Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba; Opoku-Sarkodie Richmond:
In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience.
SN Social Sciences, 2 (2).
Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21.
ISSN 2662-9283
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Wafubwa2022_Article_In-serviceMathematicsTeachersC.pdf - Megjelent verzió Download (661kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SN Social Sciences |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 2 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21 |
ISSN: | 2662-9283 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Természettudományi és Informatikai Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32681898 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s43545-022-00321-y |
Dátum: | 2022. Máj. 19. 09:44 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 09:44 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24368 |
Actions (login required)
Tétel nézet |