Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review

Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 44. Terjedelem: 13 p.-Azonosító: 101019. ISSN 1871-1871 (2022)

[thumbnail of 1-s2.0-S1871187122000220-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S1871187122000220-main.pdf - Megjelent verzió

Download (923kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 44
Oldalak: Terjedelem: 13 p.-Azonosító: 101019
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32846902
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101019
Dátum: 2022. Jún. 15. 09:51
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 15. 09:51
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24525
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben