Dancs Katinka and Kinyó László:
Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel.
Magyar Pedagógia, 115 (4).
pp. 363-382.
ISSN 0025-0260
(2015)
Preview |
Text
Dancs_MPed20154.pdf - Published Version Download (663kB) | Preview |
Creators: |
|
||
---|---|---|---|
Item Type: | Journal Article | ||
Journal or Publication Title: | Magyar Pedagógia | ||
Date: | 2015 | ||
Volume: | 115 | ||
Number: | 4 | ||
Page Range: | pp. 363-382 | ||
ISSN: | 0025-0260 | ||
Publisher: | Magyar Tudományos Akadémia | ||
Faculty/Unit: | Faculty of Arts | ||
Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
Language: | Hungarian | ||
MTMT rekordazonosító: | 2982160 | ||
Related URLs: | |||
Date Deposited: | 2016. Jul. 19. 10:09 | ||
Last Modified: | 2019. Jul. 15. 10:40 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/7064 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |