Böngészés, Szakterület szerint "05.03.01. Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika)"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | csoportosítás nélkül
Válasszon: D | F | K | N | S | V | W
Találatok száma: 9.

D

Dinnyés Katalin Julianna; Tarkó Klára; Tigyi Zoltánné: Könyvismertetés: Mitől függ a gyermekek jólléte a gazdag országokban? Book review: What shapes child well-being in rich countries?
EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 63 (2). pp. 98-101. ISSN 1786-2434 (2022)

F

Farida Farida; Nanang Supriadi; Siska Andriani; Dinda Pratiwi Dona; Suherman Suherman: STEM approach and computer science impact the metaphorical thinking of Indonesian students’.
RED: REVISTA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA, 22 (69). pp. 1-15. ISSN 1131-8783 (2022)

K

Kóródi Kitti; Szabó Éva; Jagodics Balázs: A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (5). pp. 46-56. ISSN 1215-5233 (2022)

N

Nguyen Van Son; Habók Anita: Non-English major students’ perceptions of aspects of their autonomous language learning.
LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION, 12 (1). pp. 231-253. ISSN 2191-6128 (2022)

S

Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 44. Terjedelem: 13 p.-Azonosító: 101019. ISSN 1871-1871 (2022)

Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára: Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model.
THE QUALITATIVE REPORT, 27 (8). pp. 1638-1659. ISSN 1052-0147 (2022)

V

Varga Szilvia; Pásztor Attila; Stekács János: Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47. ISSN 2079-3200 (2022)

W

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba: Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (2). pp. 119-138. ISSN 1694-609X (2022)

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba; Opoku-Sarkodie Richmond: In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience.
SN Social Sciences, 2 (2). Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21. ISSN 2662-9283 (2022)

A lista elkészítésének dátuma 2024. május 18. 19:57:34 CEST.