Vissza |
Dancs Katinka; Kinyó László:
After 30 transitional years of democracy: How do young people participate in society and evaluate democracy in Hungary?
In:
Reconstructing Democracy and Citizenship Education.
Routledge Publishing, London, pp. 74-90.
(2022)
ISBN 9781003140528
Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region.
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 17 (25).
Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25.
ISSN 1793-7078
(2022)
Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
Constructivist theory as a foundation for the utilization of digital technology in the lifelong learning process.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 21 (4).
pp. 90-109.
ISSN 1302-6488
(2020)
Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
The Role of Constructivism in The Enhancement of Social Studies Education.
JOURNAL OF CRITICAL REVIEWS, 7 (7).
pp. 249-256.
ISSN 2394-5125
(2020)
Kinyó László; Dancs Katinka; Huszka Noémi:
Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 70 (7-8).
pp. 47-67.
ISSN 1215-1807
(2020)
Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit:
Educational achievement in social and international contexts.
In:
Hungarian Social Report 2019.
Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236.
(2019)
Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
Technology Enhanced Constructivist Learning Approach İn Social Science Education.
In:
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu.
Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği, Antalya, pp. 764-786.
(2019)
ISBN 9789752490338
Huszka Noémi; Kinyó László:
Általános iskolai tanítók véleménye a tanuló-tanító pedagógiai kapcsolatáról.
In:
Mobilitás: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye.
Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, Szabadka, pp. 406-413.
(2019)
ISBN 9788687095878
Huszka Noémi; Kinyó László:
A pedagógus-tanuló kapcsolatának feltárása során alkalmazott módszerek 2. és 3. osztályban- a tanító és a tanulók együttes vizsgálata.
MÓDSZERTANI KÖZLÖNY (ÚJVIDÉK), 9 (1).
pp. 72-85.
ISSN 2217-4540
(2019)
Zrinszki János; Kinyó László:
A történelmi tudás alkalmazása 8. évfolyamon: egy Vas megyei felmérés eredményei.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 8 (52) (1-2).
pp. 1-40.
ISSN 2061-6260
(2017)
Kinyó László; Dancs Katinka:
7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2).
pp. 93-113.
ISSN 0025-0260
(2015)
Dancs Katinka; Kinyó László:
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 363-382.
ISSN 0025-0260
(2015)
Kinyó László; Bús Enikő:
Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében.
Iskolakultúra, 25 (4).
pp. 31-48.
ISSN 1215-5233
(2015)
Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit:
Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In:
Társadalmi Riport 2014.
TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136.
(2014)
Zsolnai Anikó; Kinyó László; Jámbori Szilvia:
Szocializáció, szociális viselkedés, személyiségfejlõdés.
In:
Mérlegen a magyar iskola. (Szerkesztette: Csapó Benő).
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 327-365.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Kinyó László; Molnár Edit Katalin:
Történelem és társadalomismeret, állampolgári kompetenciák.
In:
Mérlegen a magyar iskola.
Nemzeti Tankönyvkiadó, pp. 289-326.
(2012)
ISBN 978-963-19-7233-7
Kinyó László:
Az állampolgári kompetencia mérésének-értékelésének elméleti keretei.
In:
Kognitív és affektív fejlõdési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetõségei az iskola kezdõ szakaszában.
Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 105-146.
(2011)
ISBN 978-963-19-7160-6
Csíkos Csaba; Kinyó László (szerk.):
Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban: X. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2010. 11. 04-2010. 11. 06.
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 1-308.
(2010)
ISBN 978-963-08-0333-5
Kinyó László; Barassevich Tamás:
A társadalomtudományi műveltség fejlődésének befolyásoló tényezői és a fejlesztés megalapozása kisiskoláskorban.
Új Pedagógiai Szemle, 60 (1-2).
pp. 32-54.
ISSN 1215-1807
(2010)
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László:
Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6).
pp. 40-54.
ISSN 1215-5233
(2009)
Kinyó László:
Nemzetközi és magyarországi állampolgári-műveltség kutatások.
Magyar Pedagógia, 109 (4).
pp. 399-425.
ISSN 0025-0260
(2009)
Molnár Gyöngyvér; Kinyó László (szerk.):
PÉK 2009. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2009. április 24–25.
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.
(2009)
ISBN 978-963-06-7134-7
Kinyó László:
Specific Aspects of Civic Competence: The Views and Beliefs of Students in Different Forms of Hungarian Vocational Education on Societal and Economic
Participation.
In:
Newsletter from EARLI SIG 13 Moral and Democratic Education – Issue # 4. 13th EARLI Conference. Amsterdam, 2009. 08. 25-08. 29.
NEM RÉSZLETEZETT, Amsterdam, pp. 46-48.
(2009)
Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László:
A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében.
Iskolakultúra, 19 (3-4).
pp. 3-13.
ISSN 1215-5233
(2009)
Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László:
Analysis of the Selectiveness of the Hungarian Educational System in International Context.
In: The 3rd IEA International Research Conference (IRC-2008), 2008.09.16-2008.09.20, Taipei.
IRC2008_Csapo_Molnar_etal.
Kinyó László; Kelemen Rita:
Az EARLI budapesti konferenciájának plenáris előadásai.
Iskolakultúra, 18 (3-4).
pp. 151-159.
ISSN 1215-5233
(2008)
Kinyó László:
Csengery János szerepe Szeged város tudományos közéletében és a Ferenc József Tudományegyetem fejlődésében.
Magyar Pedagógia, 107 (1).
pp. 67-77.
ISSN 0025-0260
(2007)
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László:
Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11).
pp. 92-97.
ISSN 1215-5233
(2006)
Kinyó László:
Iskolaigazgatók értékelése itthon és külföldön.
Iskolakultúra, 16 (6).
pp. 70-79.
ISSN 1215-5233
(2006)
Kinyó László:
A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
Magyar Pedagógia, 105 (4).
pp. 409-432.
ISSN 0025-0260
(2005)
Kinyó László:
A narratív készség fejlődése és szerepe a történelemtanításban.
Magyar Pedagógia, 105 (2).
pp. 109-126.
ISSN 0025-0260
(2005)