Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján

Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4). pp. 385-413. ISSN 0025-0260 (2018)

[thumbnail of Gal-Szabo_MPed20184.pdf]
Előnézet
Szöveg
Gal-Szabo_MPed20184.pdf - Megjelent verzió

Download (836kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 118
Szám: 4
Oldalak: pp. 385-413
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30899758
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2018.4.385
Dátum: 2022. Aug. 03. 12:29
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 03. 12:29
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24812

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben