A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján

Kinyó László: A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján.
Magyar Pedagógia, 105 (4). pp. 409-432. ISSN 0025-0260 (2005)

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
MP2005_4_KL.pdf - Published Version

Download (297kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar Pedagógia
Date: 2005
Volume: 105
Number: 4
Page Range: pp. 409-432
ISSN: 0025-0260
Publisher: Magyar Tudományos Akadémia
Faculty: Bölcsészettudományi Kar
Department: Neveléstudományi Intézet
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Identification Number: 1415718
Date Deposited: 2012. Sep. 11. 09:31
Last Modified: 2018. Jul. 11. 15:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/1305

Available Versions of this Item

  • A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. (2012. Sep. 11. 09:31) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year