Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel

Dancs Katinka and Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4). pp. 363-382. ISSN 0025-0260 (2015)

[thumbnail of Dancs_MPed20154.pdf]
Preview
Text
Dancs_MPed20154.pdf - Published Version

Download (663kB) | Preview
Creators:
Dancs Katinka MTMT
Kinyó László MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: Magyar Pedagógia
Date: 2015
Volume: 115
Number: 4
Page Range: pp. 363-382
ISSN: 0025-0260
Publisher: Magyar Tudományos Akadémia
Faculty/Unit: Faculty of Arts
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 2982160
Related URLs:
Date Deposited: 2016. Jul. 19. 10:09
Last Modified: 2019. Jul. 15. 10:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7064

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year