Szerző: " Kinyó László"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 31.

Dancs Katinka; Kinyó László: After 30 transitional years of democracy: How do young people participate in society and evaluate democracy in Hungary?
In: Reconstructing Democracy and Citizenship Education. Routledge Publishing, London, pp. 74-90. (2022) ISBN 9781003140528

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region.
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 17 (25). Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25. ISSN 1793-7078 (2022)

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: Constructivist theory as a foundation for the utilization of digital technology in the lifelong learning process.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 21 (4). pp. 90-109. ISSN 1302-6488 (2020)

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: The Role of Constructivism in The Enhancement of Social Studies Education.
JOURNAL OF CRITICAL REVIEWS, 7 (7). pp. 249-256. ISSN 2394-5125 (2020)

Kinyó László; Dancs Katinka; Huszka Noémi: Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 70 (7-8). pp. 47-67. ISSN 1215-1807 (2020)

Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit: Educational achievement in social and international contexts.
In: Hungarian Social Report 2019. Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt., Budapest, pp. 217-236. (2019)

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: Technology Enhanced Constructivist Learning Approach İn Social Science Education.
In: 10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu. Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği, Antalya, pp. 764-786. (2019) ISBN 9789752490338

Huszka Noémi; Kinyó László: Általános iskolai tanítók véleménye a tanuló-tanító pedagógiai kapcsolatáról.
In: Mobilitás: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye. Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, Szabadka, pp. 406-413. (2019) ISBN 9788687095878

Huszka Noémi; Kinyó László: A pedagógus-tanuló kapcsolatának feltárása során alkalmazott módszerek 2. és 3. osztályban- a tanító és a tanulók együttes vizsgálata.
MÓDSZERTANI KÖZLÖNY (ÚJVIDÉK), 9 (1). pp. 72-85. ISSN 2217-4540 (2019)

Zrinszki János; Kinyó László: A történelmi tudás alkalmazása 8. évfolyamon: egy Vas megyei felmérés eredményei.
TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT, 8 (52) (1-2). pp. 1-40. ISSN 2061-6260 (2017)

Kinyó László; Dancs Katinka: 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adat-felvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal.
Magyar Pedagógia, 115 (2). pp. 93-113. ISSN 0025-0260 (2015)

Dancs Katinka; Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4). pp. 363-382. ISSN 0025-0260 (2015)

Kinyó László; Bús Enikő: Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében.
Iskolakultúra, 25 (4). pp. 31-48. ISSN 1215-5233 (2015)

Csapó Benő; Fejes József Balázs; Kinyó László; Tóth Edit: Az iskolai teljesítmények alakulása Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
In: Társadalmi Riport 2014. TÁRKI, Budapest, Magyarország, pp. 110-136. (2014)

Zsolnai Anikó; Kinyó László; Jámbori Szilvia: Szocializáció, szociális viselkedés, személyiségfejlõdés.
In: Mérlegen a magyar iskola. (Szerkesztette: Csapó Benő). Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 327-365. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Kinyó László; Molnár Edit Katalin: Történelem és társadalomismeret, állampolgári kompetenciák.
In: Mérlegen a magyar iskola. Nemzeti Tankönyvkiadó, pp. 289-326. (2012) ISBN 978-963-19-7233-7

Kinyó László: Az állampolgári kompetencia mérésének-értékelésének elméleti keretei.
In: Kognitív és affektív fejlõdési folyamatok diagnosztikus értékelésének lehetõségei az iskola kezdõ szakaszában. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, pp. 105-146. (2011) ISBN 978-963-19-7160-6

Csíkos Csaba; Kinyó László (szerk.): Új törekvések és lehetőségek a 21. századi neveléstudományokban: X. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2010. 11. 04-2010. 11. 06.
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Szeged, pp. 1-308. (2010) ISBN 978-963-08-0333-5

Kinyó László; Barassevich Tamás: A társadalomtudományi műveltség fejlődésének befolyásoló tényezői és a fejlesztés megalapozása kisiskoláskorban.
Új Pedagógiai Szemle, 60 (1-2). pp. 32-54. ISSN 1215-1807 (2010)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába.
Iskolakultúra, 19 (5-6). pp. 40-54. ISSN 1215-5233 (2009)

Kinyó László: Nemzetközi és magyarországi állampolgári-műveltség kutatások.
Magyar Pedagógia, 109 (4). pp. 399-425. ISSN 0025-0260 (2009)

Molnár Gyöngyvér; Kinyó László (szerk.): PÉK 2009. VII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2009. április 24–25.
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. (2009) ISBN 978-963-06-7134-7

Kinyó László: Specific Aspects of Civic Competence: The Views and Beliefs of Students in Different Forms of Hungarian Vocational Education on Societal and Economic Participation.
In: Newsletter from EARLI SIG 13 Moral and Democratic Education – Issue # 4. 13th EARLI Conference. Amsterdam, 2009. 08. 25-08. 29. NEM RÉSZLETEZETT, Amsterdam, pp. 46-48. (2009)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László: A magyar oktatási rendszer szelektivitása a nemzetközi összehasonlító vizsgálatok eredményeinek tükrében.
Iskolakultúra, 19 (3-4). pp. 3-13. ISSN 1215-5233 (2009)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; Kinyó László: Analysis of the Selectiveness of the Hungarian Educational System in International Context.
In: The 3rd IEA International Research Conference (IRC-2008), 2008.09.16-2008.09.20, Taipei. IRC2008_Csapo_Molnar_etal.

Kinyó László; Kelemen Rita: Az EARLI budapesti konferenciájának plenáris előadásai.
Iskolakultúra, 18 (3-4). pp. 151-159. ISSN 1215-5233 (2008)

Kinyó László: Csengery János szerepe Szeged város tudományos közéletében és a Ferenc József Tudományegyetem fejlődésében.
Magyar Pedagógia, 107 (1). pp. 67-77. ISSN 0025-0260 (2007)

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Beszámoló a IV. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról.
Iskolakultúra, 16 (11). pp. 92-97. ISSN 1215-5233 (2006)

Kinyó László: Iskolaigazgatók értékelése itthon és külföldön.
Iskolakultúra, 16 (6). pp. 70-79. ISSN 1215-5233 (2006)

Kinyó László: A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
Magyar Pedagógia, 105 (4). pp. 409-432. ISSN 0025-0260 (2005)

Kinyó László: A narratív készség fejlődése és szerepe a történelemtanításban.
Magyar Pedagógia, 105 (2). pp. 109-126. ISSN 0025-0260 (2005)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 20. 03:27:23 CEST.