A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata

Lipták Lilla and Prónay Szabolcs: A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 57 (Különszám EMOK 1). pp. 59-68. ISSN 1219-0349 (2023)

[thumbnail of Liptak_Pronay_MarkMen.pdf] Text
Liptak_Pronay_MarkMen.pdf - Published Version

Download (992kB)
Creators:
Lipták Lilla MTMT
Prónay Szabolcs MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MARKETING ÉS MENEDZSMENT
Date: 2023
Volume: 57
Number: Különszám EMOK 1
Page Range: pp. 59-68
ISSN: 1219-0349
Faculty/Unit: Faculty of Economics and Business Administration
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 33812005
DOI azonosító: https://doi.org/10.15170/MM.2023.57.KSZ.01.07
Date Deposited: 2023. Sep. 15. 15:26
Last Modified: 2023. Sep. 15. 15:26
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28259

Actions (login required)

View Item View Item