Fostering meaningful learning through concept mapping-based intervention programmes at preschool age

Habók Anita: Fostering meaningful learning through concept mapping-based intervention programmes at preschool age.
In: INTED2017 Proceedings. International Association of Technology, Education and Development (IATED), Valencia, pp. 8996-9004. (2017) ISBN 978-84-617-8491-2

[img] Szöveg
HA_INTED_2017_u.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott. Csak az archivum karbantartója

Download (2MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Könyv része
Kar: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
A mű MTMT azonosítója: 3200941
DOI azonosító: 10.21125/inted.2017.2129
Dátum: 2018. Jan. 02. 10:38
Utolsó módosítás: 2018. Jan. 02. 10:38
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12598

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben