Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals

Csíkos Csaba; Steklács János: Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals.
MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 14. pp. 43-57. ISSN 1450-1104 (2015)

[thumbnail of 9.Csikos_Steklacs.pdf]
Előnézet
Szöveg
9.Csikos_Steklacs.pdf - Megjelent verzió

Download (382kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 14
Oldalak: pp. 43-57
ISSN: 1450-1104
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2943598
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2022. Máj. 19. 12:12
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 19. 12:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24375

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben