Papp Melinda:
Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (4).
pp. 24-36.
ISSN 2060-0623
(2018)
Szöveg
Anyp_XI_2018_4_2.pdf - Megjelent verzió Download (940kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2018 |
Kötet: | 11 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 24-36 |
ISSN: | 2060-0623 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 30461844 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.21030/anyp.2018.4.2 |
Dátum: | 2023. Jún. 12. 11:18 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 12. 11:18 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27411 |
Actions (login required)
Tétel nézet |