Sipos Zsóka; Steklács János:
Participation in Intervention Programmes of Children with Poor Reading Skills in Hungary.
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL, 12 (4).
pp. 181-203.
ISSN 1855-9719
(2022)
Szöveg
1030-ArticleText-4820-1-10-20221228.pdf - Megjelent verzió Download (252kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 181-203 |
ISSN: | 1855-9719 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32756534 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.26529/cepsj.1030 |
Dátum: | 2023. Szep. 13. 11:18 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 13. 11:18 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28227 |
Actions (login required)
Tétel nézet |