében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 193-208. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

S

Szabó Zsófia Gabriella, Korom Erzsébet: A feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő‐ és utótesztje során 3. évfolyamosok körében.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 209-223. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Szenczi Beáta, Vígh Tibor, Szekeres Ágota, Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 142-169. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Szeverényi Sándor: The Nganasan lexicon from a diachronic onomasiological point of view: The case of metonymy.
In: Uralic and Siberian Lexicology and Lexicography. Studia Uralo-altaica (51). Szegedi Tudományegyetem, Szeged, pp. 107-122. (2017) ISBN 978-963-306-549-5

Szécsényi Krisztina, Szécsényi Tibor: Definiteness agreement in Hungarian multiple infinitival constructions.
In: Language Use and Linguistic Structure: Proceedings of the Olomouc Linguistics Colloquium 2016. Olomouc Modern Language Series (5). Palacký University, Olomouc, pp. 75-89. (2017) ISBN 978-80-244-5172-5

Szécsényi Tibor: A visszaható névmás esete a fókuszpozícióval: Avagy ki látja Drakulát a tükörben?
In: Stratégiák és struktúrák. JATEPress Kiadó, Szeged, Magyarország, pp. 141-160. (2017) ISBN 978-963-315-329-1

Szűcs Márta, Bitó Tamás, Csíkos Csaba, Párduczné Szöllősi Andrea, Furau Cristian, Blidaru Iolanda, Kapamadzija Aleksandra, Sedlecky Katarina, Bártfai György: Knowledge and attitudes of female university students on menstrual cycle and contraception.
JOURNAL OF OBSTETRICS AND GYNECOLOGY, 37 (2). pp. 210-214. ISSN 0144-3615 (2017)

Sándor Klára: A Kárpát-medencében kell-e keresnünk a székely írás előzményét?
In: Az Alföld a 9. században II. Monográfiák a Szegedi Tudományegyetem Régészeti Tanszékéről (4). SZTE BTK, Szeged, pp. 181-207. (2017) ISBN 978-963-306-555-6

Sándor Klára: Ármin Vámbéry ve Türkçeden Macarcaya Dil Değiştirme.
In: Ölümünün 100. Yılında Ármin Vámbéry Anma Toplantısı Bilidrileri. Türk Dil Kurumu, Ankara, pp. 103-113. (2017) ISBN 978-975-16-3268-5

Sándor Klára: A székely írás kutatása és a nemzeti gondolat.
In: Nemzet és tudomány Magyarországon a 19. században. Magyar történelmi emlékek. Értekezések: Tanulmányok a nacionalizmus kultúrtörténetéből (5). MTA BTK Történettudományi Intézet, Budapest, Magyarország, pp. 27-47. (2017) ISBN 9789634160823

Sándor Klára: A velünk élő turanizmus: Ablonczy Balázs: Keletre, magyar! A magyar turanizmus története. Budapest: Jaffa, 2016.
REGIO, 25 (2). pp. 210-222. ISSN 0865-557X (2017)

T

Tóth I. János: Demény Pál a tömeges bevándoroltatás európai politikájáról.
Valóság : Társadalomtudományi Közlöny, 60 (4). pp. 1-8. ISSN 0324-7228 (2017)

Tóthné Jancsó Katalin: Mexikó és a spanyol köztársasági emigráció: új honra talált művészek a mexikói kulturális életben.
Mediterrán Világ, 39-40.. pp. 121-132. ISSN 1787-7350 (2017)

V

Veres Gábor: Gondolkodási készségek azonosítása és fejlesztése a biológia tantárgyban – tankönyvelemzés.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2016. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, pp. 224-240. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Z

Z. Karvalics László: Okos városok: a dekonstrukciótól a hiperkonstrukcióig.
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 16 (3). pp. 9-22. ISSN 1587-8694 (2017)

Zsolnai Anikó, Kasik László (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2016: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged. (2017) ISBN 978-963-306-567-9

Zvara Edina Éva: Alexander multifrons: Tanulmányok a 90 éves Dörnyei Sándor tiszteletére. Szerk.: Perger Péter. Bp.: OSZK–Argumentum, 2016. (A Magyar Könyvszemle és a MOKKA-R Egyesület füzetei, 8.) 213 p.
MAGYAR KÖNYVSZEMLE, 133 (2). pp. 258-259. ISSN 0025-0171 (2017)

Zvara Edina Éva: „Az magyar nípnek keresztyén hütben való ípülísire”: Sylvester János Újszövetség-fordítása.
In: Új testamentum magyar nyelven, mellyet az görög és diák nyelvből újonnan fordítánk az magyar nípnek keresztyén hütben való ípülísire. Kossuth Kiadó; MTA Könyvtár és Információs Központ, Budapest, pp. 767-781. (2017) ISBN 978-963-09-8970-1

A lista elkészítésének dátuma 2017. november 18. 13:14:57 CET.