Participation in Intervention Programmes of Children with Poor Reading Skills in Hungary

Sipos Zsóka; Steklács János: Participation in Intervention Programmes of Children with Poor Reading Skills in Hungary.
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL, 12 (4). pp. 181-203. ISSN 1855-9719 (2022)

[thumbnail of 1030-ArticleText-4820-1-10-20221228.pdf] Szöveg
1030-ArticleText-4820-1-10-20221228.pdf - Megjelent verzió

Download (252kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 12
Szám: 4
Oldalak: pp. 181-203
ISSN: 1855-9719
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32756534
DOI azonosító: https://doi.org/10.26529/cepsj.1030
Dátum: 2023. Szep. 13. 11:18
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 13. 11:18
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28227

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben