Csíkos Csaba; Steklács János:
Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals.
MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 14.
pp. 43-57.
ISSN 1450-1104
(2015)
Előnézet |
Szöveg
9.Csikos_Steklacs.pdf - Megjelent verzió Download (382kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 14 |
Oldalak: | pp. 43-57 |
ISSN: | 1450-1104 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 2943598 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2022. Máj. 19. 12:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 12:12 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24375 |
Actions (login required)
Tétel nézet |