Majó-Petri Zoltán and Prónay Szabolcs and Huszár Sándor and Dinya László:
Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude
of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1).
pp. 72-94.
ISSN 1587-8694
(2020)
Preview |
Text
inftars.XX.2020.1.4.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
| Creators: |
|
||||
|---|---|---|---|---|---|
| Item Type: | Journal Article | ||||
| Journal or Publication Title: | INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT | ||||
| Date: | 2020 | ||||
| Volume: | 20 | ||||
| Number: | 1 | ||||
| Page Range: | pp. 72-94 | ||||
| ISSN: | 1587-8694 | ||||
| Faculty/Unit: | Faculty of Economics and Business Administration | ||||
| Institution: | University of Szeged (2000-) | ||||
| Language: | Hungarian | ||||
| MTMT rekordazonosító: | 31627179 | ||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.22503/inftars.XX.2020.1.4 | ||||
| Date Deposited: | 2020. Oct. 28. 10:01 | ||||
| Last Modified: | 2020. Oct. 28. 10:01 | ||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19815 |
| Web of Science® Times Cited: 3 | View citing articles in Web of Science® |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


Download Statistics
Download Statistics