Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model.
THE QUALITATIVE REPORT, 27 (8).
pp. 1638-1659.
ISSN 1052-0147
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Sukhbaatar_Tarko_2022_The_Qualitative_Report.pdf - Megjelent verzió Download (611kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THE QUALITATIVE REPORT |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 27 |
Szám: | 8 |
Oldalak: | pp. 1638-1659 |
ISSN: | 1052-0147 |
Kar/Egység: | Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33054742 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.46743/2160-3715/2022.5511 |
Dátum: | 2022. Aug. 18. 08:10 |
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 18. 08:10 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24900 |
Actions (login required)
Tétel nézet |