The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region.
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 17 (25). Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25. ISSN 1793-7078 (2022)

[thumbnail of document.pdf]
Előnézet
Szöveg
document.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Research and Practice in Technology Enhanced Learning
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 17
Szám: 25
Oldalak: Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25
ISSN: 1793-7078
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32898813
DOI azonosító: https://doi.org/10.1186/s41039-022-00199-7
Dátum: 2022. Szep. 26. 09:38
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 30. 21:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25148
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben