Altorjay Tamás; Perényi Ádám; Adam Gabor:
The Effect of Pregnancy on the Singing Voice.
STUDIA UNIVERSITATIS BABES-BOLYAI SERIES MUSICA, 63 (2).
pp. 47-56.
ISSN 1844-4369
(2018)
Bencsik Orsolya:
Kijárások, kisugárzások a vidékből, köztességek (köztes állomások) és nagyvilági állomáskeresések Juhász Erzsébet írásművészetében.
ACTA HISTORIAE LITTERARUM HUNGARICARUM. ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS, 34.
pp. 221-241.
ISSN 0586-3708
(2018)
Bencsik Péter:
Hódmezővásárhely politikai élete 1944–1950 között.
Tornyai János Múzeum és Közművelődési Központ, Hódmezővásárhely.
(2018)
ISBN 9789637379499
Bencsik Péter:
Vukman Péter: Harcban Tito és Rankovics klikkje ellen. Jugoszláv politikai emigránsok Magyarországon (1948–1980).
SZÁZADOK, 152 (1).
pp. 232-235.
ISSN 0039-8098
(2018)
Bencsik Péter:
A csehszlovák belügyminisztérium 1968-ban : Josef Pavel reformjai.
VILÁGTÖRTÉNET, 8 (40) (3).
pp. 375-398.
ISSN 0083-6265
(2018)
Brandl Gergely; Göncöl Csaba; Juhász Krisztina; Marton Gellért Ernő; Szabados János:
Kommunikáció és híráramlás : A Habsburg-oldal tárgyalási stratégiája az 1627. évi szőnyi békekötés során.
AETAS: TÖRTÉNETTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT, 33 (4).
pp. 108-124.
ISSN 0237-7934
(2018)
Brandl Gergely; Szabados János:
A Janus-arcú diplomata - Marino Tudisi raguzai kalandor életútja supplicatiója tükrében.
LEVÉLTÁRI KÖZLEMÉNYEK, 89 ([1-2]).
pp. 85-102.
ISSN 0024-1512
(2018)
Bratu Hansen Miriam; Füzi Izabella:
Az érzékletek tömeggyártása: a klasszikus film mint vernakuláris modernizmus.
APERTÚRA, 2018 (Tavasz).
Terjedelem: 27 p-Azonosító: apertura.2018.3.5.
ISSN 1787-7245
(2018)
Bíró Gyöngyvér:
Körmeneti kereszt töredéke Orosházáról.
In:
Mozaikok Orosháza és vidéke múltjából 19; Fémek a földből I.
Orosháza Város Önkormányzat Nagy Gyula Területi Múzeuma, Orosháza, pp. 102-104.
(2018)
Bíró Gyöngyvér; Rózsa Zoltán:
Gótikus kulcs Csorvásról.
In:
Mozaikok Orosháza és vidéke múltjából 19; Fémek a földből I.
MOZAIKOK OROSHÁZA ÉS VIDÉKE MÚLTJÁBÓL 19., 19 / I
(19 / I).
Orosháza Város Önkormányzat Nagy Gyula Területi Múzeuma, Orosháza, pp. 111-112.
(2018)
Büky László:
Varancsica : Egy Weöres Sándor-i hapax legomenon lehetséges háttere.
MAGYAR NYELV, 114 (4).
pp. 463-467.
ISSN 0025-0228
(2018)
Csabai Márta:
Az esettanulmány tudománytörténeti változásai és dilemmái.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 73 (1).
pp. 29-41.
ISSN 0025-0279
(2018)
Csikós Zsuzsanna:
La recepción de las novelas cortas de los autores de la nueva narrativa hispanoamericana en Hungría: algunas aportaciones.
COLINDANCIAS: REVISTA DE LA RED DE HISPANISTAS DE EUROPA CENTRAL, 9.
pp. 9-20.
ISSN 2067-9092
(2018)
Csikós Zsuzsanna:
La recepción del boom hispanoamericano en Hungría: algunas aportaciones.
CUADERNOS DEL CILHA, 19 (1).
pp. 17-33.
ISSN 1852-9615
(2018)
Csikós Zsuzsanna:
Magyar utazók Latin-Amerikában a XIX. század második felében: Rosti Pál és Bánó Jenő Venezuela képe.
In:
FUT.
Martin Opitz Kiadó, Budapest, pp. 97-104.
(2018)
ISBN 9789639987289
Csikós Zsuzsanna:
Nuestro pasado reflejado en el presente.
In:
25 év - 25 tanulmány. Fejezetek a Hispanisztika Tanszék történetéből. 1993-2018. 25 años - 25 ensayos. Capítulos de la historia del Departamento de Estudios Hispánicos. 1993-2018.
JATE Press Szegedi Egyetemi Kiadó, Szeged, pp. 11-13.
(2018)
ISBN 9789633153826
Csikós Zsuzsanna:
Una diplomacia en común: Jorge Edwards y Pablo Neruda en París (1971-1973).
In:
Encuentros: Europa - Iberoamérica en un mundo globalizado.
Universidad de Pécs Centro Iberoamericano; Fakultás Könyvkiadó, Budapest, Pécs, pp. 61-67.
(2018)
ISBN 9786155848049
Danka Balázs:
An Epic Geography of the Oɣuz-nāmä in Uyghur Script.
CHRONICA: ANNUAL OF THE INSTITUTE OF HISTORY UNIVERSITY OF SZEGED, 18.
pp. 51-69.
ISSN 1588-2039
(2018)
Danka Balázs:
A language behind the script : a case study on the Pagan Oɣuz-nāmä.
In:
Ideas behind symbols - languages behind scripts.
Szegedi Tudományegyetem, Szeged, pp. 29-34.
(2018)
ISBN 9789633066638
Dobos Bianka:
A zenei teljesítményszorongás (lámpaláz) kezelési és preventív módszerei.
PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT, 2018 (8).
Terjedelem: 12 p-Azonosító: 2018-8/Dobos_Bianka.pdf.
ISSN 0133-2767
(2018)
Dudok Fanni:
A GDP vizsgálata a kelet-közép európai országokban mint az oktatás eredményességének egy lehetséges aspektusa.
In:
A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018).
Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, Szabadka, pp. 237-250.
(2018)
ISBN 9788687095816
Dunai Tamás:
Megkésett mérföldkő. Információs Társadalom 2018/1.
REPLIKA, 108-109 (3/4).
pp. 313-316.
ISSN 0865-8188
(2018)
Farmasi Lilla; Kiss Attila; Szendi István:
The Narrative Facilitation of Recovery: The Application of Narrative Theories in a Group Therapy for Patients with Schizophrenia.
DIEGESIS, 7 (1).
pp. 1-18.
ISSN 2195-2116
(2018)
Fecskó-Pirisi Edina; Lénárd Katalin; Papp-Zipernovszky Orsolya:
A film pszichoanalitikus megközelítése – magyar hozzájárulások.
In:
A vászon és a dívány találkozása: Tanulmányok filmről, pszichoanalízisről : Stark András emlékére.
Oriold és Társai Kiadó, Budapest, pp. 16-29.
(2018)
ISBN 9786155443831
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert:
Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén.
In:
Én vétkem : Helyzetkép az oktatási szegregációról.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 11-30.
(2018)
ISBN 9786150011561
Fejes Nikolett Éva; Rózsa Sándor; Must Anita:
Szkizotip személyiségvonások és a nyelvi kreativitás összefüggéseinek vizsgálata.
IDEGGYOGYASZATI SZEMLE / CLINICAL NEUROSCIENCE, 71 (3-4).
pp. 113-125.
ISSN 0019-1442
(2018)
Fekete Marianna:
eIDŐ, avagy a szabadidő behálózása: generációs kultúrafogyasztás a digitális korban.
Belvedere Meridionale, Szeged.
(2018)
ISBN 9786155372926
Füzi Izabella; Csapó Benő:
Oktatás, nevelés és tudomány - célok, alapelvek, mérések. Interjú Csapó Benővel.
APERTÚRA, 2018 (Tél).
Terjedelem: 14 p-Azonosító: apertura.2018.2.1.
ISSN 1787-7245
(2018)
Füzi Izabella; Szabó Éva :
Az oktatási kihívások pszichológiai vonatkozásai. Interjú Szabó Évával.
APERTÚRA, 2018 (Tél).
Terjedelem: 7 p-Azonosító: apertura.2018.2.2.
ISSN 1787-7245
(2018)
Fűz Nóra; Korom Erzsébet:
The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning.
In:
Research, Practice and Collaboration in Science Education.
DCU, Dublin, pp. 1295-1304.
(2018)
ISBN 9781873769843
Galt Rosalind; Schoonover Karl; Karácsonyi Judit:
A nem-tiszta művészfilm.
APERTÚRA, 2018 (Tavasz).
Terjedele: 28 p-Azonosító: apertura.2018.3.3.
ISSN 1787-7245
(2018)
Gellérfi Gergő:
Allúziós technika és műfaji hatások Iuvenalis szatíráiban.
Antiquitas, Byzantium, Renascentia, 35
.
ELTE Eötvös József Collegium, Budapest.
(2018)
ISBN 9786155371950
Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4).
pp. 385-413.
ISSN 0025-0260
(2018)
Gévayné Janurik Márta; Antal-Lundström Ilona; Józsa Krisztián:
A zenei hallás korai fejlesztésének szerepe a beszédészlelés fejlődésében: Egy zenei fejlesztőprogram tanulságai.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2).
pp. 64-79.
ISSN 2063-9945
(2018)
Hegyi Ádám Alex:
Wie beeinflusste ein ländlicher reformierter Prediger und Schriftsteller sein Lesepublikum am Ende des 18. Jahrhunderts im Königreich Ungarn?: Der Erfolg der Bibelkommentare von William Burkitt und Friedrich Eberhard Rambach an der Peripherie des westlichen Christentums.
In:
Sunt libri mei….
Moravská zemská knihovna v Brně, Brno, pp. 98-112.
(2018)
ISBN 9788070512623
Hegyi Ádám Alex; Cora Zoltán:
The Dual Foundation of the Rittberg (Végvár/Tormac) Reformed Parish in 1786 and 1794.
ANNALES UNIVERSITATIS APULENSIS SERIES HISTORICA, 22/II.
pp. 313-329.
ISSN 1453-9306
(2018)
Horváth Mária Dóra; Hallgató Emese; Csábi Eszter:
Vizuális ingerek figyelemelterelő hatásának vizsgálata vezetést szimuláló feladat során.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 73 (3).
pp. 357-372.
ISSN 0025-0279
(2018)
Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián:
Iskolaválasztás és szelekció.
In:
Én vétkem : helyzetkép az oktatási szegregációról.
Motiváció Oktatási Egyesület, Szeged, pp. 129-146.
(2018)
ISBN 9786150011561
Jakobicz Dorottya; Wamzer Gabriella; Józsa Krisztián:
Motiválás az ének-zene órákon.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2).
pp. 18-31.
ISSN 2063-9945
(2018)
Juhász Dóra; Németh Dezső:
Életkori és nemi különbségek az implicit tudás konszolidációjában 7 és 29 éves kor között.
PSYCHIATRIA HUNGARICA, 33 (2).
pp. 125-137.
ISSN 0237-7896
(2018)
Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz:
Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study.
EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, 45 (4).
pp. 81-92.
ISSN 0885-2006
(2018)
Józsa Krisztián; Török Balázs; Stevenson Cerissa:
Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT, 62.
pp. 88-95.
ISSN 0738-0593
(2018)
Kaakinen Johanna K.; Papp-Zipernovszky Orsolya; Werlen Egon; Castells Nuria; Bergamin Per:
Emotional and motivational aspects of digital reading.
In:
Learning to Read in a Digital World.
John Benjamins Publishing Company, Amsterdam, pp. 141-164.
(2018)
ISBN 9789027263711
Kambeyo Linus; Csapó Benő:
Scientific Reasoning skills: A theoretical Backgrounds to science education.
Reform Forum: Journal for Educational Research in Namibia, 26 (1).
pp. 27-36.
ISSN 1682-6949
(2018)
Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit:
Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire).
JOURNAL OF RELATIONSHIPS RESEARCH, 9.
ISSN 1838-0956
(2018)
Kasik László; Gál Zita; Tóth Edit:
A negatív problémaorientációt mérő kérdőív (NEGORI) kidolgozása és pszichometriai mutatói.
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (2).
pp. 131-151.
ISSN 1419-872X
(2018)
Katona Eszter:
A Bernarda Alba háza és Nagy László fordítása.
MAGYAR NAPLÓ, 30 (12).
pp. 46-51.
ISSN 0865-2910
(2018)
Katona Eszter:
Vamos a contar mentiras, de Alfonso Paso, en húngaro, al aire libre.
ANAGNORISIS: REVISTA DE INVESTIGACION TEATRAL, 18.
pp. 230-237.
ISSN 2013-6986
(2018)
Katona Eszter:
A spanyol dráma magyarországi recepciója.
In:
25 év - 25 tanulmány. Fejezetek a Hispanisztika Tanszék történetéből. 1993-2018. 25 años - 25 ensayos. Capítulos de la historia del Departamento de Estudios Hispánicos. 1993-2018.
JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 159-172.
(2018)
ISBN 9789633153826
Kovács Krisztina:
Drunk History: Márton László: Hamis tanú.
MŰHELY: KULTURÁLIS FOLYÓIRAT, 41 (2).
pp. 71-72.
ISSN 0138-922X
(2018)
Kovács Krisztina:
Jó, rossz és ami közte van.
KALLIGRAM: MŰVÉSZET ÉS GONDOLAT, 27 (12).
pp. 112-120.
ISSN 1335-1826
(2018)
Kovács Krisztina:
Kamaszkoruk legszebb nyara? Kritika? Vita?
KALLIGRAM: MŰVÉSZET ÉS GONDOLAT, 27 (3).
pp. 85-89.
ISSN 1335-1826
(2018)
Kovács Krisztina:
"Mélységes mítoszok": Mohai V. Lajos: A drága váza.
FORRÁS: IRODALOM-MŰVÉSZET-TUDOMÁNY, 50 (5).
pp. 141-144.
ISSN 0133-056X
(2018)
Kovács Szilvia:
Ferences térítők és a buddhizmus a Dzsingiszidák korában.
In:
Kultúrák találkozása és kölcsönhatása a Selyemút mentén: Ecsedy Ildikó születésének 80. évfordulójára.
SZTE BTK Altajisztikai Tanszék; ELTE Távol-keleti Intézet, Budapest, pp. 191-209.
(2018)
ISBN 9789634890607
Kovács Szilvia; Zimonyi István:
Кочевники и венгры в X-XIV вв.
In:
Тюркские кочевники в Азии и Европе: Цивилизационные аспекты истории и культуры.
Труды Института востоковедения РАН
(7).
Institut vostokovedenia RAN, Moskva, pp. 146-168.
(2018)
ISBN 9785892828055
Kárpáti Eszter; Bagi Anita; Szendi István; Tóth Lujza Beatrix; Janacsek Karolina; Hoffmann Ildikó:
Rekurzió egy szkizoaffektív zavarral élő személy diskurzusaiban – esettanulmány.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (5-6).
pp. 40-54.
ISSN 1215-5233
(2018)
Kérchy Anna:
Transmedia Commodification: Disneyfication, Magical Objects, and Beauty and the Beast.
In:
The Routledge Companion to Transmedia Studies.
Routledge, New York (NY), pp. 223-232.
(2018)
ISBN 9781138483439
Lévai Tünde:
Auditoros képességek verbális rövid távú emlékezetre gyakorolt hatásának vizsgálata zeneművész és látássérült személyek körében.
IMPULZUS – SZEGEDI PSZICHOLÓGIAI TANULMÁNYOK, 5 (1).
pp. 1-36.
ISSN 2064-9258
(2018)
Mitrovits Miklós; Bencsik Péter; Baki Attila; Hanzelik Gábor; Krajcsír Lukács:
"A Szovjetunióval örök időkre és soha máshogy!": Az 1956-os magyar forradalom csehszlovák dokumentumai.
MTA Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi Intézet, Budapest.
(2018)
ISBN 9789634161028
Molnár Gyöngyvér; Makay Géza; Ancsin Gábor:
Feladat- és tesztszerkesztés az eDia-rendszerben.
SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport, Szeged.
(2018)
ISBN 9789633065822
Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit:
A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban: a társszerzői hálózat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4).
pp. 327-360.
ISSN 0025-0260
(2018)
Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett:
A neveléstudomány társszerzői együttműködéseinek hálózatai hazai és nemzetközi folyóiratokban.
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 7 (4).
pp. 18-33.
ISSN 0209-584X
(2018)
Molnár Annamária:
(Isten)nők és Boccaccio.
ANTIKVITÁS ÉS RENESZÁNSZ, 1 (1).
pp. 55-66.
ISSN 2560-2659
(2018)
Molnár Annamária:
Mizogin Boccaccio? A Corbaccio nőképétől a De mulieribus clarisig.
In:
tév/hit: Tévedések és tévesztések a régi irodalomban.
Reciti Kiadó, Budapest, pp. 29-39.
(2018)
ISBN 9786155478680
Molnár Annamária:
Ut clare mulieres ampliores sint numero : Boccaccio Minerva-interpretációi.
ANTIKVITÁS ÉS RENESZÁNSZ, 2.
pp. 99-114.
ISSN 2560-2659
(2018)
Mátyus Imre:
A kortárs politikai mozgalmak törékenysége.
REPLIKA, 108-109 (3/4).
pp. 317-322.
ISSN 0865-8188
(2018)
Máté-Tóth András:
Two Types of Crisis in Central and Eastern Europe.
OCCASIONAL PAPERS ON RELIGION IN EASTERN EUROPE, 38 (2).
pp. 79-86.
ISSN 0731-5465
(2018)
Máté-Tóth András:
Verletzte Körper: Judith Butler und die Problematik des globalen Zusammenlebens.
In:
Und ihr habt mich (nicht) aufgenommen.
PosT-Netzwerk, WIEN, pp. 9-23.
(2018)
ISBN 9788394885717
N Kollár Katalin; Szabó Éva; Páskuné Kiss Judit:
Az iskolapszichológia helyzete a módszertani bázisok szemüvegén át.
PSZICHOTERÁPIA, 27 (1).
pp. 20-29.
ISSN 1216-6170
(2018)
Nagy C. Katalin; Németh T. Enikő; Németh Zsuzsanna:
Merging various data analysis techniques in pragmatics.
SPRACHTHEORIE UND GERMANISTISCHE LINGUISTIK, 28 (2).
pp. 155-183.
ISSN 1218-5736
(2018)
Nagyné Frauhammer Krisztina:
Voigt Vilmos: Negyvenöt év a szerelem kertjében. Összegyűjtött tanulmányok [Fortyfive Years in the Garden of Love. Collected Studies]. 2013, Érd: Mundus Novus Könyvek. 264. ISBN: 978-963-9713 33-8.
ACTA ETHNOGRAPHICA HUNGARICA, 63 (2).
pp. 510-512.
ISSN 1216-9803
(2018)
Papp Melinda:
Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (4).
pp. 24-36.
ISSN 2060-0623
(2018)
Papp Melinda:
A nem szó szerinti jelentések szerepe a Metamorhoses Meseterápiás Módszerben pragmatikai perspektívából.
ARGUMENTUM, 14.
pp. 327-338.
ISSN 1787-3606
(2018)
Papp-Zipernovszky Orsolya:
A pszichoanalízis ábrázolhatósága az Egy lélek titkai alapján.
In:
A vászon és a dívány találkozása: Tanulmányok filmről, pszichoanalízisről : Stark András emlékére.
Oriold és Társai Kiadó, Budapest, pp. 266-283.
(2018)
ISBN 9786155443831
Pál József:
On the ethos of the Austro-Hungarian Monarchy.
NEOHELICON, 45 (1).
pp. 1-15.
ISSN 0324-4652
(2018)
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér:
Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (1).
pp. 73-102.
ISSN 0025-0260
(2018)
Péter Róbert:
Unio Mystica a szabadkőműves titkok drámai kinyilatkoztatásában?
SZÉPIRODALMI FIGYELŐ, 17 (2).
pp. 35-48.
ISSN 1585-3829
(2018)
Rodowick David Norman; Török Ervin:
Fejezetek A film virtuális életéből.
APERTÚRA, 2018 (Tavasz).
Terjedelem: 31 p-Azonosító: apertura.2018.3.1.
ISSN 1787-7245
(2018)
Rokszin Adrienn Aranka; Győri-Dani Dóra; Bácsi János; Nyúl László Gábor; Csifcsák Gábor:
Tracking changes in spatial frequency sensitivity during natural image processing in school age: an event-related potential study.
JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY, 166.
pp. 664-678.
ISSN 0022-0965
(2018)
Révész László:
Das landnahmezeitliche Fürstengrab aus Zemplén/Zemplín und sein archäologischer Kontext.
In:
Lebenswelten zwischen Archäologie und Geschichte. Festschrift für Falko Daim zu Seinem 65. Geburtstag.
Monographien des RGZM, 1-2
(150).
Römisch-Germanisches Zentralmuseum, Mainz, pp. 337-348.
(2018)
ISBN 9783884672921
Sarlós Gábor; Fekete Marianna:
Surpassing the era of disengaged acceptance.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION, 11 (1).
pp. 71-86.
ISSN 1899-5101
(2018)
Sebők Ferenc:
Adalékok a magyar külpolitikához 1352-ben.
In:
Urbs, civitas, universitas.Ünnepi tanulmányok Petrovics István 65. születésnapja tiszteletére.
Szegedi Tudományegyetem Középkori és Koraújkori Magyar Történeti Tanszék, Szeged, pp. 235-240.
(2018)
ISBN 9789633066430
Sebők Ferenc:
Anjou-kori oklevéltár : XXXVI. 1352.
DOCUMENTA RES HUNGARICAS TEMPORE REGUM ANDEGAVENSIUM ILLUSTRANTIA 1301–1387, 36
.
Szegedi Középkorász Műhely, Budapest, Szeged.
(2018)
ISBN 9786158039840
Soeharto Soeharto; Rosmaiyadi Rosmaiyadi:
The Analysis of students’ higher order thinking skills (HOTS) in Wave and Optics Using IRT with Winstep Software.
Journal of Educational Science and Technology (EST), 4 (3).
pp. 145-150.
ISSN 2460-1497
(2018)
Surján Noémi; Gévayné Janurik Márta:
A zenei észlelés fejlettségének vizsgálata hagyományos és számítógépes tesztfelvétellel.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 6 (2).
pp. 32-48.
ISSN 2063-9945
(2018)
Szabó Gábor:
Történeteink vége : Emlékezés a kortárs magyar irodalomban.
Műút-könyvek
(38).
Szépmesterségek Alapítvány, Miskolc.
(2018)
ISBN 9786155355271
Szabó Dóra Fanni; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
A személyre szabott értékelés és a differenciált fejlesztési rendszer.
In:
Gyógypedagógia dialógusban.
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete, Budapest, pp. 18-27.
(2018)
ISBN 9789637155802
Szajbély Mihály:
Az irányregény irányvesztése: Eötvös József: A falu jegyzője.
In:
Eötvös-újraolvasó: Tanulmányok Eötvös József születésének bicentenáriumára.
ELTE Eötvös József Kiadó, Budapest, pp. 81-89.
(2018)
ISBN 9789632849867
Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián:
Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 26 (2).
pp. 89-113.
ISSN 2247-1537
(2018)
Szeverényi Sándor:
Finnugor konteo és a stigmatizált emlékezet.
In:
Tapasztalatból hallottam... Alternatív világképek: Összeesküvés-elméletek társadalomtudományi elemzése.
Modern Mitológiakutató Műhely
(2).
Magyar Kulturális Antropológiai Társaság (MAKAT), Budapest, Szeged, pp. 75-90.
(2018)
ISBN 9789635088683
Székely Zsófia; Csabai Márta:
Szülésznők tapasztalatai a szülés során létrejövő segítő kapcsolatról: interpretatív fenomenológiai analízis.
MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA, 19 (2).
pp. 176-200.
ISSN 1419-8126
(2018)
Sághy Miklós:
A Moszkva téren áll az idő : Török Ferenc Moszkva tér című filmjéről.
In:
Élményközpont : Fűzfa Balázs 60 éves.
Savaria University Press, Szombathely, pp. 236-243.
(2018)
ISBN 9786155753206
Tokodi Margaréta; Csábi Eszter; Kiricsi Ágnes; Kollár Edit; Molnár Andor; Rovó László; Bella Zsolt:
Az egyszeri allergéndózis (nazális provokáció) hatása a fizikai teljesítőképességre és a kognitív funkcióra parlagfű allergiás betegeken.
DELIBERATIONES, 11 (1).
pp. 163-178.
ISSN 1789-8919
(2018)
Tóth Gabriella; Jámbori Szilvia:
Új vizeken járok – a felnőttkori pályaváltás pszichés erőforrása.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 28 (1-2).
pp. 90-103.
ISSN 1215-5233
(2018)
Török Ervin; Füzi Izabella:
Az Apertúra 2018-as körkérdése és válaszai elé.
APERTÚRA, 2018 (Ősz).
Terjedelem: 5 p-Azonosító: apertura.2018.14.1.1.
ISSN 1787-7245
(2018)
Váraljai Anna:
Az agyagtáblák üzenete. Kass kalligrafikus átiratairól.
DOCERE, 2 (1-2).
pp. 25-33.
ISSN 2559-9240
(2018)
Vékony Teodóra; Németh Viola Luca; Holczer Adrienn; Kocsis Krisztián; Kincses Zsigmond Tamás; Vécsei László; Must Anita:
Continuous theta-burst stimulation over the dorsolateral prefrontal cortex inhibits improvement on a working memory task.
SCIENTIFIC REPORTS, 8 (1).
Azonosító: 14835-Terjedelem: 9 p.
ISSN 2045-2322
(2018)
Vígh Tibor:
Sprachtests im kommunikativen Fremdsprachenunterricht.
In:
Unterrichtsmanagement.
Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 85-121.
(2018)
ISBN 9783823382133
Vígh Tibor:
Testaufgaben gestalten und sprachliche Leistungen bewerten.
In:
Unterrichtsmanagement.
Narr Francke Attempto, Tübingen, pp. 123-160.
(2018)
ISBN 9783823382133
Zakar Péter:
Damjanich János felesége számára írt imádsága.
In:
Damjanich János, a "mindig győztes" tábornok.
Line Design Kiadó, Budapest, pp. 277-289.
(2018)
ISBN 9789634800064
Zentai Gabriella; Hajduné Holló Katalin; Józsa Krisztián:
Új mérőeszközök a gondolkodás vizsgálatára 4–8 éves korban.
In:
Innováció, kutatás, pedagógusok.
Hungarian Educational Research Association (HERA), Budapest, pp. 175-189.
(2018)
ISBN 9786155657054; 9786155657061; 9786150011561
Zimonyi István:
Changing Perceptions of Türk Identity Among the Medieval Nomads of Central Eurasia.
STUDIA ORIENTALIA ELECTRONICA, 6.
pp. 79-89.
ISSN 2323-5209
(2018)
Zimonyi István:
The Historical Role of the Golden Horde in the Silk Road and in Eastern Europe.
TURKOLOGICAL STUDIES, 1 (2).
pp. 51-57.
ISSN 2619-1229
(2018)
Zimonyi István:
ÁrminVámbéry’s Concept about Hungarian Prehistory in Light of Recent Research.
TÜRK DILLERI ARAŞTIRMALARI / RESEARCHES IN TURKIC LANGUAGES, 28 (2).
pp. 197-206.
ISSN 1300-5316
(2018)
Zimonyi István:
A vaskengyel elterjedése a Selyemút mentén.
In:
Kultúrák találkozása és kölcsönhatása a Selyemút mentén: Ecsedy Ildikó születésének 80. évfordulójára.
SZTE BTK Altajisztikai Tanszék; ELTE Távol-keleti Intézet, Budapest, pp. 315-334.
(2018)
ISBN 9789634890607