Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel

Dancs Katinka; Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4). pp. 363-382. ISSN 0025-0260 (2015)

[thumbnail of Dancs_MPed20154.pdf]
Előnézet
Szöveg
Dancs_MPed20154.pdf - Megjelent verzió

Download (663kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Magyar Pedagógia
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 115
Szám: 4
Oldalak: pp. 363-382
ISSN: 0025-0260
Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2982160
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2016. Júl. 19. 10:09
Utolsó módosítás: 2019. Júl. 15. 10:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7064

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben