The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: The specific appearance of brand loyalty in generation Y consumption.
ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA, 2012 (Spec. 2). pp. 33-46. ISSN 1331-677X (2012)

[thumbnail of 2453874.pdf]
Előnézet
Szöveg
2453874.pdf - Megjelent verzió

Download (9MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA
Publikáció dátuma: 2012
Kötet: 2012
Szám: Spec. 2
Oldalak: pp. 33-46
ISSN: 1331-677X
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
Kulcsszavak: levél kiment, rossz cikket töltött fel (csp 2021.02.03)
MTMT rekordazonosító: 2453874
Dátum: 2021. Feb. 05. 15:39
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 05. 15:39
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/20573

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben