Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education

Prónay Szabolcs; Majó Petri Zoltán; Dinya László; Huszár Sándor: Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education.
International Journal of Technology Enhanced Learning, 15 (2). pp. 123-142. ISSN 1753-5255 (2023)

[thumbnail of IJTEL15202_Pronayetal.pdf] Szöveg
IJTEL15202_Pronayetal.pdf - Megjelent verzió

Download (751kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Technology Enhanced Learning
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 15
Szám: 2
Oldalak: pp. 123-142
ISSN: 1753-5255
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33756872
DOI azonosító: https://doi.org/10.1504/IJTEL.2023.10054329
Dátum: 2023. Szep. 15. 15:11
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 15. 15:11
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28258

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben