Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension

Varga Szilvia; Pásztor Attila; Stekács János: Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3). Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47. ISSN 2079-3200 (2022)

[thumbnail of jintelligence-10-00047-v2.pdf]
Előnézet
Szöveg
jintelligence-10-00047-v2.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF INTELLIGENCE
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 10
Szám: 3
Oldalak: Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47
ISSN: 2079-3200
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33031581
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/jintelligence10030047
Dátum: 2022. Júl. 29. 12:04
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 29. 12:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24778
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben