Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 44.
Terjedelem: 13 p.-Azonosító: 101019.
ISSN 1871-1871
(2022)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187122000220-main.pdf - Megjelent verzió Download (923kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 44 |
Oldalak: | Terjedelem: 13 p.-Azonosító: 101019 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32846902 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101019 |
Dátum: | 2022. Jún. 15. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 15. 09:51 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24525 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |