Majó-Petri Zoltán and Prónay Szabolcs and Huszár Sándor and Dinya László:
Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude
of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1).
pp. 72-94.
ISSN 1587-8694
(2020)
Preview |
Text
inftars.XX.2020.1.4.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Item Type: | Journal Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT |
Date: | 2020 |
Volume: | 20 |
Number: | 1 |
Page Range: | pp. 72-94 |
ISSN: | 1587-8694 |
Faculty/Unit: | Faculty of Economics and Business Administration |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
Language: | Hungarian |
MTMT rekordazonosító: | 31627179 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.22503/inftars.XX.2020.1.4 |
Date Deposited: | 2020. Oct. 28. 10:01 |
Last Modified: | 2020. Oct. 28. 10:01 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19815 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |