An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders

Tánczikné Varga Szilvia; Pásztor Attila; Steklács János: An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE, 19 (4). pp. 2322-2334. ISSN 1305-3515 (2020)

[thumbnail of 4213-12742-1-PB.pdf]
Előnézet
Szöveg
4213-12742-1-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (584kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 19
Szám: 4
Oldalak: pp. 2322-2334
ISSN: 1305-3515
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31410568
DOI azonosító: https://doi.org/10.17051/ilkonline.2020.764232
Dátum: 2021. Ápr. 01. 09:57
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 01. 09:57
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21138

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben