Szerző: " Steklács János"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 23.

Kis Orsolya; Földi Fanni; Steklács János: Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 5 (1). pp. 70-83. ISSN 2677-0326 (2023)

Kis Orsolya; Steklács János; Jakab Katalin; Klivényi Péter: Afáziás személyek lexikai hozzáférésének vizsgálata olvasás közben.
BESZÉDTUDOMÁNY / SPEECH SCIENCE, 3. pp. 162-187. ISSN 2732-3773 (2022)

Kis Orsolya; Steklács János; Jakab Katalin; Klivényi Péter: Enyhe és középsúlyos afáziás személyek szóolvasási képességeinek vizsgálata szemkamerás eszközzel.
In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság; SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 41-53. (2022) ISBN 9789633068335

Kis Orsolya; Steklács János; Jakab Katalin; Klivényi Péter: Ischaemias stroke-on átesett afáziás személyek olvasási folyamatainak elemzése.
IDEGGYOGYASZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE, 75 (11-12). pp. 397-409. ISSN 0019-1442 (2022)

Sipos Zsóka; Steklács János: Participation in Intervention Programmes of Children with Poor Reading Skills in Hungary.
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL, 12 (4). pp. 181-203. ISSN 1855-9719 (2022)

Steklács János; Hódi Ágnes; Török Tímea: Az olvasás-szövegértés tanításának megújítása az elméleti keretek, az értékelés és a fejlesztőprogramok területén.
MAGYAR TUDOMÁNY, 181 (1). pp. 11-23. ISSN 0025-0325 (2020)

Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János: An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 19 (4). pp. 2322-2334. ISSN 1305-3515 (2020)

Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Steklács János; Korom Erzsébet: Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák felsoroló kombinatív probléma megoldása során.
In: Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban. MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, pp. 25-50. (2019) ISBN 9786155599668

Vígh-Kiss Erika Rozália; Csíkos Csaba; Steklács János: Negyedik osztályos tanulók szorzási stratégiáinak vizsgálata szemkamerás módszerrel.
In: Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban. MATE Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, pp. 119-131. (2019) ISBN 9786155599668

Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János: A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógép-alapú fejlesztése alsó tagozaton.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (8). pp. 94-106. ISSN 1215-5233 (2019)

Steklács János; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 15-31. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Csapó Benő; Steklács János; Molnár Gyöngyvér (szerk.): Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Józsa Krisztián; Kiss Renáta Mária; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Steklács János; Szenczi Beáta; Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 33-103. (2015) ISBN 9789631979350

Csapó Benő; Steklács János; Molnár Gyöngyvér: Bevezetés.
In: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), Budapest, pp. 11-14. (2015) ISBN 978-963-19-7935-0

Devosa Iván; Maródi Ágnes; Grósz Tamás; Buzás Zsuzsa; Steklács János: The Complex Measuring Method (CMM) in education.
In: Proceedings of TEAM 2015. University of Belgrade, Faculty of Mechanical Engineering, Beograd, pp. 283-286. (2015) ISBN 978-86-7083-877-2

Devosa Iván; Maródi Ágnes; Grósz Tamás; Buzás Zsuzsa; Steklács János: EEG Mind Reader 1.0 as a part of Complex Measuring Method (CMM) for education.
In: EAPRIL 2015 Proceedings. University of Luxembourg, pp. 130-140. (2015)

Maródi Ágnes; Devosa Iván; Steklács János; Fáyné Dombi Alice; Buzás Zsuzsa; Vanya Melinda: Eye-Tracking Analysis of the Figures of Anti-Smoking Health Promoting Periodical’s Illustrations.
PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION, 10 (3). pp. 285-293. ISSN 1788-2583 (2015)

Maródi Ágnes; Steklács János; Devosa Iván: Negyedik osztályos tanulók szemmozgás-követéses vizsgálata természetismeret tankönyvek vizuális elemein.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2014. Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága, Debrecen, pp. 244-256. (2015) ISBN 9786155509179

Csíkos Csaba; Steklács János: Phases of a ten-year old student’s solution process of an insight problem as revealed by eye-tracking methodology.
MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE, 8 (1-2). pp. 26-48. ISSN 2573-4377 (2015)

Csíkos Csaba; Steklács János: Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals.
MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 14. pp. 43-57. ISSN 1450-1104 (2015)

Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba: Diagnostic assessment frameworks for reading: Theoretical foundations and practical issues.
In: Framework for diagnostic assessment of reading. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 183-213. (2012) ISBN 978-963-19-7290-0

Csapó Benő; Józsa Krisztián; Steklács János; Hódi Ágnes; Csíkos Csaba: A diagnosztikus olvasás mérések részletes tartalmi kereteinek kidolgozása.
In: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 189-218. (2012) ISBN 978-963-19-7288-7

Steklács János; Csíkos Csaba: Developing Reading Strategies Among 4th Grade Students in Hungary.
NEW MEXICO JOURNAL OF READING, 19 (3). pp. 15-19. ISSN 0889-4604 (2009)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 07:18:43 CEST.