Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 118 (4).
pp. 385-413.
ISSN 0025-0260
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Gal-Szabo_MPed20184.pdf - Megjelent verzió Download (836kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 118 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 385-413 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 30899758 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2018.4.385 |
Dátum: | 2022. Aug. 03. 12:29 |
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 03. 12:29 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24812 |
Actions (login required)
Tétel nézet |