Item where Faculty/Unit "Faculty of Humanities and Social Sciences" and date of item "2018"

Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z
Number of items: 100.

B

Bencsik Orsolya: Kijárások, kisugárzások a vidékből, köztességek (köztes állomások) és nagyvilági állomáskeresések Juhász Erzsébet írásművészetében.
ACTA HISTORIAE LITTERARUM HUNGARICARUM. ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS, 34. pp. 221-241. ISSN 0586-3708 (2018)

Bencsik Péter: Hódmezővásárhely politikai élete 1944–1950 között.
Tornyai János Múzeum és Közművelődési Központ, Hódmezővásárhely. (2018) ISBN 9789637379499

Bencsik Péter: Vukman Péter: Harcban Tito és Rankovics klikkje ellen. Jugoszláv politikai emigránsok Magyarországon (1948–1980).
SZÁZADOK, 152 (1). pp. 232-235. ISSN 0039-8098 (2018)

Bencsik Péter: A csehszlovák belügyminisztérium 1968-ban : Josef Pavel reformjai.
VILÁGTÖRTÉNET, 8 (40) (3). pp. 375-398. ISSN 0083-6265 (2018)

Brandl Gergely and Göncöl Csaba and Juhász Krisztina and Marton Gellért Ernő and Szabados János: Kommunikáció és híráramlás : A Habsburg-oldal tárgyalási stratégiája az 1627. évi szőnyi békekötés során.
AETAS: TÖRTÉNETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 33 (4). pp. 108-124. ISSN 0237-7934 (2018)

Brandl Gergely and Szabados János: A Janus-arcú diplomata - Marino Tudisi raguzai kalandor életútja supplicatiója tükrében.
LEVÉLTÁRI KÖZLEMÉNYEK, 89 ([1-2]). pp. 85-102. ISSN 0024-1512 (2018)

Bratu Hansen Miriam and Füzi Izabella (ford.): Az érzékletek tömeggyártása: a klasszikus film mint vernakuláris modernizmus.
APERTÚRA, 2018 (Tavasz). Terjedelem: 27 p-Azonosító: apertura.2018.3.5. ISSN 1787-7245 (2018)

Bíró Gyöngyvér: Körmeneti kereszt töredéke Orosházáról.
In: Mozaikok Orosháza és vidéke múltjából 19; Fémek a földből I. Orosháza Város Önkormányzat Nagy Gyula Területi Múzeuma, Orosháza, pp. 102-104. (2018)

Bíró Gyöngyvér and Rózsa Zoltán: Gótikus kulcs Csorvásról.
In: Mozaikok Orosháza és vidéke múltjából 19; Fémek a földből I. MOZAIKOK OROSHÁZA ÉS VIDÉKE MÚLTJÁBÓL 19., 19 / I (19 / I). Orosháza Város Önkormányzat Nagy Gyula Területi Múzeuma, Orosháza, pp. 111-112. (2018)

Büky László: Varancsica : Egy Weöres Sándor-i hapax legomenon lehetséges háttere.
MAGYAR NYELV, 114 (4). pp. 463-467. ISSN 0025-0228 (2018)

C

Csabai Márta: Az esettanulmány tudománytörténeti változásai és dilemmái.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 73 (1). pp. 29-41. ISSN 0025-0279 (2018)

Csikós Zsuzsanna: La recepción de las novelas cortas de los autores de la nueva narrativa hispanoamericana en Hungría: algunas aportaciones.
COLINDANCIAS: REVISTA DE LA RED DE HISPANISTAS DE EUROPA CENTRAL, 9. pp. 9-20. ISSN 2067-9092 (2018)

Csikós Zsuzsanna: La recepción del boom hispanoamericano en Hungría: algunas aportaciones.
CUADERNOS DEL CILHA, 19 (1). pp. 17-33. ISSN 1852-9615 (2018)

Csikós Zsuzsanna: Magyar utazók Latin-Amerikában a XIX. század második felében: Rosti Pál és Bánó Jenő Venezuela képe.
In: FUT. Martin Opitz Kiadó, Budapest, pp. 97-104. (2018) ISBN 9789639987289

Csikós Zsuzsanna: Nuestro pasado reflejado en el presente.
In: 25 év - 25 tanulmány. Fejezetek a Hispanisztika Tanszék történetéből. 1993-2018. 25 años - 25 ensayos. Capítulos de la historia del Departamento de Estudios Hispánicos. 1993-2018. JATE Press Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged, pp. 11-13. (2018) ISBN 9789633153826

Csikós Zsuzsanna: Una diplomacia en común: Jorge Edwards y Pablo Neruda en París (1971-1973).
In: Encuentros: Europa - Iberoamérica en un mundo globalizado. Universidad de Pécs Centro Iberoamericano; Fakultás Könyvkiadó, Budapest, Pécs, pp. 61-67. (2018) ISBN 9786155848049

D

Danka Balázs: An Epic Geography of the Oɣuz-nāmä in Uyghur Script.
CHRONICA: ANNUAL OF THE INSTITUTE OF HISTORY UNIVERSITY OF SZEGED, 18. pp. 51-69. ISSN 1588-2039 (2018)

Danka Balázs: A language behind the script : a case study on the Pagan Oɣuz-nāmä.
In: Ideas behind symbols - languages behind scripts. Szegedi Tudományegyetem, Szeged, pp. 29-34. (2018) ISBN 9789633066638

Dobos Bianka: A zenei teljesítményszorongás (lámpaláz) kezelési és preventív módszerei.
PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT, 2018 (8). Terjedelem: 12 p-Azonosító: 2018-8/Dobos_Bianka.pdf. ISSN 0133-2767 (2018)

Dudok Fanni: A GDP vizsgálata a kelet-közép európai országokban mint az oktatás eredményességének egy lehetséges aspektusa.
In: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018). Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, Szabadka, pp. 237-250. (2018) ISBN 9788687095816

Dunai Tamás: Megkésett mérföldkő. Információs Társadalom 2018/1.
REPLIKA, 108-109 (3/4). pp. 313-316. ISSN 0865-8188 (2018)

F

Farmasi Lilla and Kiss Attila and Szendi István: The Narrative Facilitation of Recovery: The Application of Narrative Theories in a Group Therapy for Patients with Schizophrenia.
DIEGESIS, 7 (1). pp. 1-18. ISSN 2195-2116 (2018)

Fecskó-Pirisi Edina and Lénárd Katalin and Papp-Zipernovszky Orsolya: A film pszichoanalitikus megközelítése – magyar hozzájárulások.
In: A vászon és a dívány találkozása: Tanulmányok filmről, pszichoanalízisről : Stark András emlékére. Oriold és Társai Kiadó, Budapest, pp. 16-29. (2018) ISBN 9786155443831

Fejes József Balázs and Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén.
In: Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 11-30. (2018) ISBN 9786150011561

Fejes Nikolett Éva and Rózsa Sándor and Must Anita: Szkizotip személyiségvonások és a nyelvi kreativitás összefüggéseinek vizsgálata.
IDEGGYOGYASZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE, 71 (3-4). pp. 113-125. ISSN 0019-1442 (2018)

Fekete Marianna: eIDŐ, avagy a szabadidő behálózása: generációs kultúrafogyasztás a digitális korban.
Belvedere Meridionale, Szeged. (2018) ISBN 9786155372926

Füzi Izabella and Csapó Benő: Oktatás, nevelés és tudomány - célok, alapelvek, mérések. Interjú Csapó Benővel.
APERTÚRA, 2018 (Tél). Terjedelem: 14 p-Azonosító: apertura.2018.2.1. ISSN 1787-7245 (2018)

Füzi Izabella and Szabó Éva : Az oktatási kihívások pszichológiai vonatkozásai. Interjú Szabó Évával.
APERTÚRA, 2018 (Tél). Terjedelem: 7 p-Azonosító: apertura.2018.2.2. ISSN 1787-7245 (2018)

Fűz Nóra and Korom Erzsébet: The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning.
In: Research, Practice and Collaboration in Science Education. DCU, Dublin, pp. 1295-1304. (2018) ISBN 9781873769843

G

Galt Rosalind and Schoonover Karl and Karácsonyi Judit (ford.): A nem-tiszta művészfilm.
APERTÚRA, 2018 (Tavasz). Terjedele: 28 p-Azonosító: apertura.2018.3.3. ISSN 1787-7245 (2018)

Gellérfi Gergő: Allúziós technika és műfaji hatások Iuvenalis szatíráiban.
Antiquitas, Byzantium, Renascentia, 35 . ELTE Eötvös József Collegium, Budapest. (2018) ISBN 9786155371950

Gál-Szabó Zsófia Gabriella and Korom Erzsébet: Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4). pp. 385-413. ISSN 0025-0260 (2018)

Gévayné Janurik Márta and Antal-Lundström Ilona and Józsa Krisztián: A zenei hallás korai fejlesztésének szerepe a beszédészlelés fejlődésében: Egy zenei fejlesztőprogram tanulságai.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 64-79. ISSN 2063-9945 (2018)

H

Hegyi Ádám Alex: Wie beeinflusste ein ländlicher reformierter Prediger und Schriftsteller sein Lesepublikum am Ende des 18. Jahrhunderts im Königreich Ungarn?: Der Erfolg der Bibelkommentare von William Burkitt und Friedrich Eberhard Rambach an der Peripherie des westlichen Christentums.
In: Sunt libri mei…. Moravská zemská knihovna v Brně, Brno, pp. 98-112. (2018) ISBN 9788070512623

Hegyi Ádám Alex and Cora Zoltán: The Dual Foundation of the Rittberg (Végvár/Tormac) Reformed Parish in 1786 and 1794.
ANNALES UNIVERSITATIS APULENSIS SERIES HISTORICA, 22/II. pp. 313-329. ISSN 1453-9306 (2018)

Horváth Mária Dóra and Hallgató Emese and Csábi Eszter: Vizuális ingerek figyelemelterelő hatásának vizsgálata vezetést szimuláló feladat során.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 73 (3). pp. 357-372. ISSN 0025-0279 (2018)

Hricsovinyi Julianna and Józsa Krisztián: Iskolaválasztás és szelekció.
In: Én vétkem : helyzetkép az oktatási szegregációról. Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 129-146. (2018) ISBN 9786150011561

J

Jakobicz Dorottya and Wamzer Gabriella and Józsa Krisztián: Motiválás az ének-zene órákon.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 18-31. ISSN 2063-9945 (2018)

Juhász Dóra and Németh Dezső: Életkori és nemi különbségek az implicit tudás konszolidációjában 7 és 29 éves kor között.
PSYCHIATRIA HUNGARICA, 33 (2). pp. 125-137. ISSN 0237-7896 (2018)

Józsa Krisztián and Barrett Karen Caplovitz: Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study.
EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, 45 (4). pp. 81-92. ISSN 0885-2006 (2018)

Józsa Krisztián and Török Balázs and Stevenson Cerissa: Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT, 62. pp. 88-95. ISSN 0738-0593 (2018)

K

Kaakinen Johanna K. and Papp-Zipernovszky Orsolya and Werlen Egon and Castells Nuria and Bergamin Per: Emotional and motivational aspects of digital reading.
In: Learning to Read in a Digital World. John Benjamins Publishing Company, Amsterdam, pp. 141-164. (2018) ISBN 9789027263711

Kambeyo Linus and Csapó Benő: Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education.
Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia, 26 (1). pp. 27-36. ISSN 1682-6949 (2018)

Kasik László and Gál Zita and Tóth Edit: Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire).
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH, 9. ISSN 1838-0956 (2018)

Kasik László and Gál Zita and Tóth Edit: A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2). pp. 131-151. ISSN 1419-872X (2018)

Katona Eszter: A Bernarda Alba háza és Nagy László fordítása.
MAGYAR NAPLÓ, 30 (12). pp. 46-51. ISSN 0865-2910 (2018)

Katona Eszter: Vamos a contar mentiras, de Alfonso Paso, en húngaro, al aire libre.
ANAGNORISIS: REVISTA DE INVESTIGACION TEATRAL, 18. pp. 230-237. ISSN 2013-6986 (2018)

Katona Eszter: A spanyol dráma magyarországi recepciója.
In: 25 év - 25 tanulmány. Fejezetek a Hispanisztika Tanszék történetéből. 1993-2018. 25 años - 25 ensayos. Capítulos de la historia del Departamento de Estudios Hispánicos. 1993-2018. JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 159-172. (2018) ISBN 9789633153826

Kovács Krisztina: Drunk History: Márton László: Hamis tanú.
MŰHELY: KULTURÁLIS FOLYÓIRAT, 41 (2). pp. 71-72. ISSN 0138-922X (2018)

Kovács Krisztina: Jó, rossz és ami közte van.
KALLIGRAM: MŰVÉSZET ÉS GONDOLAT, 27 (12). pp. 112-120. ISSN 1335-1826 (2018)

Kovács Krisztina: Kamaszkoruk legszebb nyara? Kritika? Vita?
KALLIGRAM: MŰVÉSZET ÉS GONDOLAT, 27 (3). pp. 85-89. ISSN 1335-1826 (2018)

Kovács Krisztina: "Mélységes mítoszok": Mohai V. Lajos: A drága váza.
FORRÁS: IRODALOM-MŰVÉSZET-TUDOMÁNY, 50 (5). pp. 141-144. ISSN 0133-056X (2018)

Kovács Szilvia: Ferences térítők és a buddhizmus a Dzsingiszidák korában.
In: Kultúrák találkozása és kölcsönhatása a Selyemút mentén: Ecsedy Ildikó születésének 80. évfordulójára. SZTE BTK Altajisztikai Tanszék; ELTE Távol-keleti Intézet, Budapest, pp. 191-209. (2018) ISBN 9789634890607

Kovács Szilvia and Zimonyi István: Кочевники и венгры в X-XIV вв.
In: Тюркские кочевники в Азии и Европе: Цивилизационные аспекты истории и культуры. Труды Института востоковедения РАН (7). Institut vostokovedenia RAN, Moskva, pp. 146-168. (2018) ISBN 9785892828055

Kárpáti Eszter and Bagi Anita and Szendi István and Tóth Lujza Beatrix and Janacsek Karolina and Hoffmann Ildikó: Rekurzió egy szkizoaffektív zavarral élő személy diskurzusaiban – esettanulmány.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233 (2018)

Kérchy Anna: Transmedia Commodification: Disneyfication, Magical Objects, and Beauty and the Beast.
In: The Routledge Companion to Transmedia Studies. Routledge, New York (NY), pp. 223-232. (2018) ISBN 9781138483439

L

Lévai Tünde: Auditoros képességek verbális rövid távú emlékezetre gyakorolt hatásának vizsgálata zeneművész és látássérült személyek körében.
IMPULZUS – SZEGEDI PSZICHOLÓGIAI TANULMÁNYOK, 5 (1). pp. 1-36. ISSN 2064-9258 (2018)

M

Mitrovits Miklós and Bencsik Péter and Baki Attila and Hanzelik Gábor and Krajcsír Lukács (ford.): "A Szovjetunióval örök időkre és soha máshogy!": Az 1956-os magyar forradalom csehszlovák dokumentumai.
MTA Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi Intézet, Budapest. (2018) ISBN 9789634161028

Molnár Gyöngyvér and Makay Géza and Ancsin Gábor: Feladat- és tesztszerkesztés az eDia-rendszerben.
SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport, Szeged. (2018) ISBN 9789633065822

Molnár Pál and Pintér Henriett and Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4). pp. 327-360. ISSN 0025-0260 (2018)

Molnár Pál and Tóth Edit and Pintér Henriett: A neveléstudomány társszerzői együttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 7 (4). pp. 18-33. ISSN 0209-584X (2018)

Molnár Annamária: (Isten)nők és Boccaccio.
ANTIKVITÁS ÉS RENESZÁNSZ, 1 (1). pp. 55-66. ISSN 2560-2659 (2018)

Molnár Annamária: Mizogin Boccaccio? A Corbaccio nőképétől a De mulieribus clarisig.
In: tév/hit: Tévedések és tévesztések a régi irodalomban. Reciti Kiadó, Budapest, pp. 29-39. (2018) ISBN 9786155478680

Molnár Annamária: Ut clare mulieres ampliores sint numero : Boccaccio Minerva-interpretációi.
ANTIKVITÁS ÉS RENESZÁNSZ, 2. pp. 99-114. ISSN 2560-2659 (2018)

Mátyus Imre: A kortárs politikai mozgalmak törékenysége.
REPLIKA, 108-109 (3/4). pp. 317-322. ISSN 0865-8188 (2018)

Máté-Tóth András: Two Types of Crisis in Central and Eastern Europe.
OCCASIONAL PAPERS ON RELIGION IN EASTERN EUROPE, 38 (2). pp. 79-86. ISSN 0731-5465 (2018)

Máté-Tóth András: Verletzte Körper: Judith Butler und die Problematik des globalen Zusammenlebens.
In: Und ihr habt mich (nicht) aufgenommen. PosT-Netzwerk, WIEN, pp. 9-23. (2018) ISBN 9788394885717

N

N Kollár Katalin and Szabó Éva and Páskuné Kiss Judit: Az iskolapszichológia helyzete a módszertani bázisok szemüvegén át.
PSZICHOTERÁPIA, 27 (1). pp. 20-29. ISSN 1216-6170 (2018)

Nagyné Frauhammer Krisztina: Voigt Vilmos: Negyvenöt év a szerelem kertjében. Összegyűjtött tanulmányok [Fortyfive Years in the Garden of Love. Collected Studies]. 2013, Érd: Mundus Novus Könyvek. 264. ISBN: 978-963-9713 33-8.
ACTA ETHNOGRAPHICA HUNGARICA, 63 (2). pp. 510-512. ISSN 1216-9803 (2018)

P

Papp Melinda: Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (4). pp. 24-36. ISSN 2060-0623 (2018)

Papp Melinda: A nem szó szerinti jelentések szerepe a Metamorhoses Meseterápiás Módszerben pragmatikai perspektívából.
ARGUMENTUM, 14. pp. 327-338. ISSN 1787-3606 (2018)

Papp-Zipernovszky Orsolya: A pszichoanalízis ábrázolhatósága az Egy lélek titkai alapján.
In: A vászon és a dívány találkozása: Tanulmányok filmről, pszichoanalízisről : Stark András emlékére. Oriold és Társai Kiadó, Budapest, pp. 266-283. (2018) ISBN 9786155443831

Pál József: On the ethos of the Austro-Hungarian Monarchy.
NEOHELICON, 45 (1). pp. 1-15. ISSN 0324-4652 (2018)

Pásztor-Kovács Anita and Pásztor Attila and Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (1). pp. 73-102. ISSN 0025-0260 (2018)

R

Rodowick David Norman and Török Ervin (ford.): Fejezetek A film virtuális életéből.
APERTÚRA, 2018 (Tavasz). Terjedelem: 31 p-Azonosító: apertura.2018.3.1. ISSN 1787-7245 (2018)

Rokszin Adrienn Aranka and Győri-Dani Dóra and Bácsi János and Nyúl László Gábor and Csifcsák Gábor: Tracking changes in spatial frequency sensitivity during natural image processing in school age: an event-related potential study.
JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY, 166. pp. 664-678. ISSN 0022-0965 (2018)

Révész László: Das landnahmezeitliche Fürstengrab aus Zemplén/Zemplín und sein archäologischer Kontext.
In: Lebenswelten zwischen Archäologie und Geschichte. Festschrift für Falko Daim zu Seinem 65. Geburtstag. Monographien des RGZM, 1-2 (150). Römisch-Germanisches Zentralmuseum, Mainz, pp. 337-348. (2018) ISBN 9783884672921

S

Sarlós Gábor and Fekete Marianna: Surpassing the era of disengaged acceptance.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION, 11 (1). pp. 71-86. ISSN 1899-5101 (2018)

Sebők Ferenc: Adalékok a magyar külpolitikához 1352-ben.
In: Urbs, civitas, universitas.Ünnepi tanulmányok Petrovics István 65. születésnapja tiszteletére. Szegedi Tudományegyetem Középkori és Koraújkori Magyar Történeti Tanszék, Szeged, pp. 235-240. (2018) ISBN 9789633066430

Sebők Ferenc (szerk.): Anjou-kori oklevéltár : XXXVI. 1352.
DOCUMENTA RES HUNGARICAS TEMPORE REGUM ANDEGAVENSIUM ILLUSTRANTIA 1301–1387, 36 . Szegedi Középkorász Műhely, Budapest, Szeged. (2018) ISBN 9786158039840

Soeharto Soeharto and Rosmaiyadi Rosmaiyadi: The Analysis of students’ higher order thinking skills (HOTS) in Wave and Optics Using IRT with Winstep Software.
Journal of Educational Science and Technology (EST), 4 (3). pp. 145-150. ISSN 2460-1497 (2018)

Surján Noémi and Gévayné Janurik Márta: A zenei észlelés fejlettségének vizsgálata hagyományos és számítógépes tesztfelvétellel.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2). pp. 32-48. ISSN 2063-9945 (2018)

Szabó Dóra Fanni and Molnár Gyöngyvér and Csapó Benő: A személyre szabott értékelés és a differenciált fejlesztési rendszer.
In: Gyógypedagógia dialógusban. ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, Budapest, pp. 18-27. (2018) ISBN 9789637155802

Szajbély Mihály: Az irányregény irányvesztése: Eötvös József: A falu jegyzője.
In: Eötvös-újraolvasó: Tanulmányok Eötvös József születésének bicentenáriumára. ELTE Eötvös József Kiadó, Budapest, pp. 81-89. (2018) ISBN 9789632849867

Szenczi Beáta and Kis Noémi and Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (2). pp. 89-113. ISSN 2247-1537 (2018)

Szeverényi Sándor: Finnugor konteo és a stigmatizált emlékezet.
In: Tapasztalatból hallottam... Alternatív világképek: Összeesküvés-elméletek társadalomtudományi elemzése. Modern Mitológiakutató Műhely (2). Magyar Kulturális Antropológiai Társaság (MAKAT), Budapest, Szeged, pp. 75-90. (2018) ISBN 9789635088683

Székely Zsófia and Csabai Márta: Szülésznők tapasztalatai a szülés során létrejövő segítő kapcsolatról: interpretatív fenomenológiai analízis.
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 19 (2). pp. 176-200. ISSN 1419-8126 (2018)

Sághy Miklós: A Moszkva téren áll az idő : Török Ferenc Moszkva tér című filmjéről.
In: Élményközpont : Fűzfa Balázs 60 éves. Savaria University Press, Szombathely, pp. 236-243. (2018) ISBN 9786155753206

T

Tokodi Margaréta and Csábi Eszter and Kiricsi Ágnes and Kollár Edit and Molnár Andor and Rovó László and Bella Zsolt: Az egyszeri allergéndózis (nazális provokáció) hatása a fizikai teljesítőképességre és a kognitív funkcióra parlagfű allergiás betegeken.
DELIBERATIONES, 11 (1). pp. 163-178. ISSN 1789-8919 (2018)

Tóth Gabriella and Jámbori Szilvia: Új vizeken járok – a felnőttkori pályaváltás pszichés erőforrása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (1-2). pp. 90-103. ISSN 1215-5233 (2018)

Török Ervin and Füzi Izabella: Az Apertúra 2018-as körkérdése és válaszai elé.
APERTÚRA, 2018 (Ősz). Terjedelem: 5 p-Azonosító: apertura.2018.14.1.1. ISSN 1787-7245 (2018)

V

Vékony Teodóra and Németh Viola Luca and Holczer Adrienn and Kocsis Krisztián and Kincses Zsigmond Tamás and Vécsei László and Must Anita: Continuous theta-burst stimulation over the dorsolateral prefrontal cortex inhibits improvement on a working memory task.
SCIENTIFIC REPORTS, 8 (1). Azonosító: 14835-Terjedelem: 9 p. ISSN 2045-2322 (2018)

Vígh Tibor: Sprachtests im kommunikativen Fremdsprachenunterricht.
In: Unterrichtsmanagement. Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 85-121. (2018) ISBN 9783823382133

Vígh Tibor: Testaufgaben gestalten und sprachliche Leistungen bewerten.
In: Unterrichtsmanagement. Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 123-160. (2018) ISBN 9783823382133

Z

Zakar Péter: Damjanich János felesége számára írt imádsága.
In: Damjanich János, a "mindig győztes" tábornok. Line Design Kiadó, Budapest, pp. 277-289. (2018) ISBN 9789634800064

Zentai Gabriella and Hajduné Holló Katalin and Józsa Krisztián: Új mérőeszközök a gondolkodás vizsgálatára 4–8 éves korban.
In: Innováció, kutatás, pedagógusok. Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, pp. 175-189. (2018) ISBN 9786155657054; 9786155657061; 9786150011561

Zimonyi István: Changing Perceptions of Türk Identity Among the Medieval Nomads of Central Eurasia.
STUDIA ORIENTALIA ELECTRONICA, 6. pp. 79-89. ISSN 2323-5209 (2018)

Zimonyi István: The Historical Role of the Golden Horde in the Silk Road and in Eastern Europe.
TURKOLOGICAL STUDIES, 1 (2). pp. 51-57. ISSN 2619-1229 (2018)

Zimonyi István: ÁrminVámbéry’s Concept about Hungarian Prehistory in Light of Recent Research.
TÜRK DILLERI ARAŞTIRMALARI / RESEARCHES IN TURKIC LANGUAGES, 28 (2). pp. 197-206. ISSN 1300-5316 (2018)

Zimonyi István: A vaskengyel elterjedése a Selyemút mentén.
In: Kultúrák találkozása és kölcsönhatása a Selyemút mentén: Ecsedy Ildikó születésének 80. évfordulójára. SZTE BTK Altajisztikai Tanszék; ELTE Távol-keleti Intézet, Budapest, pp. 315-334. (2018) ISBN 9789634890607

This list was generated on 2024. június 17. 21:52:24 CEST.