Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében

Papp Melinda: Az osztenzív stimulusok szerepe a mesék átadásában és megértésében.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 11 (4). pp. 24-36. ISSN 2060-0623 (2018)

[thumbnail of Anyp_XI_2018_4_2.pdf] Szöveg
Anyp_XI_2018_4_2.pdf - Megjelent verzió

Download (940kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ANYANYELV-PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2018
Kötet: 11
Szám: 4
Oldalak: pp. 24-36
ISSN: 2060-0623
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30461844
DOI azonosító: https://doi.org/10.21030/anyp.2018.4.2
Dátum: 2023. Jún. 12. 11:18
Utolsó módosítás: 2023. Jún. 12. 11:18
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27411

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben