Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model

Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára: Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model.
THE QUALITATIVE REPORT, 27 (8). pp. 1638-1659. ISSN 1052-0147 (2022)

[thumbnail of Sukhbaatar_Tarko_2022_The_Qualitative_Report.pdf]
Előnézet
Szöveg
Sukhbaatar_Tarko_2022_The_Qualitative_Report.pdf - Megjelent verzió

Download (611kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THE QUALITATIVE REPORT
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 27
Szám: 8
Oldalak: pp. 1638-1659
ISSN: 1052-0147
Kar/Egység: Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33054742
DOI azonosító: https://doi.org/10.46743/2160-3715/2022.5511
Dátum: 2022. Aug. 18. 08:10
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 18. 08:10
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24900

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben