Szerző: " Prónay Szabolcs"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 42.

Tesch Zsanett; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Can the group effect dominate the influence of the child on the parent's decision to care for type 1 diabetes?
JOURNAL OF PEDIATRIC NURSING: NURSING CARE OF CHILDREN AND FAMILIES, 76 (May-June). e19-e26. ISSN 0882-5963 (2024)

Lukovics Miklós; Prónay Szabolcs; Majó Zoltán; Kovács Péter; Ujházi Tamás; Volosin Márta; Palatinus Zsolt; Keszey Tamara: Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology.
TRANSPORTATION RESEARCH PART F - TRAFFIC PSYCHOLOGY AND BEHAVIOUR, 95. pp. 46-58. ISSN 1369-8478 (2023)

Prónay Szabolcs; Majó Petri Zoltán; Dinya László; Huszár Sándor: Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education.
International Journal of Technology Enhanced Learning, 15 (2). pp. 123-142. ISSN 1753-5255 (2023)

Lipták Lilla; Prónay Szabolcs: A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 57 (Különszám EMOK 1). pp. 59-68. ISSN 1219-0349 (2023)

Lipták Lilla; Prónay Szabolcs: Investigating the effect of external reference prices' representation on consumer behavior with eye tracking method.
CENTRAL EUROPEAN REVIEW FOR ECONOMIC ISSUES / EKONOMICKA REVUE, 25 (2). pp. 43-52. ISSN 1212-3951 (2022)

Kéri Anita; Prónay Szabolcs: Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatói visszajelzések.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12). pp. 30-44. ISSN 0133-0179 (2022)

Prónay Szabolcs; Keszey Tamara; Buzás Norbert; Takayuki Sakai; Kensuke Inai: Performance of university technology transfer offices: evidence from Europe and Japan.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTIVITY AND PERFORMANCE MANAGEMENT, 71 (4). pp. 1343-1364. ISSN 1741-0401 (2022)

Palatinus Zsolt; Volosin Márta; Csábi Eszter; Hallgató Emese; Hajnal Edina; Lukovics Miklós; Prónay Szabolcs; Ujházi Tamás; Osztobányi Lilla; Szabó Balázs; Králik Tamás; Majó Zoltán: Physiological Measurements in Social Acceptance of Self Driving Technologies.
RESEARCH SQUARE, 12 (1). Terjedelem: 9 p.-Azonosító: 13312. ISSN 2693-5015 (2022)

Prónay Szabolcs; Lukovics Miklós; Kovács Péter; Majó Zoltán; Ujházi Tamás; Palatinus Zsolt; Volosin Márta: Pánik próbája a mérés : Avagy önvezető technológiák elfogadásának valós idejű vizsgálata neurotudományi mérésekkel.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7). pp. 48-62. ISSN 0133-0179 (2022)

Nagy Barbara; Prónay Szabolcs; Lukovics Miklós: Én vezessek, te vezetsz vagy önvezet? – az önvezetőjármű-elfogadás öt perszóna típusa Magyarországon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 56 (2). pp. 23-34. ISSN 1219-0349 (2022)

Prónay Szabolcs; Dinya László; Majó Zoltán; Kazár Klára; Huszár Sándor: Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education].
In: Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai. Széchenyi István Egyetem, Győr, pp. 339-346. (2020) ISBN 9786155837760

Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs; Huszár Sándor; Dinya László: Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1). pp. 72-94. ISSN 1587-8694 (2020)

Inai Kensuke; Sakai Takayuki; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Technology Transfer Performance and Mindsets of TTO Staff.
Journal of the Japan Society of Intellectual Production, 16 (2). pp. 77-91. ISSN 1349-6913 (2020)

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Unfolding the factors affecting female scientists' intentions in spin-off creation: a Central European case study.
In: Gender, Science and Innovation : New Perspectives. Edward Elgar Publishing Limited, Cheltenham, pp. 261-281. (2020) ISBN 9781786438966

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Az egyetemi kutatók technológiatranszfer-irodákról kialakult véleményének és elvárásainak vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 2018 (1). pp. 34-46. ISSN 1219-0349 (2018)

Kazár Klára; Prónay Szabolcs: My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (Spec.issue). pp. 51-59. ISSN 1219-0349 (2018)

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK különszám). pp. 74-83. ISSN 1219-0349 (2018)

Tamasits Dóra; Prónay Szabolcs: A fogyasztó és a márka közötti viszony új dimenziói.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (3). pp. 11-18. ISSN 0133-0179 (2018)

Kazár Klára; Prónay Szabolcs: Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod : Az énképilleszkedés és a márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. PTE KTK, Pécs, pp. 320-328. (2017) ISBN 9789634291466

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Do scientists differ in their expectations towards technology transfer offices?: adjusting university services to specific groups of scientists.
In: Academic Proceedings of the 2017 University-Industry Interaction Conference. University Industry Innovation Network, Dublin, pp. 176-189. (2017) ISBN 978-94-91901-29-4

Prónay Szabolcs; Keszey Tamara; Buzás Norbert: Jó szabadalomnak nem kell cégér?! : A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál.
Vezetéstudomány, 48 (1). pp. 70-80. ISSN 0133-0179 (2017)

Tamasits Dóra; Prónay Szabolcs: „Nem a párom, csak a haverom”- a fogyasztó-márka közötti viszonyok feltáró vizsgálata.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. PTE KTK, Pécs, pp. 122-131. (2017) ISBN 9789634291466

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 649-657. (2017) ISBN 978-963-429-146-6

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Szabadalmaztatási szándék vizsgálata hazai felsőoktatási intézmények kutatói körében.
Vezetéstudomány, 48 (3). pp. 15-27. ISSN 0133-0179 (2017)

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert; Pető Dalma: A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, pp. 369-379. (2017) ISBN 9789634291466

Lipták Lilla; Prónay Szabolcs: A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 199-208. (2017) ISBN 9789634291466

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 50 (1). pp. 4-13. ISSN 1219-0349 (2016)

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Examining the differences between the motivations of traditional and entrepreneurial scientists.
JOURNAL OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP, 5 (1). Terjedelem: 22 p-Azonosító: 25. ISSN 2192-5372 (2016)

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: Symbolic consumption in the case of brand communities.
SOCIETY AND ECONOMY, 38 (1). pp. 87-102. ISSN 1588-9726 (2016)

Prónay Szabolcs: Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak a vizsgálatára.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Különszám). pp. 30-34. ISSN 0133-0179 (2016)

Málovics Éva; Prónay Szabolcs; Vajda Beáta: Az "Erasmus–nemzedék" útra kel – Y generációs egyetemisták külföldi utazási motivációinak és szokásainak feltárása.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 49 (1). pp. 43-57. ISSN 1219-0349 (2015)

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell.
In: Marketing hálózaton innen és túl : az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 595-604. (2015) ISBN 978-963-313-189-3

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei.
In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, Szeged, pp. 207-217. (2015) ISBN 978-963-306-412-2

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből.
In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, Szeged, pp. 60-71. (2015) ISBN 978-963-306-412-2

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: Márkadöntések.
In: Bevezetés a marketingbe. Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 193-216. (2015) ISBN 9789630596671

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: On The Marketing Challenges Of Early Stage Technology Transfer From The University Point Of View.
In: Academic Proceedings of the 2015 University-Industry Interaction Conference: Challenges and Solutions for Fostering Entrepreneurial Universities and Collaborative Innovation. UIIN, Münster, pp. 214-230. (2015) ISBN 9789491901157

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: The evolution of marketing influence in the innovation process: toward a new science-to-business marketing model in quadruple helix.
JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY, 6 (3). pp. 494-504. ISSN 1868-7865 (2015)

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan.
In: "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, Magyarország, pp. 133-144. (2014) ISBN 9789633063125

Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Researchers’ Motivation And Expectation In Connection With Patenting And Technology Transfer Offices In Hungary.
In: Academic Proceedings, 2014 University-Industry Interaction Conference: Challenges and Solutions for Fostering Entrepreneurial Universities and Collaborative Innovation. UIIN, Barcelona, pp. 272-285. (2014) ISBN 9789491901119

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: The Role of Partnership in Science to Business Marketing.
In: Conference Proceedings of the 13th International Science-to-Business Marketing Conference on Cross Organizational Value Creation. UIIN, Zürich, pp. 179-188. (2014) ISBN 9783938137574

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: On the Challenges of the Science to Business (S2B) Marketing : Role of Potential and Partnership in Early Stage Technology Transfer.
In: Proceedings of the 6th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development. LookUs Scientific, Istanbul, pp. 203-212. (2013) ISBN 9789944380096

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2). pp. 33-46. ISSN 1331-677X (2012)

A lista elkészítésének dátuma 2024. december 22. 11:43:33 CET.