Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region.
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 17 (25).
Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25.
ISSN 1793-7078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
document.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Research and Practice in Technology Enhanced Learning |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 17 |
Szám: | 25 |
Oldalak: | Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25 |
ISSN: | 1793-7078 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32898813 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1186/s41039-022-00199-7 |
Dátum: | 2022. Szep. 26. 09:38 |
Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 30. 21:30 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25148 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |