Items where Author is " Prónay Szabolcs"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 13.

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 52 (EMOK különszám). pp. 74-83. ISSN 1219-0349 (2018)

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Do scientists differ in their expectations towards technology transfer offices?: adjusting university services to specific groups of scientists.
In: Academic Proceedings of the 2017 University-Industry Interaction Conference. University Industry Innovation Network, Dublin, pp. 176-189. (2017) ISBN 978-94-91901-29-4

Prónay Szabolcs, Keszey Tamara, Buzás Norbert: Jó szabadalomnak nem kell cégér?! : A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiai transzfer irodáknál.
Vezetéstudomány, 48 (1). pp. 70-80. ISSN 0133-0179 (2017)

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Spin-off vállalkozás indítás motivációinak és elősegítő tényezőinek összehasonlítása férfi és női kutatók körében.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, pp. 649-657. (2017) ISBN 978-963-429-146-6

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Szabadalmaztatási szándék vizsgálata hazai felsőoktatási intézmények kutatói körében.
Vezetéstudomány, 48 (3). pp. 15-27. ISSN 0133-0179 (2017)

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert, Pető Dalma: A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira.
In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, pp. 369-379. (2017) ISBN 9789634291466

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Az egyetemi technológia transzfer tevékenység marketing kihívásainak feltárása 6P marketing-mix modell alapján.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT, 50 (1). pp. 4-13. ISSN 1219-0349 (2016)

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Examining the differences between the motivations of traditional and entrepreneurial scientists.
JOURNAL OF INNOVATION AND ENTREPRENEURSHIP, 5 (1). pp. 1-22. ISSN 2192-5372 (2016)

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell.
In: Marketing hálózaton innen és túl : az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, pp. 595-604. (2015) ISBN 978-963-313-189-3

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei.
In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, Szeged, pp. 207-217. (2015) ISBN 978-963-306-412-2

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer kihívásainak összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből.
In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban. Szegedi Tudományegyetem, Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpont, Szeged, pp. 60-71. (2015) ISBN 978-963-306-412-2

Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: The evolution of marketing influence in the innovation process: toward a new science-to-business marketing model in quadruple helix.
JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY, 6 (3). pp. 494-504. ISSN 1868-7865 (2015)

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosításra vonatkozóan.
In: "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, Magyarország, pp. 133-145. (2014) ISBN 9789633063125

This list was generated on 2019. április 22. 00:43:34 CEST.