Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education]

Majó-Petri Zoltán and Prónay Szabolcs and Huszár Sándor and Dinya László: Digitális transzformáció az egyetemeken : Egy tömeges, nyílt, online oktatási működési modell, és az egyetemisták digitális oktatáshoz fűződő attitűdjének vizsgálata [Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education].
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 20 (1). pp. 72-94. ISSN 1587-8694 (2020)

[thumbnail of inftars.XX.2020.1.4.pdf]
Preview
Text
inftars.XX.2020.1.4.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT
Date: 2020
Volume: 20
Number: 1
Page Range: pp. 72-94
ISSN: 1587-8694
Faculty/Unit: Faculty of Economics and Business Administration
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31627179
DOI azonosító: https://doi.org/10.22503/inftars.XX.2020.1.4
Date Deposited: 2020. Oct. 28. 10:01
Last Modified: 2020. Oct. 28. 10:01
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/19815

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year