Tesch Zsanett; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Can the group effect dominate the influence of the child on the parent's decision to care for type 1 diabetes?
JOURNAL OF PEDIATRIC NURSING: NURSING CARE OF CHILDREN AND FAMILIES, 76 (May-June).
e19-e26.
ISSN 0882-5963
(2024)
Lukovics Miklós; Prónay Szabolcs; Majó Zoltán; Kovács Péter; Ujházi Tamás; Volosin Márta; Palatinus Zsolt; Keszey Tamara:
Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology.
TRANSPORTATION RESEARCH PART F - TRAFFIC PSYCHOLOGY AND BEHAVIOUR, 95.
pp. 46-58.
ISSN 1369-8478
(2023)
Prónay Szabolcs; Majó Petri Zoltán; Dinya László; Huszár Sándor:
Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education.
International Journal of Technology Enhanced Learning, 15 (2).
pp. 123-142.
ISSN 1753-5255
(2023)
Lipták Lilla; Prónay Szabolcs:
A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 57 (Különszám EMOK 1).
pp. 59-68.
ISSN 1219-0349
(2023)
Lipták Lilla; Prónay Szabolcs:
Investigating the effect of external reference prices' representation on consumer behavior with eye tracking method.
CENTRAL EUROPEAN REVIEW FOR ECONOMIC ISSUES / EKONOMICKA REVUE, 25 (2).
pp. 43-52.
ISSN 1212-3951
(2022)
Kéri Anita; Prónay Szabolcs:
Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatói visszajelzések.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (12).
pp. 30-44.
ISSN 0133-0179
(2022)
Prónay Szabolcs; Keszey Tamara; Buzás Norbert; Takayuki Sakai; Kensuke Inai:
Performance of university technology transfer offices: evidence from Europe and Japan.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PRODUCTIVITY AND PERFORMANCE MANAGEMENT, 71 (4).
pp. 1343-1364.
ISSN 1741-0401
(2022)
Palatinus Zsolt; Volosin Márta; Csábi Eszter; Hallgató Emese; Hajnal Edina; Lukovics Miklós; Prónay Szabolcs; Ujházi Tamás; Osztobányi Lilla; Szabó Balázs; Králik Tamás; Majó Zoltán:
Physiological Measurements in Social Acceptance of Self Driving Technologies.
RESEARCH SQUARE, 12 (1).
Terjedelem: 9 p.-Azonosító: 13312.
ISSN 2693-5015
(2022)
Prónay Szabolcs; Lukovics Miklós; Kovács Péter; Majó Zoltán; Ujházi Tamás; Palatinus Zsolt; Volosin Márta:
Pánik próbája a mérés : Avagy önvezető technológiák elfogadásának valós idejű vizsgálata neurotudományi mérésekkel.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 53 (7).
pp. 48-62.
ISSN 0133-0179
(2022)
Nagy Barbara; Prónay Szabolcs; Lukovics Miklós:
Én vezessek, te vezetsz vagy önvezet? – az önvezetőjármű-elfogadás öt perszóna típusa Magyarországon.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 56 (2).
pp. 23-34.
ISSN 1219-0349
(2022)
Prónay Szabolcs; Dinya László; Majó Zoltán; Kazár Klára; Huszár Sándor:
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education].
In:
Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai.
Széchenyi István Egyetem, Győr, pp. 339-346.
(2020)
ISBN 9786155837760
Majó-Petri Zoltán; Prónay Szabolcs; Huszár Sándor; Dinya László:
Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude
of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1).
pp. 72-94.
ISSN 1587-8694
(2020)
Inai Kensuke; Sakai Takayuki; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Technology Transfer Performance and Mindsets of TTO Staff.
Journal of the Japan Society of Intellectual Production, 16 (2).
pp. 77-91.
ISSN 1349-6913
(2020)
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Unfolding the factors affecting female scientists' intentions in spin-off creation: a Central European case study.
In:
Gender, Science and Innovation : New Perspectives.
Edward Elgar Publishing Limited, Cheltenham, pp. 261-281.
(2020)
ISBN 9781786438966
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Az egyetemi kutatók technológiatranszfer-irodákról kialakult véleményének és elvárásainak vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 2018 (1).
pp. 34-46.
ISSN 1219-0349
(2018)
Kazár Klára; Prónay Szabolcs:
My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 51 (Spec.issue).
pp. 51-59.
ISSN 1219-0349
(2018)
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK különszám).
pp. 74-83.
ISSN 1219-0349
(2018)
Tamasits Dóra; Prónay Szabolcs:
A fogyasztó és a márka közötti viszony új dimenziói.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 49 (3).
pp. 11-18.
ISSN 0133-0179
(2018)
Kazár Klára; Prónay Szabolcs:
Az én fesztiválom jobb, mint a te fesztiválod : Az énképilleszkedés és a
márkaközösség összetartó erejének vizsgálata zenei fesztiválok esetén.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
PTE KTK, Pécs, pp. 320-328.
(2017)
ISBN 9789634291466
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Do scientists differ in their expectations towards technology transfer offices?: adjusting university services to specific groups of scientists.
In:
Academic Proceedings of the 2017 University-Industry Interaction Conference.
University Industry Innovation Network, Dublin, pp. 176-189.
(2017)
ISBN 978-94-91901-29-4
Prónay Szabolcs; Keszey Tamara; Buzás Norbert:
Jó szabadalomnak nem kell cégér?! : A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál.
Vezetéstudomány, 48 (1).
pp. 70-80.
ISSN 0133-0179
(2017)
Tamasits Dóra; Prónay Szabolcs:
„Nem a párom, csak a haverom”- a fogyasztó-márka közötti viszonyok feltáró vizsgálata.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
PTE KTK, Pécs, pp. 122-131.
(2017)
ISBN 9789634291466
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 649-657.
(2017)
ISBN 978-963-429-146-6
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Szabadalmaztatási szándék vizsgálata hazai felsőoktatási intézmények kutatói körében.
Vezetéstudomány, 48 (3).
pp. 15-27.
ISSN 0133-0179
(2017)
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert; Pető Dalma:
A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, pp. 369-379.
(2017)
ISBN 9789634291466
Lipták Lilla; Prónay Szabolcs:
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására.
In:
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás.
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 199-208.
(2017)
ISBN 9789634291466
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 50 (1).
pp. 4-13.
ISSN 1219-0349
(2016)
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Examining the differences between the motivations of traditional and entrepreneurial scientists.
JOURNAL OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP, 5 (1).
Terjedelem: 22 p-Azonosító: 25.
ISSN 2192-5372
(2016)
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
Symbolic consumption in the case of brand communities.
SOCIETY AND ECONOMY, 38 (1).
pp. 87-102.
ISSN 1588-9726
(2016)
Prónay Szabolcs:
Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak a vizsgálatára.
VEZETÉSTUDOMÁNY, 47 (Különszám).
pp. 30-34.
ISSN 0133-0179
(2016)
Málovics Éva; Prónay Szabolcs; Vajda Beáta:
Az "Erasmus–nemzedék" útra kel – Y generációs egyetemisták külföldi utazási motivációinak és szokásainak feltárása.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 49 (1).
pp. 43-57.
ISSN 1219-0349
(2015)
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell.
In:
Marketing hálózaton innen és túl : az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 595-604.
(2015)
ISBN 978-963-313-189-3
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei.
In:
Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban.
Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, Szeged, pp. 207-217.
(2015)
ISBN 978-963-306-412-2
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből.
In:
Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban.
Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, Szeged, pp. 60-71.
(2015)
ISBN 978-963-306-412-2
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
Márkadöntések.
In:
Bevezetés a marketingbe.
Akadémiai Kiadó, Budapest, pp. 193-216.
(2015)
ISBN 9789630596671
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
On The Marketing Challenges Of Early Stage Technology Transfer From The University Point Of View.
In:
Academic Proceedings of the 2015 University-Industry Interaction Conference: Challenges and Solutions for Fostering Entrepreneurial Universities and Collaborative Innovation.
UIIN, Münster, pp. 214-230.
(2015)
ISBN 9789491901157
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
The evolution of marketing influence in the innovation process: toward a new science-to-business marketing model in quadruple helix.
JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY, 6 (3).
pp. 494-504.
ISSN 1868-7865
(2015)
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan.
In:
"Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája.
SZTE GTK, Szeged, Magyarország, pp. 133-144.
(2014)
ISBN 9789633063125
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
Researchers’ Motivation And Expectation In Connection With Patenting And Technology Transfer Offices In Hungary.
In:
Academic Proceedings, 2014 University-Industry Interaction Conference: Challenges and Solutions for Fostering Entrepreneurial Universities and Collaborative Innovation.
UIIN, Barcelona, pp. 272-285.
(2014)
ISBN 9789491901119
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
The Role of Partnership in Science to Business Marketing.
In:
Conference Proceedings of the 13th International Science-to-Business Marketing Conference on Cross Organizational Value Creation.
UIIN, Zürich, pp. 179-188.
(2014)
ISBN 9783938137574
Prónay Szabolcs; Buzás Norbert:
On the Challenges of the Science to Business (S2B) Marketing : Role of Potential and Partnership in Early Stage Technology Transfer.
In:
Proceedings of the 6th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development.
LookUs Scientific, Istanbul, pp. 203-212.
(2013)
ISBN 9789944380096
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet:
The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2).
pp. 33-46.
ISSN 1331-677X
(2012)