Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János:
An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 19 (4).
pp. 2322-2334.
ISSN 1305-3515
(2020)
Előnézet |
Szöveg
4213-12742-1-PB.pdf - Megjelent verzió Download (584kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 19 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 2322-2334 |
ISSN: | 1305-3515 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31410568 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17051/ilkonline.2020.764232 |
Dátum: | 2021. Ápr. 01. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Ápr. 01. 09:57 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21138 |
Actions (login required)
Tétel nézet |