Vissza |
Dinnyés Katalin Julianna; Tarkó Klára; Tigyi Zoltánné:
Könyvismertetés: Mitől függ a gyermekek jólléte a gazdag országokban? Book review: What shapes child well-being in rich countries?
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 63 (2).
pp. 98-101.
ISSN 1786-2434
(2022)
Farida Farida; Nanang Supriadi; Siska Andriani; Dinda Pratiwi Dona; Suherman Suherman:
STEM approach and computer science impact the metaphorical thinking of Indonesian students’.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 22 (69).
pp. 1-15.
ISSN 1131-8783
(2022)
Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs:
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5).
pp. 46-56.
ISSN 1215-5233
(2022)
Nguyen Van Son; Habók Anita:
Non-English major students’ perceptions of aspects of their autonomous language learning.
LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION, 12 (1).
pp. 231-253.
ISSN 2191-6128
(2022)
Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 44.
Terjedelem: 13 p.-Azonosító: 101019.
ISSN 1871-1871
(2022)
Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model.
THE QUALITATIVE REPORT, 27 (8).
pp. 1638-1659.
ISSN 1052-0147
(2022)
Varga Szilvia; Pásztor Attila; Stekács János:
Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47.
ISSN 2079-3200
(2022)
Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba:
Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (2).
pp. 119-138.
ISSN 1694-609X
(2022)
Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba; Opoku-Sarkodie Richmond:
In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience.
SN Social Sciences, 2 (2).
Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21.
ISSN 2662-9283
(2022)